Maakt niet uit, dan ben ik vast al wegquote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik krijg altijd een kwaaie dronk hoor
Oh daar heb je ook wel gelijk in hoor. Ze waren vanmiddag nog aan het praten wie (belg uiteraard) het snelst naar huis gestuurd zou worden zodat ze die konden nominerenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:50 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal geforceerd, niet genoeg mensen om te stemmen, laten we leuk en gezellig doen
ik ren je gewoon achterna, jij zal niet blij zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:53 schreef D. het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dan ben ik vast al weg
een gewaarschuwd mens telt voor tweequote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:53 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik ren je gewoon achterna, jij zal niet blij zijn
Huismeester?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:54 schreef waxmask het volgende:
wtf betekent dat logo bij nick in de OP
Projectiegedrag van daan?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:54 schreef suzi1 het volgende:
oo deze man is harstikke bipolair hoor, als je dat niet weet.
Weinig streamlocks.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Wauw! Ze praten over interne zaken en we mogen gewoon meeluisteren.
omdat hij in een paar uur anders reageerde. harstikke bipoquote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
Wat vinden ze nou zo bipolair aan Pat?
en liese**quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:55 schreef Mikeytt het volgende:
waarom zijn nathalie en zoey de enige normale mensen
Wel fucking triest om zoiets te zeggen als je zelf zo labiel bent.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:55 schreef Tourniquet het volgende:
Daan weer dat Patrick “hartstikke bipolair” is.Die heeft gewoon niet door dat de mixed signals van hem gewoon een spelletje is.
Lol. Daar heeft Daan zelf gelukkig totaal geen last vanquote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:55 schreef suzi1 het volgende:
[..]
omdat hij in een paar uur anders reageerde. harstikke bipo
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:55 schreef Mikeytt het volgende:
Ze gaan het leren.quote:
Kijk jij wel?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:55 schreef Mikeytt het volgende:
Is mislukt dus.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
Nick begon, Jowi heeft het proberen te redden
Nathaliequote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:55 schreef Mikeytt het volgende:
En dan nog misluktquote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
scharen, tondeuse , pincetten 2 man, 1 vrouw zijn er voor nodig geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Laadvermogen?quote:
quote:Op zondag 24 januari 2021 00:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Liese is echt een fokking lekker wijf ....![]()
Verstoppertje deel 1 - 23 januari 2021.Ja maar ze valt nu uit elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Walgelijk mensen die zulke dingen zeggen.quote:Op zondag 24 januari 2021 00:00 schreef suzi1 het volgende:
en dan vraagt zoey, waarom laat gij niks doen aan uwen neus
De max van hoe een vrouw niet moet zijnquote:
Ik had het niet over die patser, had het over die Thaiquote:Op zondag 24 januari 2021 00:02 schreef NickTheBomb het volgende:
h
[..]
Michel = Saai, voegt niets toe en is vervelend om naar te kijken.
Haha, je hebt gewoon geen smaak.quote:Op zondag 24 januari 2021 00:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De max van hoe een vrouw niet moet zijn
Dus jij vind Nathalie een lekker wijf?quote:Op zondag 24 januari 2021 00:03 schreef NickTheBomb het volgende:
[..]
Haha, je hebt gewoon geen smaak.
Niet in het Big brother huis, na een bepaalde tijd mag de tuin niet meer gebruikt worden. Is al door de bewoners gezegd. Hoogstwaarschijnlijk gebruikt peoductie de tuin dan om eventueel spullen aan te voeren voor de voorraadkamer?quote:Op zondag 24 januari 2021 00:01 schreef Verida het volgende:
[..]
je mag toch gewoon in je eigen tuin staan of op je balkon?
Absoluut!quote:Op zondag 24 januari 2021 00:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus jij vind Nathalie een lekker wijf?
Ieder zo zijn smaak. Vind het een mix van Frankenstein en Franny(uit Utopia, die had ook een halve meter kin eronder hangen).quote:
quote:Op zondag 24 januari 2021 00:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik had het niet over die patser, had het over die Thai
En daarom Naomiquote:Op zondag 24 januari 2021 00:04 schreef zodeju het volgende:
Dus de meiden zitten ook al onder de botox. Niks puur meer behalve Naomi.
Zelfs in Belgie zoenen vrouwen elkaar. Echt waarquote:Op zondag 24 januari 2021 00:04 schreef mario390 het volgende:
[..]vriendschaft,beide belgie, helpen
zich hier bij de hele dingen, nominaties,challenges
ja, in mei weerquote:Op zondag 24 januari 2021 00:06 schreef engine het volgende:
[..]
En daarom Naomi![]()
Maar luister even niet...Liese ook? wtf?
In mei wat weer?quote:
Ze heeft wel iets sexy, vind ik. En ze is zeker niet lelijk.quote:Op zondag 24 januari 2021 00:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ieder zo zijn smaak. Vind het een mix van Frankenstein en Franny(uit Utopia, die had ook een halve meter kin eronder hangen).
Dat kanquote:Op zondag 24 januari 2021 00:09 schreef NickTheBomb het volgende:
[..]
Ze heeft wel iets sexy, vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 24 januari 2021 00:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
in mei moet haar neus botox weer want dan is ie gezakt
quote:
Zou het niet weten, maar als je het niet snapt is er geen ruk aanquote:Op zondag 24 januari 2021 00:11 schreef GayGuy het volgende:
Ik leer via Big brother de meest vreemde spellen kennen. Wtf is dit?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op zondag 24 januari 2021 00:22 schreef engine het volgende:
LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 recht, 1 averecht ook nog eens?
geheime opdrachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb me kunnen bedwingen. Maar ik denk wel steeds aan die puzzel die in de kast ligt.
No mercy for animal abusers
Ben je ook gaan breien??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat denk ik nietquote:Op zondag 24 januari 2021 00:22 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
LOL
1 recht, 1 averecht ook nog eens?
quote:Op zondag 24 januari 2021 00:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]Ik heb me kunnen bedwingen. Maar ik denk wel steeds aan die puzzel die in de kast ligt.
quote:
en grappigquote:Op zondag 24 januari 2021 00:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind Liese wel een stoer wijf. Ik heb mijn mening bijgesteld. Ze is koel, geen jankerd en hoe ze met de situatie met Jill om ging verdient respect
Ja dat vind ik ook. Liese is echt een leuke meidquote:Op zondag 24 januari 2021 00:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind Liese wel een stoer wijf. Ik heb mijn mening bijgesteld. Ze is koel, geen jankerd en hoe ze met de situatie met Jill om ging verdient respect
Krijg je morgen een tokumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou wel leuk zijnquote:
Als Naomi genomineerd wordtquote:
Past niet bij zijn lichaamsbouw/gezicht. Omdat z’n kapsel nu kleiner lijkt / is, wordt zijn gezicht geaccentueerd en lijkt hij boller. Zondequote:
Hier ook, jongste zoonlief (16jr) verheugt zich op de sneeuwman strakjesquote:Op zondag 24 januari 2021 00:58 schreef Toweler het volgende:
Oh kijk zojuist naar buiten het is wit hier
quote:Op zondag 24 januari 2021 00:57 schreef danilel het volgende:
[..]
Topper, zou ik dan ook maar gaan breien?
Moet ik eerst leren, ben links, mijn moeder heeft me dat ooit proberen aan te leren maar dat lukte niet goed en helaas is ze te jong overleden...quote:Op zondag 24 januari 2021 01:04 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Wat ga je breien? Ik probeer een das te maken.
Ah dat is jammer.quote:Op zondag 24 januari 2021 01:05 schreef danilel het volgende:
[..]
Moet ik eerst leren, ben links, mijn moeder heeft me dat ooit proberen aan te leren maar dat lukte niet goed en helaas is ze te jong overleden...
Neuh hoorquote:Op zondag 24 januari 2021 01:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb eindelijk tijd om de stream aan te zetten...
Slaapt iedereen
Linksboven op stream 2. Weet niet wie.quote:
Ligt Jowi weer te rukkken?quote:Op zondag 24 januari 2021 01:32 schreef engine het volgende:
[..]
Linksboven op stream 2. Weet niet wie.
quote:Op zondag 24 januari 2021 01:38 schreef danilel het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor schatje (nat ik brand een kaarsje drama achter zich latend)
quote:Op zondag 24 januari 2021 00:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Van vanmorgen, over klaarkomen met hulpmiddelen ...![]()
Leuk gesprek Liese met Zoey - 23 januari 2021.Liese heeft een tarzanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huismeesterquote:Op zaterdag 23 januari 2021 23:54 schreef waxmask het volgende:
wtf betekent dat logo bij nick in de OP
dann zall ze naaar huis gaan deze mutzquote:Op zondag 24 januari 2021 08:10 schreef Hunter het volgende:
Nathalie zeikt over de muziek, ze dacht dat het maandag pas zou beginnen. Ze vindt dat ongeschikt voor een zondag.
Kim Thom: maar we zijn wel wakker!
Die mag mij ook wel wakker komen maken.quote:
Ik had ook maandag pas verwachtquote:Op zondag 24 januari 2021 08:10 schreef Hunter het volgende:
Nathalie zeikt over de muziek, ze dacht dat het maandag pas zou beginnen. Ze vindt dat ongeschikt voor een zondag.
+ 7 andere speeltjesquote:
Om eerder een orgasme te krijgen?quote:Op zondag 24 januari 2021 08:16 schreef engine het volgende:
Wat Michel vertelt...mn ex doet die oefeningen en kan 3,5 minuut haar adem inhouden. Werkt wel.
En gisteren nog zeiken dat de weekenden zo doods zijn.quote:Op zondag 24 januari 2021 08:10 schreef Hunter het volgende:
Nee, dat is gezond schijnbaar.quote:
Haha ja moest lachenquote:
Hier kijk je rechtstreeks in Villa Schoonzicht.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2021 08:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hier kijk je rechtstreeks in Villa Schoonzicht.
van 5:15 werd ik wakker ligt liese zo als en plankenquote:Op zondag 24 januari 2021 08:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 januari 2021 08:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij droomt van de welwolfen
van wakkeldam
Was het maar weer die tijd!quote:Op zondag 24 januari 2021 09:11 schreef cobain1994 het volgende:
Thomas haat het om op het strand te liggen..
quote:Op zondag 24 januari 2021 00:57 schreef Fikkert2 het volgende:
Blijft lastig treetjes tellen
[ afbeelding ]
Is ook vervelend als mensen je steeds terug de zee in proberen te duwenquote:Op zondag 24 januari 2021 09:11 schreef cobain1994 het volgende:
Thomas haat het om op het strand te liggen..
Flauwww...quote:Op zondag 24 januari 2021 09:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is ook vervelend als mensen je steeds terug de zee in proberen te duwen
Sorry. Te makkelijk. Iemand moest hem maken.
Geloof er niks vanquote:Op zondag 24 januari 2021 09:37 schreef Sangha het volgende:
Nathalie zegt dat ze platvoeten en zweetvoeten heeft.
Ze was een schattig kindje zegt ze...![]()
Nee ik ook niet, misschien had ze toen nog een klein schattig kinnetje...quote:
quote:Op zondag 24 januari 2021 09:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is ook vervelend als mensen je steeds terug de zee in proberen te duwen
Sorry. Te makkelijk. Iemand moest hem maken.
Dat was Chuckie ook.quote:
Ik ben benieuwd of Jowie wel eerlijk was tegen haar. Hij is echt een gameplayer.quote:Op zondag 24 januari 2021 09:48 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Jowi dus misschien op Nick en Michel.. Ze voelen de hete kolen onder hun voeten branden. Daan probeerde het steeds uit Jowi te krijgen en het is gelukt.
Ze klaagt nog steeds over Patrick en over de token. Ik hoop echt dat ze p de bank komt te zitten.
Ze probeert hem te sturen, zegt keer op keer dat de meiden ook bitches kunnen zijn en dat stemmen op Michel en Patrick ook later nog wel kanquote:Op zondag 24 januari 2021 09:48 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Jowi dus misschien op Nick en Michel.. Ze voelen de hete kolen onder hun voeten branden. Daan probeerde het steeds uit Jowi te krijgen en het is gelukt.
Ze klaagt nog steeds over Patrick en over de token. Ik hoop echt dat ze p de bank komt te zitten.
Wat hebben de bewoners tegen Nick? Dat is me nog niet echt duidelijkquote:Op zondag 24 januari 2021 09:48 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Hij probeert de baas te spelenquote:Op zondag 24 januari 2021 09:50 schreef Benny het volgende:
[..]
Wat hebben de bewoners tegen Nick? Dat is me nog niet echt duidelijk
Jowi kan deze week toch niet stemmen?quote:Op zondag 24 januari 2021 09:48 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
En neem jowi gelijk mee.quote:Op zondag 24 januari 2021 09:48 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Goedemorgen! Daan is echt met de game bezig nu.quote:Op zondag 24 januari 2021 09:53 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen
Die Daan heeft echt het Syndroom van Moeder Teresa he ? pfff
Hij schurkt te veel tegen K3 aan.quote:Op zondag 24 januari 2021 09:50 schreef Benny het volgende:
[..]
Zou heel goed de winnaar kunnen zijn. Dat voelen ze ook wel.quote:Op zondag 24 januari 2021 09:50 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja inderdaad, goed gezien, een enkele keer over haar dochter maar dat is het dan.quote:Op zondag 24 januari 2021 09:53 schreef Benny het volgende:
Gister had ik een klein besefmoment waarom ik Els niet mag... Ik heb geen flauw idee wie Els als persoon is. Vrijwel elk gesprek met haar gaat over het spel. Ze laat niks van zichzelf zien. Het gaat altijd over een ander.
Ik heb geen idee wie Els is.
Ze is in het dagelijks leven een Teamleider toch? Daar zie je ook he-le-maal niks van. Ze is het team volledig aan het downloaden. Zij voorop.quote:Op zondag 24 januari 2021 09:54 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja inderdaad, goed gezien, een enkele keer over haar dochter maar dat is het dan.
Ja dat is ze ja, maar geen goede denk ik. Ook failliet gegaan.quote:Op zondag 24 januari 2021 09:56 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze is in het dagelijks leven een Teamleider toch? Daar zie je ook he-le-maal niks van. Ze is het team volledig aan het downloaden. Zij voorop.
Hoe een Teamleider functioneert ligt aan tal van factoren: wie, of welk niveau heb je onder je, hoeveel mensen heb je onder je, met welke kwaliteiten, woon je in een klein dorp / bepaalde gemeenschap.... enz.quote:Op zondag 24 januari 2021 09:56 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze is in het dagelijks leven een Teamleider toch? Daar zie je ook he-le-maal niks van. Ze is het team volledig aan het downloaden. Zij voorop.
Is een peeling, mag er maar 5 minuten op.quote:Op zondag 24 januari 2021 09:57 schreef rinardo het volgende:
Zoey smeert voor de les eerst van alles op haar gezicht, wat er dan zo direct met douchen weer afgaat ??
quote:Op zondag 24 januari 2021 08:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze geniet in/van de hottubquote:Op zondag 24 januari 2021 09:57 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja dat is ze ja, maar geen goede denk ik. Ook failliet gegaan.Ze is volledig met de game bezig. Geniet ook niet, dat gaat haar opbreken.
Ja nee. Dat klopt ook. Maar je ziet niks van een teamplayer erin, toch?quote:Op zondag 24 januari 2021 09:59 schreef Harry het volgende:
[..]
Hoe een Teamleider functioneert ligt aan tal van factoren: wie, of welk niveau heb je onder je, hoeveel mensen heb je onder je, met welke kwaliteiten, woon je in een klein dorp / bepaalde gemeenschap.... enz.
Ben het verder met je eens.
Gezellig sporten zoquote:Op zondag 24 januari 2021 10:05 schreef WAvanBuren het volgende:
Liese doet dit leuk, wat een enthousiasme.
Ze is er twee keer in geblevenquote:Op zondag 24 januari 2021 10:13 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
zo jammer dat Liese er altijd wordt uitgestemd
Ah zoquote:Op zondag 24 januari 2021 10:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat ze al twee keer is genomineerd.
Die wordt deze keer er in iedergeval er niet uitgestemd.quote:Op zondag 24 januari 2021 10:13 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
zo jammer dat Liese er altijd wordt uitgestemd
Is ze favoriet onder de streamers dan Engine?quote:Op zondag 24 januari 2021 10:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ah zo
Want denk dat de meeste bewoners het momenteel afleggen tegen Liese als de kijker mag beslissen.
Jill heeft wel het mooiste / leukste karakterquote:Op zondag 24 januari 2021 10:25 schreef Toweler het volgende:
[..]
How verkeerd gestemt moet +1 jill zijn -1 julie
quote:Op zondag 24 januari 2021 10:26 schreef Benny het volgende:
Patrick wil afvallen. Liese gaf hem de tip om water te drinken. Veel water en gewoon 3 keer per dag eten.
Patrick geeft aan dat hij dan vocht onder z'n ogen vasthoud en dat hij het al een paar keer heeft geprobeerd.
Liese geeft vervolgens aan dat hij moet pissen: "Gij moet U pis nie ophouwuh he"
Vooral favoriet onder de mannenquote:Op zondag 24 januari 2021 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ze favoriet onder de streamers dan Engine?
Vind het ook een leuke meid dat beetje wat ik er van ziequote:Op zondag 24 januari 2021 10:31 schreef engine het volgende:
[..]
Vooral favoriet onder de mannen![]()
Ja ik heb wel het idee dat ze best populair is maar misschien heb ik het mis
maar ook als je twitter leest somige meiden meiden vindenquote:Op zondag 24 januari 2021 10:31 schreef engine het volgende:
[..]
Vooral favoriet onder de mannen![]()
Ja ik heb wel het idee dat ze best populair is maar misschien heb ik het mis
Ja stoere meidquote:Op zondag 24 januari 2021 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het ook een leuke meid dat beetje wat ik er van zie
quote:Op zondag 24 januari 2021 10:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar ook als je twitter leest somige meiden meiden vinden
haar ook top
leukquote:Op zondag 24 januari 2021 10:34 schreef Sestra666 het volgende:
https://bigbrothernederla(...)sdag-in-big-brother/
quote:Op zondag 24 januari 2021 10:36 schreef Flow3r het volgende:
De kinderen van Danielle kennen haar goed : "zeur niet zo "
Dank voor de beschrijving .....quote:Op zondag 24 januari 2021 10:33 schreef Sestra666 het volgende:
slappe huisregels van liese![]()
Huisregels Liese
1. Big Brother lied wordt gedraaid bij het opstaan, en dan moet iedereen uit bed, en bed opmaken voor het liedje klaar is. Als dat niet lukt, een frisse duik in de hottub
2. Elke avond een biechtmoment, bespreken hoe de dag geweest is, als je ergens mee zit kun je dat bespreekbaar maken
3. Frisse neus halen, bv samen buiten lunchen of tapas eten. Dus een groepsmoment buiten.
Ik herken mij in haar zonen toen ik hun leeftijd had. Als die da zien nu lachen die zich waarschijnlijk dood.quote:
Mee eens, goede leuke meiden. Ze kunnen nog wel eens ver komen!quote:Op zondag 24 januari 2021 10:37 schreef magnaal het volgende:
Ik vind Liese ook een leuke meid hoor...Niet moeilijk en zichzelf..En zij en Naomi (ook zo een kanjer) gaan ook wel spelafspraken maken, maar pas vlak voor de nominaties..Dus zij spelen ook het spel, maar lang niet zo irritant..
quote:Op zondag 24 januari 2021 10:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank voor de beschrijving .....![]()
De nieuwe huisregels van Liese - 23 januari 2021.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank je DGK
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Kan mij daar wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 24 januari 2021 10:39 schreef Benny het volgende:
De zoon van Els vind/vond het niet leuk dat z'n moeder het Big Brother huis in ging.
Ik vind het ook twijfelachtig dat je toch gaat.quote:Op zondag 24 januari 2021 10:39 schreef Benny het volgende:
De zoon van Els vind/vond het niet leuk dat z'n moeder het Big Brother huis in ging.
aandachtsvolk ...quote:Op zondag 24 januari 2021 10:41 schreef Benny het volgende:
Danielle had zich opgegeven voor Expeditie Robinson
Michel had ook wel graag meegedaan
Is er ook echt een type voor. Zou ver komen.quote:Op zondag 24 januari 2021 10:41 schreef Benny het volgende:
Danielle had zich opgegeven voor Expeditie Robinson
Michel had ook wel graag meegedaan
Ik heb geen kids, maar indien wel dan zou ik zeker rekening houden met de mening van mijn kinderen.quote:Op zondag 24 januari 2021 10:42 schreef magnaal het volgende:
Zouden jullie als pa of ma zo een avontuur (zoals ze het allemaal noemen) instappen, als jouw kinderen daar moeite mee hebben?
Ik doe nooit mee aan zulke dingenquote:Op zondag 24 januari 2021 10:42 schreef magnaal het volgende:
Zouden jullie als pa of ma zo een avontuur (zoals ze het allemaal noemen) instappen, als jouw kinderen daar moeite mee hebben?
neequote:Op zondag 24 januari 2021 10:42 schreef magnaal het volgende:
Bedoel je Daan of Mies?quote:Op zondag 24 januari 2021 10:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is er ook echt een type voor. Zou ver komen.
Yes!quote:Op zondag 24 januari 2021 10:45 schreef Sestra666 het volgende:
nattelie moet kopje onder in de hottub?
bed maken klopt bij nattemutz nog nietquote:Op zondag 24 januari 2021 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij daar wel iets bij voorstellen.
Nee, echt niet. ik kan het ook niet begrijpen. Zoals Els het bijna expres zich heeft op gegeven omdat haar zoon er zo tegen is. En dan raar vinden dat het contact wat minder is daarna.quote:Op zondag 24 januari 2021 10:42 schreef magnaal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |