quote:Op maandag 18 januari 2021 21:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Neeeeeeee
Ik vertrouw er wel op dat koffieleuk gelijk heeft
Ik kijk dat filmpje nog wel eens terug, ik vond hun interactie ook echt heel leuk daarquote:Op maandag 18 januari 2021 21:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb je de video gezien dat ze bij NikkieTutorials was? Zij ging toen zingen wat Nikkie moest doen qua make-up.
Ik vond dat ZO goed gezongen, moest bijna huilen. Nu kan het zijn dat je dat ook niks vindt, maar kan ik me eigenlijk bijna niet voorstellen![]()
Misschien dat je het anders vindt als je het gewoon a capella hoort in zo'n setting.
Wellllllllllllllllllllll...quote:Op maandag 18 januari 2021 21:12 schreef Guanabana het volgende:
Over economische kennis gesproken; ik vind zelf dat ik nogal wat kennis mis waardoor ik veel dingen niet goed genoeg begrijp, in de meest brede zin. Ik had toen Economie voor Dummies gehaald bij de biebAlleen ik had 'm niet snel genoeg uitgelezen (geef toe, wie gaat er voor zijn plezier Economie voor Dummies lezen
), en toen was hij al door iemand anders gereserveerd en moest hij terug.
Ja ik kijk het vooral terug omdat ik die zang van haar gewoon bizar goed vindquote:Op maandag 18 januari 2021 21:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kijk dat filmpje nog wel eens terug, ik vond hun interactie ook echt heel leuk daar
Ik kan gewoon dit topic inleveren in plaats van een zelfbedacht verslag dus?quote:Op maandag 18 januari 2021 21:11 schreef BillDauterive het volgende:
Hebben we in het vorige topic de 4000 woorden gehaald? Wie gaat ze natellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genot
Zeker! Een interessante discussie over het basisinkomen, een gesprek over excel, het was weer een hoog niveauquote:Op maandag 18 januari 2021 21:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon dit topic inleveren in plaats van een zelfbedacht verslag dus?
Ik ben alleen bang dat het niet strookt met het onderwerp van het verslagquote:Op maandag 18 januari 2021 21:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker! Een interessante discussie over het basisinkomen, een gesprek over excel, het was weer een hoog niveau
quote:Op maandag 18 januari 2021 21:35 schreef skysherrif het volgende:
Nu heb ik weer honger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genot
Twente O+
The sun always shines on TV
Het was nooit zo donker of het werd wel weer licht
Helpt wel ja!quote:Op maandag 18 januari 2021 21:42 schreef molloot200 het volgende:
Bij De Slimste Mens vragen ze van welk land de hoofdstad Tirana is. Ik heb elke keer het idee dat ik in Europese steden wel veel beter ben geworden door het ESF
Gooo gluutjes! Succes morgen! Wat voor test gaan ze doen, een bloedtest?quote:Op maandag 18 januari 2021 21:40 schreef ijs_beer het volgende:
Net nog een halve rol koekjes opgevroten. Ze zullen me bij het testen morgen niet betrappen op een valse negatieve.
Ik merkte dat alle antwoorden wist op de Amerikaanse staten. Betwijfel of me dat een half jaar geleden ook was geluktquote:Op maandag 18 januari 2021 21:42 schreef molloot200 het volgende:
Bij De Slimste Mens vragen ze van welk land de hoofdstad Tirana is. Ik heb elke keer het idee dat ik in Europese steden wel veel beter ben geworden door het ESF
Ik snap alleen wat van economie op mijn eigen microniveauquote:Op maandag 18 januari 2021 21:12 schreef Guanabana het volgende:
Over economische kennis gesproken; ik vind zelf dat ik nogal wat kennis mis waardoor ik veel dingen niet goed genoeg begrijp, in de meest brede zin. Ik had toen Economie voor Dummies gehaald bij de biebAlleen ik had 'm niet snel genoeg uitgelezen (geef toe, wie gaat er voor zijn plezier Economie voor Dummies lezen
quote:Op maandag 18 januari 2021 21:35 schreef skysherrif het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genot![]()
quote:Op maandag 18 januari 2021 21:42 schreef molloot200 het volgende:
Sporcle ftw wat dat betreftquote:Op maandag 18 januari 2021 21:46 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik merkte dat alle antwoorden wist op de Amerikaanse staten. Betwijfel of me dat een half jaar geleden ook was gelukt
De helft van de 60.000 inwoners heeft op dit moment al een test gehad óf een afspraak. De andere helft nog niet. Ik hoor bij de andere helft. Heb wel gelezen dat ze de testcapaciteit gaan opschroeven in alle dorpen. Dus hopelijk komt er nog een plekje vrij in Bleiswijk en anders ga ik niet meer. Ik ga niet een zevende keer bellen. Dan bekijken ze het echt maar.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:40 schreef Momo het volgende:
@:Greys heb je je nog kunnen laten testen? Ze hebben schijnbaar al 20.000 testen gedaan in Landsingerland?
quote:Op maandag 18 januari 2021 21:12 schreef Guanabana het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat jammer dat het zo slecht geregeld is, wel een gemiste kans! Logisch dat je op een gegeven moment het bijltje erbij neergooit, als het zo lastig is om een afspraak te krijgen.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
De helft van de 60.000 inwoners heeft op dit moment al een test gehad óf een afspraak. De andere helft nog niet. Ik hoor bij de andere helft. Heb wel gelezen dat ze de testcapaciteit gaan opschroeven in alle dorpen. Dus hopelijk komt er nog een plekje vrij in Bleiswijk en anders ga ik niet meer. Ik ga niet een zevende keer bellen. Dan bekijken ze het echt maar.
Zo te zien hebben vooral de brutale mensen de wereld wat dat betreft die al eerder hebben gebeld...quote:Op maandag 18 januari 2021 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
De helft van de 60.000 inwoners heeft op dit moment al een test gehad óf een afspraak. De andere helft nog niet. Ik hoor bij de andere helft. Heb wel gelezen dat ze de testcapaciteit gaan opschroeven in alle dorpen. Dus hopelijk komt er nog een plekje vrij in Bleiswijk en anders ga ik niet meer. Ik ga niet een zevende keer bellen. Dan bekijken ze het echt maar.
Toch maar opgezocht wat vexillologisch betekend. Er ook daarvoor is het ESF een handig hulpmiddel.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:49 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
[..]
Sporcle ftw wat dat betreft
Ook voor het opdoen van vexillologische kennis een uitstekend hulpmiddel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |