quote:Op zondag 24 januari 2021 22:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
De capuchondragende spillebeen die mijn auto in de fik steekt mag wat mij betreft gerust dood.
Ok ok, madame girlpower, ik bepaal inderdaad niets voor je. Mijn punt is...ach laat ook maar, ik heb hier ook helemaal geen zin in, je gaat t toch niet snappen.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet voor mij, niemand niet.
Het is hier een anoniem forum, ken de beste mensen niet eens, en misschien was het niet eens de eigenaar van de auto die was aan het schreeuwen.
En met al dat geweld er om heen, denk ik Idd: het is ‘maar’ een auto. Het kan nog veel erger aflopen.
jij bent wel fan van het uitsluiten van zorg he?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:08 schreef TLC het volgende:
[..]x 10000
Ik ben steeds blijer dat ik een nee heb aangekruist op het donorformulier, ik moet er niet aan denken dat mijn organen later in een van die 'minder nette mensen' zou zitten.
Datzelfde dan toch zeker voor BLM-demonstranten van de zomer en bewezen feest en/of kerkgangers? En schoolgaande kinderen natuurlijk die hun "opleiding" belangerijker vinden dan de levens van opa, oma en dikke henk!quote:Op zondag 24 januari 2021 21:58 schreef TLC het volgende:
Tuurlijk mogen mensen nu ook buiten gaan om te ''protesteren'' (lees gewoon een vandaaltje uithangen) maar dan mogen ze ook geweigerd worden voor behandeling in het ziekenhuis als ze covid krijgen of achteraan sluiten in een wachtrij bij iedere andere medische behandeling.
Dat slaat natuurlijk nergens op. Dus omdat ze er een teringzooi van maken zou ik blij moeten zijn dat ze het niet nog erger maken?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:08 schreef MissButterflyy het volgende:
En met al dat geweld er om heen, denk ik Idd: het is ‘maar’ een auto. Het kan nog veel erger aflopen.
quote:Op zondag 24 januari 2021 22:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet voor mij, niemand niet.
Het is hier een anoniem forum, ken de beste mensen niet eens, en misschien was het niet eens de eigenaar van de auto die was aan het schreeuwen.
Is ook wel echt extreem dood op straat. Eigenlijk zouden we een beetje moeten gaan rellen gewoon puur vanwege het Calimerogevoel richting de rest van Nederland.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:59 schreef ondeugend het volgende:
Ik gooi hem er nogmaals even in
De rust en de sereniteit
Nee hoor, lees al maanden mee en ben al jaren vaste bezoeker van dit forum. Daarnaast ben ik tegen de rellen. Ben benieuwd wat dit volk bezielt om te gaan rellen. Vandaar mijn reactie.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:07 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Wauw helemaal hiervoor een account aangemaakt
Krijgen we van die burgemeesters ook over 2 jaar een brief over de toestanden van vanavond?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Ferd doet nogmaals een dringende oproep, dat zal ze leren!
Ik vind mijn materieel bezit net wat belangrijker dan de zoveelste vmbo dropout die zijn dagen slijt met scooter rijden en drillrap luisteren.quote:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op. Dus omdat ze er een teringzooi van maken zou ik blij moeten zijn dat ze het niet nog erger maken?
Omgekeerde wereld
Kan Ferd ze niet gewoon adviseren over het geven van feesten en partijen die strijdig zijn met alle maatregelen maar toch niet tot geweldadigheden leiden?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Fred is een paardenlul waar werkelijk waar niemand meer naar luisteren wil.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Ik eerlijk gezegd ook.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:13 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik vind mijn materieel bezit net wat belangrijker dan de zoveelste vmbo dropout die zijn dagen slijt met scooter rijden en drillrap luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |