Tja wat verwacht je dan dat hij doet, een ME pak aantrekken?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Ferd doet nogmaals een dringende oproep, dat zal ze leren!
Zou denken. Mooi koop ik nu dat nieuwe model en in die andere kleur.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:13 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik vind mijn materieel bezit net wat belangrijker dan de zoveelste vmbo dropout die zijn dagen slijt met scooter rijden en drillrap luisteren.
Dat waren maatregelen die niet te meten waren Fred, nu sluit je mensen op 1/3 van de dag. Hier kon je op wachten.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 januari 2021 22:14 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ojee maken ze hun eigen werkplek kapot
Die is alleen maar weer blij dat die in de media kan komen. Die ambieert een landelijke carriere.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Burgemeenster Jorritsma (Eindhoven) nu bij Op1.
Dat gaat niet werken nee.., Is een herhaling van wat al maanden wordt gezegd.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen vrij dus?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:14 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ojee maken ze hun eigen werkplek kapot
De beer is los nu.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Fred is een paardenlul waar werkelijk waar niemand meer naar luisteren wil.
Scheelt dat je er ook hard voor werkt in tegenstelling tot..quote:Op zondag 24 januari 2021 22:13 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik vind mijn materieel bezit net wat belangrijker dan de zoveelste vmbo dropout die zijn dagen slijt met scooter rijden en drillrap luisteren.
We weten het nu wel, jij hebt geld genoeg. Gefeliciteerd.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou denken. Mooi koop ik nu dat nieuwe model en in die andere kleur.
Op dit moment mis ik de duiding van Trump.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:15 schreef Uizichtloos het volgende:
Iedereen bedankt voor de Twitter updates!
Inlevingsvermogen van een ei dit.... ik heb vanavond mijn auto (net als met de jaarwisseling) in een andere wijk geparkeerd. Moet er niet aan denken dat 1 of andere mongool mijn bezit in brand steekt. Nog los van het feit dat mijn auto niet is verzekerd tegen vandalisme en je dus niks terugkrijgt voor iets waar ik al jaren met plezier in rondrijdt.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet voor mij, niemand niet.
Het is hier een anoniem forum, ken de beste mensen niet eens, en misschien was het niet eens de eigenaar van de auto die was aan het schreeuwen.
En met al dat geweld er om heen, denk ik Idd: het is ‘maar’ een auto. Het kan nog veel erger aflopen.
Errr nee, dat was niet je insteek.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Ik hou er ook over op...
Het ging me er vooral om of het geschreeuw bij die auto nu echt van de eigenaar vandaan kwam.
En jouw vader/moeder/opa/oma omwille van wier gezondheid jij hem op wil sluiten, alle sociale contacten wil verbieden en een experimentele medische behandeling wil verplichten van hem misschien ook wel, als ze te beroerd zijn om zelf gewoon binnen te blijven en ziektekiemen te vermijden.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De capuchondragende spillebeen die mijn auto in de fik steekt mag wat mij betreft gerust dood. Voor die "maar een auto" spaar ik jaren, ik ben er zuinig op en ik heb hem nodig om naar mijn werk te kunnen.
Zo zeg die maakt even een statementquote:Op zondag 24 januari 2021 22:14 schreef RipCity het volgende:
Domien is zichzelf ook aan het overschatten:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |