Zie je daar begint het al.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik was veel te druk met het terroriseren van m’n broertje daarvoor!
hopen dat die ze de moeder timmerenquote:Op zondag 24 januari 2021 23:47 schreef Cyan9 het volgende:
Geen bron gevonden, maar het zou me niks verbazen.
[ twitter ]
truste Koffiequote:Op zondag 24 januari 2021 23:48 schreef koffieleuk het volgende:
Werd er niet vrolijker op tijdens het doomscrollen, gelukkig voelt dit nummer voor mij als een knuffel
Trusten!
Gelukkig is het morgen niet de eerste maandag van de maand, anders zou dat i.c.m. het luchtalarm toch wel wat te dicht bij de de meme komenquote:Op zondag 24 januari 2021 23:47 schreef Cyan9 het volgende:
Geen bron gevonden, maar het zou me niks verbazen.
[ twitter ]
Eens jouw aanraders luisterenquote:Op zondag 24 januari 2021 23:48 schreef koffieleuk het volgende:
Werd er niet vrolijker op tijdens het doomscrollen, gelukkig voelt dit nummer voor mij als een knuffel
Trusten!
Het nummer van Israël kan me de laatste tig jaar eigenlijk nooit echt bekoren. Ik vond Izabo - Time geweldig, daarna werd het er niet beter op.quote:
Golden Boy vind ik wel echt leuk en Feker Libi, nu is het een beetje net niet. Misschien dat het live wel anders is. Al zien we morgen geen echte " live" optredens.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het nummer van Israël kan me de laatste tig jaar eigenlijk nooit echt bekoren. Ik vond Izabo - Time geweldig, daarna werd het er niet beter op.
Maakt me niet zoveel uit, was te lui om het weg te paintenquote:Op maandag 25 januari 2021 00:16 schreef BillDauterive het volgende:
Je username staat er ook bij, als dat je echte voornaam is, wil je het plaatje misschien aanpassen
Goed bezig wel met je 5 sterren
Kan ook een teken zijn dat ik te weinig onderhandel en afding en me te gemakkelijk laat afzetten eigenlijkquote:Op maandag 25 januari 2021 00:16 schreef BillDauterive het volgende:
Je username staat er ook bij, als dat je echte voornaam is, wil je het plaatje misschien aanpassen
Goed bezig wel met je 5 sterren
JAquote:Op maandag 25 januari 2021 00:19 schreef skysherrif het volgende:
Tom Brady staat weer in de Superbowl
Altijd leukquote:Op maandag 25 januari 2021 00:19 schreef skysherrif het volgende:
Tom Brady staat weer in de Superbowl
Over twee weken. Tampa Bay Buccaneers tegen Kansas City Chiefs of Buffalo Bills, die gaan zometeen spelen.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Altijd leukWanneer is de superbowl er weer?
Ik heb niet gekeken hoorquote:Op maandag 25 januari 2021 00:20 schreef Strani het volgende:
[..]
JA
Packers hebben echt van zichzelf verloren vandaag. Zo geweldig was Brady niet met drie interceptions. Maar de Packers offense heeft er gewoon niet genoeg mee gedaan. Zonde.
Ik eigenlijk pas sinds dit seizoen. Het is echt veel leuker dan ik altijd dachtquote:Op maandag 25 januari 2021 00:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken hoor
Maar vind het vooral bizar dat ie met zn 43 jaar het gewoon weer flikt, wel leuk dat de buccanneers in de finale staan want dat komt niet echt vaak voor vgm?
ben verder niet echt een fan
Je verwacht het nietquote:Op zondag 24 januari 2021 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Opportunisme is de FvD inderdaad niet vreemd.
Maar die gaan straks uiteraard wel weer heel beledigd zijn als iemand tegen ze zegt dat ze hiermee de rellen steunen.
Ok, ik ken het laatste team niet, maar ik ben toch voor de Buffalo Billsquote:Op maandag 25 januari 2021 00:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Over twee weken. Tampa Bay Buccaneers tegen Kansas City Chiefs of Buffalo Bills, die gaan zometeen spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |