Heerlijk culinair genieten bij Happy Italy ernaast.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze hebben wel een mooie Pathé vlakbij het station.
Ter info.
Marrum. Zo leer je nog eens waar dorpen liggen... Blijkbaar in Noordoost-Frieslandquote:Op zondag 24 januari 2021 22:19 schreef myShizzle het volgende:
Opnieuw brand in Marrum, veel jeugd op de been
https://www.waldnet.nl/wn(...)eugd_op_de_been.html
Bij hogere opgeleiden is gebrek aan fatsoen wat subtieler.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik weet niet of fatsoen met opleidingsniveau te maken heeft.
quote:Op zondag 24 januari 2021 22:22 schreef XSbig het volgende:
Het gemiddelde opstootje bij een wedstrijd van Feyenoord is kwa geweld en rellen wel erger dan dit. Neemt niet weg dat het slopen en plunderen vrij belachelijk is en totaal niets met de demonstraties te maken heeft.
Bij Feyenoord al sinds 2005 niks noemenswaardigs gebeurtquote:Op zondag 24 januari 2021 22:22 schreef XSbig het volgende:
Het gemiddelde opstootje bij een wedstrijd van Feyenoord is kwa geweld en rellen wel erger dan dit. Neemt niet weg dat het slopen en plunderen vrij belachelijk is en totaal niets met de demonstraties te maken heeft.
Ik vraag mij af wat dat wat uithaalt, je mag uberhaupt niet op straat. Of staan daar zwaardere straffen op?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En vanaf nu ook een Noodbevel in Venlo voor vanavond.
OP Urkquote:
Is idd (normaal gesproken) uitgesloten. Als je geluk heb weet je de dader en stel je deze aansprakelijkquote:
Ik had het specifiek over KLB.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Waarom post je hier dan als het hier zo slecht is?
Rest is begrijpelijk. Sperrzeit niet. En daarmee uitgelokt idd.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:50 schreef hangtime het volgende:
[..]
Nee, dat is uitgelokt met de avondklok.
Pure opstand, en terecht mijn inziens.
User @Caland heeft daar nogal een houtje van ja.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:23 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb sommige twitterberichten hier al zo'n 40/45 keer voorbij zien komen
Wou net zeggen. Die uitspraken dat die al 40 jaar niet zo erg wasquote:Op zondag 24 januari 2021 22:22 schreef XSbig het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |