Ik denk ook niet dat deze mensen dat niveau aankunnen.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:19 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Alsof deze rellen ook maar iets met het vmbo te maken hebben.
Waarom hebben we een avondklok als ze toch niet handhaven? Infuiken en oprollen dat tuig.quote:
Marrumquote:Op zondag 24 januari 2021 22:19 schreef myShizzle het volgende:
Opnieuw brand in Marrum, veel jeugd op de been
https://www.waldnet.nl/wn(...)eugd_op_de_been.html
Wat is een Maruumquote:Op zondag 24 januari 2021 22:19 schreef myShizzle het volgende:
Laten we ze niet overschatten inderdaadquote:Op zondag 24 januari 2021 22:19 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ik weet niet of fatsoen met opleidingsniveau te maken heeft.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben idd waarschijnlijk alleen lagere school gehad
Arnhem is echt een pauperstad hoor.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:19 schreef Mansjester het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom het zo uit de hand kan lopen in plaatsen als Arnhem. Zo'n groot centrum is er niet, de groepen mensen is ook niet intens groot en je zag het redelijk aankomen toch.
in wat...quote:Op zondag 24 januari 2021 22:19 schreef myShizzle het volgende:
Volgens mij was dat in Arnhem ook heel snel klaar, voornamelijk wat jeugd uit de wijk.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:19 schreef Mansjester het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom het zo uit de hand kan lopen in plaatsen als Arnhem. Zo'n groot centrum is er niet, de groepen mensen is ook niet intens groot en je zag het redelijk aankomen toch.
Ah ja hier loopt Frederick-Jan die dit jaar cum laude af gaat studeren aan de TU/equote:Op zondag 24 januari 2021 22:19 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
En goede stroopwafels.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze hebben wel een mooie Pathé vlakbij het station.
Ter info.
Het loopt dan ook niet uit de hand in het centrum maar in de wijk Presikhaaf. Nu kan ik me voorstellen dat de politie daar sowieso al wat meer aanwezig is, dat is niet echt de beste wijk.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:19 schreef Mansjester het volgende:
Tegen vandalisme?quote:Op zondag 24 januari 2021 21:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Auto is toch verzekerd...
Maar ik hoorde geschreeuw alsof iemand om het leven was gekomen ofzo.
Misschien had het wel niks met die auto te maken.
Heerlijk culinair genieten bij Happy Italy ernaast.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze hebben wel een mooie Pathé vlakbij het station.
Ter info.
Marrum. Zo leer je nog eens waar dorpen liggen... Blijkbaar in Noordoost-Frieslandquote:Op zondag 24 januari 2021 22:19 schreef myShizzle het volgende:
Bij hogere opgeleiden is gebrek aan fatsoen wat subtieler.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik weet niet of fatsoen met opleidingsniveau te maken heeft.
quote:Op zondag 24 januari 2021 22:22 schreef XSbig het volgende:
Het gemiddelde opstootje bij een wedstrijd van Feyenoord is kwa geweld en rellen wel erger dan dit. Neemt niet weg dat het slopen en plunderen vrij belachelijk is en totaal niets met de demonstraties te maken heeft.
Bij Feyenoord al sinds 2005 niks noemenswaardigs gebeurtquote:Op zondag 24 januari 2021 22:22 schreef XSbig het volgende:
Het gemiddelde opstootje bij een wedstrijd van Feyenoord is kwa geweld en rellen wel erger dan dit. Neemt niet weg dat het slopen en plunderen vrij belachelijk is en totaal niets met de demonstraties te maken heeft.
Ik vraag mij af wat dat wat uithaalt, je mag uberhaupt niet op straat. Of staan daar zwaardere straffen op?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En vanaf nu ook een Noodbevel in Venlo voor vanavond.
OP Urkquote:
Is idd (normaal gesproken) uitgesloten. Als je geluk heb weet je de dader en stel je deze aansprakelijkquote:
Ik had het specifiek over KLB.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Waarom post je hier dan als het hier zo slecht is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |