Arnhem.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:58 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Dus vandaag / vanavond:
Urk
Amsterdam
Eindhoven
Tilburg
Den Haag
Helmond
Enschede
Roermond
Steyn
Apeldoorn
Venlo
Almelo
Delft
Breda
Oosterhout
Vul aan
Behoorlijk lijstje
Rellen als uiting van protestquote:Op zondag 24 januari 2021 22:03 schreef hollandia02 het volgende:
Dit zijn natuurlijk geen coronademonstranten maar gewoon rellend tuig.
Ik hoop nog steeds op beanbags.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:06 schreef Momo het volgende:
Zouden ze nog andere middelen in gaan zetten zoals rubberen kogels?
Hoog risico op verspreiding van Covid dus.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:05 schreef Hexagon het volgende:
De politiecellen zullen morgen wel nokkievol zitten
Buitenlands dialect bedoel je. Ik kom zelf uit Roermond maar dat zijn echt buitenlanders die je hoort schreeuwenquote:
“WE” zijn het zat? Moet dat rellend tuig tegen die winkeleigenaren zeggen welke nu worden geplunderd. Kansloze tokkies die janken omdat ze na 9 uur niet naar buiten mogen en daarvoor andermans levens kapot maken.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:04 schreef Bocaj het volgende:
Godsamme kraken... slinger net het internet weer aan... allemaal rellen....
We zijn het zat!!!!!!!!!!!!!! Hou maar op met die klok......
Ziet er niet echt zwaar mishandeld uitquote:Op zondag 24 januari 2021 22:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoppa, oppakken die lui
Dat en de controle op de A2 hebben veel woede opgewekt denk ik.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is best een triest gezicht. De eenzame fietser die probeert een politiefuik weg te fietsen.
Je weet wat een pi is?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:07 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Buitenlands dialect bedoel je. Ik kom zelf uit Roermond maar dat zijn echt buitenlanders die je hoort schreeuwen
quote:
De capuchondragende spillebeen die mijn auto in de fik steekt mag wat mij betreft gerust dood. Voor die "maar een auto" spaar ik jaren, ik ben er zuinig op en ik heb hem nodig om naar mijn werk te kunnen.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zou dat echt de eigenaar van de auto zijn? Het is maar een auto zeg..
Waterkanonnen met een mix van smurfenspray en jeukpoederquote:Op zondag 24 januari 2021 22:06 schreef Momo het volgende:
Zouden ze nog andere middelen in gaan zetten zoals rubberen kogels?
Ja leuk, als je geld hebt om een nieuwe te kopen.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Z
[..]
Zou me nou echt de reet roesten.
quote:Op zondag 24 januari 2021 22:07 schreef alopio het volgende:
[..]
“WE” zijn het zat? Moet dat rellend tuig tegen die winkeleigenaren zeggen welke nu worden geplunderd. Kansloze tokkies die janken omdat ze na 9 uur niet naar buiten mogen en daarvoor andermans levens kapot maken.
Afschieten dat tuig
Dat bepaal jij niet voor mij, niemand niet.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:04 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ja, ok, prima, dat kan ook, maar verandert niets aan het feit dat je wel even iets meer empathie mag hebben.
quote:Op zondag 24 januari 2021 22:08 schreef TLC het volgende:
Ik ben steeds blijer dat ik een nee heb aangekruist op het donorformulier,
gevaarlijke gek gespotquote:Op zondag 24 januari 2021 22:07 schreef alopio het volgende:
[..]
“WE” zijn het zat? Moet dat rellend tuig tegen die winkeleigenaren zeggen welke nu worden geplunderd. Kansloze tokkies die janken omdat ze na 9 uur niet naar buiten mogen en daarvoor andermans levens kapot maken.
Afschieten dat tuig
Ja hoor. Mensen roepen 'kanker wouten' omdat ze eigenlijk vinden dat de politie kapot bezuinigd is.quote:Op zondag 24 januari 2021 21:59 schreef Minimunt het volgende:
Zijn wel veelal de steden/gebieden waar de mensen wonen met het minste geld. Mensen die hoogstwaarschijnlijk geen werk hebben, gevoelig zijn voor radicale ideeën en veelal de hardste klappen vangen door rechts beleid van de afgelopen jaren. Aan de andere kant is flink bezuinigd op politie, de zorg, wat dit ook weer niet goed kan opvangen.
Het is een mix van onvrede van de afgelopen jaren wat collectief tot een uitbarsting lijdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |