Tja wat verwacht je dan dat hij doet, een ME pak aantrekken?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Ferd doet nogmaals een dringende oproep, dat zal ze leren!
Zou denken. Mooi koop ik nu dat nieuwe model en in die andere kleur.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:13 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik vind mijn materieel bezit net wat belangrijker dan de zoveelste vmbo dropout die zijn dagen slijt met scooter rijden en drillrap luisteren.
Dat waren maatregelen die niet te meten waren Fred, nu sluit je mensen op 1/3 van de dag. Hier kon je op wachten.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 januari 2021 22:14 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ojee maken ze hun eigen werkplek kapot
Die is alleen maar weer blij dat die in de media kan komen. Die ambieert een landelijke carriere.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Burgemeenster Jorritsma (Eindhoven) nu bij Op1.
Dat gaat niet werken nee.., Is een herhaling van wat al maanden wordt gezegd.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen vrij dus?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:14 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
De beer is los nu.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Fred is een paardenlul waar werkelijk waar niemand meer naar luisteren wil.
Scheelt dat je er ook hard voor werkt in tegenstelling tot..quote:Op zondag 24 januari 2021 22:13 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik vind mijn materieel bezit net wat belangrijker dan de zoveelste vmbo dropout die zijn dagen slijt met scooter rijden en drillrap luisteren.
We weten het nu wel, jij hebt geld genoeg. Gefeliciteerd.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou denken. Mooi koop ik nu dat nieuwe model en in die andere kleur.
Op dit moment mis ik de duiding van Trump.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:15 schreef Uizichtloos het volgende:
Iedereen bedankt voor de Twitter updates!
Inlevingsvermogen van een ei dit.... ik heb vanavond mijn auto (net als met de jaarwisseling) in een andere wijk geparkeerd. Moet er niet aan denken dat 1 of andere mongool mijn bezit in brand steekt. Nog los van het feit dat mijn auto niet is verzekerd tegen vandalisme en je dus niks terugkrijgt voor iets waar ik al jaren met plezier in rondrijdt.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet voor mij, niemand niet.
Het is hier een anoniem forum, ken de beste mensen niet eens, en misschien was het niet eens de eigenaar van de auto die was aan het schreeuwen.
En met al dat geweld er om heen, denk ik Idd: het is ‘maar’ een auto. Het kan nog veel erger aflopen.
Errr nee, dat was niet je insteek.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Ik hou er ook over op...
Het ging me er vooral om of het geschreeuw bij die auto nu echt van de eigenaar vandaan kwam.
En jouw vader/moeder/opa/oma omwille van wier gezondheid jij hem op wil sluiten, alle sociale contacten wil verbieden en een experimentele medische behandeling wil verplichten van hem misschien ook wel, als ze te beroerd zijn om zelf gewoon binnen te blijven en ziektekiemen te vermijden.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De capuchondragende spillebeen die mijn auto in de fik steekt mag wat mij betreft gerust dood. Voor die "maar een auto" spaar ik jaren, ik ben er zuinig op en ik heb hem nodig om naar mijn werk te kunnen.
Zo zeg die maakt even een statementquote:Op zondag 24 januari 2021 22:14 schreef RipCity het volgende:
Domien is zichzelf ook aan het overschatten:
[ twitter ]
Ja, nu is iedereen per direct gaan stoppen met rellen en is naar huis gegaan!quote:
Misschien kan ie nog een keer trouwen.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Naar wie schreeuwen ze eigenlijk?quote:
Nu gaan ze allemaal weer naar binnenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:14 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Ik vind dit niet om te lachen. Jij weet net zo goed als wij wie hier de ""beperkten"" zijn.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:14 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Naja, ik vind deze eerlijk gezegd meer binnenkomen dan die van Ferd, moet ik tot mijn spijt bekennen.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, nu is iedereen per direct gaan stoppen met rellen en is naar huis gegaan!
Oh nee...
Is er berhaupt nog maar n iemand die hem serieus neemt na zijn huwelijk?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwens wel al meer dan we van Rutte hebben gehoordquote:Op zondag 24 januari 2021 22:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, nu is iedereen per direct gaan stoppen met rellen en is naar huis gegaan!
Oh nee...
Ik moest wel lachen, maar het is natuurlijk diep triestquote:Op zondag 24 januari 2021 22:14 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Overdrijven is ook een vakquote:
Ga toch weg man. Alsof deze rellen ook maar iets met het vmbo te maken hebben.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:13 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Die gaat over 2 weken een mooie brief aan Nederland sturen, als alles wat gekalmeerd is.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:18 schreef Fugue het volgende:
[..]
Trouwens wel al meer dan we van Rutte hebben gehoord
En pils kost al geen reet.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Supermarkten plunderen
Paar flesjes pils jatten?
Dat zal de roverheid leren met hun corona.
Domien Brech.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:14 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Zeker, het is ook een grapje. Maar vooral triest voor die mensen die daar werken. En ook voor die mensen van die kledingwinkel etc.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen, maar het is natuurlijk diep triest
Ze hebben idd waarschijnlijk alleen lagere school gehadquote:Op zondag 24 januari 2021 22:19 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Alsof deze rellen ook maar iets met het vmbo te maken hebben.
Ik denk ook niet dat deze mensen dat niveau aankunnen.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:19 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Waarom hebben we een avondklok als ze toch niet handhaven? Infuiken en oprollen dat tuig.quote:
Marrumquote:Op zondag 24 januari 2021 22:19 schreef myShizzle het volgende:
Opnieuw brand in Marrum, veel jeugd op de been
https://www.waldnet.nl/wn(...)eugd_op_de_been.html
Wat is een Maruumquote:Op zondag 24 januari 2021 22:19 schreef myShizzle het volgende:
Laten we ze niet overschatten inderdaadquote:Op zondag 24 januari 2021 22:19 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ik weet niet of fatsoen met opleidingsniveau te maken heeft.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben idd waarschijnlijk alleen lagere school gehad
Arnhem is echt een pauperstad hoor.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:19 schreef Mansjester het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom het zo uit de hand kan lopen in plaatsen als Arnhem. Zo'n groot centrum is er niet, de groepen mensen is ook niet intens groot en je zag het redelijk aankomen toch.
in wat...quote:Op zondag 24 januari 2021 22:19 schreef myShizzle het volgende:
Volgens mij was dat in Arnhem ook heel snel klaar, voornamelijk wat jeugd uit de wijk.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:19 schreef Mansjester het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom het zo uit de hand kan lopen in plaatsen als Arnhem. Zo'n groot centrum is er niet, de groepen mensen is ook niet intens groot en je zag het redelijk aankomen toch.
Ah ja hier loopt Frederick-Jan die dit jaar cum laude af gaat studeren aan de TU/equote:Op zondag 24 januari 2021 22:19 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
En goede stroopwafels.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze hebben wel een mooie Path vlakbij het station.
Ter info.
Het loopt dan ook niet uit de hand in het centrum maar in de wijk Presikhaaf. Nu kan ik me voorstellen dat de politie daar sowieso al wat meer aanwezig is, dat is niet echt de beste wijk.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:19 schreef Mansjester het volgende:
Tegen vandalisme?quote:Op zondag 24 januari 2021 21:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Auto is toch verzekerd...
Maar ik hoorde geschreeuw alsof iemand om het leven was gekomen ofzo.
Misschien had het wel niks met die auto te maken.
Heerlijk culinair genieten bij Happy Italy ernaast.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze hebben wel een mooie Path vlakbij het station.
Ter info.
Marrum. Zo leer je nog eens waar dorpen liggen... Blijkbaar in Noordoost-Frieslandquote:Op zondag 24 januari 2021 22:19 schreef myShizzle het volgende:
Bij hogere opgeleiden is gebrek aan fatsoen wat subtieler.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik weet niet of fatsoen met opleidingsniveau te maken heeft.
quote:Op zondag 24 januari 2021 22:22 schreef XSbig het volgende:
Het gemiddelde opstootje bij een wedstrijd van Feyenoord is kwa geweld en rellen wel erger dan dit. Neemt niet weg dat het slopen en plunderen vrij belachelijk is en totaal niets met de demonstraties te maken heeft.
Bij Feyenoord al sinds 2005 niks noemenswaardigs gebeurtquote:Op zondag 24 januari 2021 22:22 schreef XSbig het volgende:
Het gemiddelde opstootje bij een wedstrijd van Feyenoord is kwa geweld en rellen wel erger dan dit. Neemt niet weg dat het slopen en plunderen vrij belachelijk is en totaal niets met de demonstraties te maken heeft.
Ik vraag mij af wat dat wat uithaalt, je mag uberhaupt niet op straat. Of staan daar zwaardere straffen op?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En vanaf nu ook een Noodbevel in Venlo voor vanavond.
OP Urkquote:
Is idd (normaal gesproken) uitgesloten. Als je geluk heb weet je de dader en stel je deze aansprakelijkquote:
Ik had het specifiek over KLB.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Waarom post je hier dan als het hier zo slecht is?
Rest is begrijpelijk. Sperrzeit niet. En daarmee uitgelokt idd.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:50 schreef hangtime het volgende:
[..]
Nee, dat is uitgelokt met de avondklok.
Pure opstand, en terecht mijn inziens.
User @Caland heeft daar nogal een houtje van ja.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:23 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb sommige twitterberichten hier al zo'n 40/45 keer voorbij zien komen
Wou net zeggen. Die uitspraken dat die al 40 jaar niet zo erg wasquote:Op zondag 24 januari 2021 22:22 schreef XSbig het volgende:
Het lijkt wel een bepaald soort bruiloft.quote:
Op het veld ook nietquote:Op zondag 24 januari 2021 22:23 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
[..]
Bij Feyenoord al sinds 2005 niks noemenswaardigs gebeurt
Ik doe dat liever op een door mij zelf gekozen moment ipv noodgedwongen omdat n of andere toekomstige bijstandtrekker de eigendommen van degenen, die hem en zijn steuntrekkende ouders aan de vreet houden, te vernielen. Wat mij betreft mag er met scherp geschoten worden.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou denken. Mooi koop ik nu dat nieuwe model en in die andere kleur.
Nou ik heb toch al aardig wat (uit)-wedstrijdjes meegemaakt waarbij de me er toch flink op los mepte hoor.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:23 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
[..]
Bij Feyenoord al sinds 2005 niks noemenswaardigs gebeurt
Jaaa daar heb ik ook nog wel wat feestjes gehad.quote:
Teun Fohn pakt die tweeling naast de jumbo.quote:
Specseavers heeft nu een 1+1 actie. Misschien wat voor jouquote:Op zondag 24 januari 2021 22:25 schreef JosMert het volgende:
[..]
Ik zie geen rellen alleen toeterende auto’s
Niks vergelijken met de periode 85-05quote:Op zondag 24 januari 2021 22:25 schreef XSbig het volgende:
[..]
Nou ik heb toch al aardig wat (uit)-wedstrijdjes meegemaakt waarbij de me er toch flink op los mepte hoor.
Het lijkt er steeds meer op dat het avondklokje een grote inschattingsfout is. Als dit ff doorgaat, gaat Rutte het lastig krijgenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:19 schreef DW457 het volgende:
'Rellen mogelijk voorbode voor komende weken'
Hoofdbestuurder Koen Simmers van de Nederlandse Politiebond is bang dat de rellen van vandaag een voorbode zijn voor de komende dagen en weken. "De politie is daar goed op voorbereid, maar ik hoop dat het niet nodig is", zegt hij tegen Nieuwsuur.
Het geweld dat we vandaag zagen, hebben we volgens Simmers in veertig jaar niet gezien. "Dan moet je echt denken aan de krakersrellen. En in Eindhoven is het zo gek geworden dat ME'ers gewoon met messen werden bekogeld en aangevallen."
Simmers benadrukt dat de maatregelen gehandhaafd moeten worden. "Ik vraag aan de samenleving - het overgrote deel houdt zich eraan - om de maatregelen te respecteren. Het is niet voor niets. Val de politie niet aan, wij kunnen er ook niets aan doen dat deze regels er zijn. Het is niet normaal dat je politiemensen met dodelijke wapens aanvalt."
https://nos.nl/liveblog/2(...)lsema-beveiligd.html
Ligt daar nou sneeuw?quote:
Toen was ik er nog niet/ging ik nog niet.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:26 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Niks vergelijken met de periode 85-05
Die mensen die ze helpen met optillen worden ook ff aangevallenquote:
Dat vraag ik me af. Het zat al lang te borrelen in het vat, t wachten was op een trigger en dat is nu toevallig de avondklok. Had net zo goed iets anders kunnen zijn.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:26 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Het lijkt er steeds meer op dat het avondklokje een grote inschattingsfout is. Als dit ff doorgaat, gaat Rutte het lastig krijgen
Goei nummerkequote:
Als een iemand zijn hand overspeelt heeft is t deze grappenmakerquote:Op zondag 24 januari 2021 22:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Het is bepaald niet "toevallig" dat er enorme weerstand volgt op (voorheen) onschuldige mensen in hun eigen huizen opsluiten.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:27 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Het zat al lang te borrelen in het vat, t wachten was op een trigger en dat is nu toevallig de avondklok. Had net zo goed iets anders kunnen zijn.
lekker cel op mijn kosten. Geef ze maar een boete en een taakstrafquote:Op zondag 24 januari 2021 22:28 schreef Minimunt het volgende:
Alle relschoppers gewoon 5 jaar celstraf geven.
Demonstreren kan, rellen moet niet...
Ja okay dat ook.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:25 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik doe dat liever op een door mij zelf gekozen moment ipv noodgedwongen omdat n of andere toekomstige bijstandtrekker de eigendommen van degenen, die hem en zijn steuntrekkende ouders aan de vreet houden, te vernielen. Wat mij betreft mag er met scherp geschoten worden.
Ga er maar van uit dat de gemiddelde reltrapper van het type drillrap of hardstyle luisterende bontkraagdragende vmbo-er in strakke joggingbroek is.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:19 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
op hun kosten natuurlijk.. Die mensen los je niet op door ze een boete te geven of een taakstraf.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:29 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
lekker cel op mijn kosten. Geef ze maar een boete en een taakstraf
Met een enkelband mag je nog binnen een bepaald gebied vrij rondlopenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Het is bepaald niet "toevallig" dat er enorme weerstand volgt op (voorheen) onschuldige mensen in hun eigen huizen opsluiten.
Gedurende 7 uurtjes, waarvan een beetje normaal werkende Nederlander er normaal al 5 in bed ligt. Laten we het halve land maar even afbreken omdat je een uurtje langer binnen moet zitten ja.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
mensen in hun eigen huizen opsluiten.
stoer hoorquote:Op zondag 24 januari 2021 22:30 schreef Ed1234 het volgende:
Van mij mogen ze ook met scherp schieten.
Dit zijn niet de mensen die zich echt bezig houden met maatregelen enzo...daarvoor moet je enigszins kunnen nadenken en naja, zeg nou zelf...quote:Op zondag 24 januari 2021 22:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Het is bepaald niet "toevallig" dat er enorme weerstand volgt op (voorheen) onschuldige mensen in hun eigen huizen opsluiten.
Jaaaaaa mensen doodschieten genotquote:Op zondag 24 januari 2021 22:30 schreef Ed1234 het volgende:
Ze zijn ook allemaal super stoer met capuchon en mondkapje. Duidelijk trots op wat ze doen, daarom willen ze goed herkenbaar in beeld. Van mij mogen ze ook met scherp schieten.
quote:Op zondag 24 januari 2021 22:31 schreef hollandia02 het volgende:
Als glazenwasser geniet ik van dit soort avonden
Nou als je die relschoppers ziet zou je denken van nietquote:
quote:Op zondag 24 januari 2021 22:31 schreef hollandia02 het volgende:
Als glazenzetter geniet ik van dit soort avonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |