Ja, nu is iedereen per direct gaan stoppen met rellen en is naar huis gegaan!quote:
Misschien kan ie nog een keer trouwen.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Ferd doet nogmaals een dringende oproep, dat zal ze leren!
Naar wie schreeuwen ze eigenlijk?quote:
Nu gaan ze allemaal weer naar binnenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:14 schreef RipCity het volgende:
Domien is zichzelf ook aan het overschatten:
[ twitter ]
Ik vind dit niet om te lachen. Jij weet net zo goed als wij wie hier de ""beperkten"" zijn.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:14 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ojee maken ze hun eigen werkplek kapot
Naja, ik vind deze eerlijk gezegd meer binnenkomen dan die van Ferd, moet ik tot mijn spijt bekennen.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, nu is iedereen per direct gaan stoppen met rellen en is naar huis gegaan!
Oh nee...
Is er überhaupt nog maar één iemand die hem serieus neemt na zijn huwelijk?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Ferd doet nogmaals een dringende oproep, dat zal ze leren!
Trouwens wel al meer dan we van Rutte hebben gehoordquote:Op zondag 24 januari 2021 22:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, nu is iedereen per direct gaan stoppen met rellen en is naar huis gegaan!
Oh nee...
Ik moest wel lachen, maar het is natuurlijk diep triestquote:Op zondag 24 januari 2021 22:14 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ojee maken ze hun eigen werkplek kapot
Overdrijven is ook een vakquote:
Ga toch weg man. Alsof deze rellen ook maar iets met het vmbo te maken hebben.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:13 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik vind mijn materieel bezit net wat belangrijker dan de zoveelste vmbo dropout die zijn dagen slijt met scooter rijden en drillrap luisteren.
Die gaat over 2 weken een mooie brief aan Nederland sturen, als alles wat gekalmeerd is.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:18 schreef Fugue het volgende:
[..]
Trouwens wel al meer dan we van Rutte hebben gehoord
En pils kost al geen reet.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Supermarkten plunderen
Paar flesjes pils jatten?
Dat zal de roverheid leren met hun corona.
Domien Brech.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:14 schreef RipCity het volgende:
Domien is zichzelf ook aan het overschatten:
[ twitter ]
Zeker, het is ook een grapje. Maar vooral triest voor die mensen die daar werken. En ook voor die mensen van die kledingwinkel etc.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen, maar het is natuurlijk diep triest
Ze hebben idd waarschijnlijk alleen lagere school gehadquote:Op zondag 24 januari 2021 22:19 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Alsof deze rellen ook maar iets met het vmbo te maken hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |