Ik vermoed... Nja, hoop... vooral andersomquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:05 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Kan het zijn dat hij denkt dat zij 'real' zijn en Naomi niet?
💩👍🏾quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:06 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ooit wel eens een levende drol gezien?🤣🤣🤣oja, Theo, natuurlijk😆😆😆
Ik denk het ook wel hoor, maar hij is moeilijk te lezen. Toont niet veel emotie.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vermoed... Nja, hoop... vooral andersom
Dat inderdaad. VInd ik ook het lastige van Rene. Heel lastig te peilenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:09 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel hoor, maar hij is moeilijk te lezen. Toont niet veel emotie.
Ik wou de topic openen en TS was me voor. Daardoor ben ik nu pisnijdig. Het is best dat je je verontschuldigingen aanbiedt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:12 schreef Moonlight het volgende:
Oeps ik had niet door dat ik de lapo had sorry !
Ze luisteren mee.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:13 schreef Benny het volgende:
Hoewel wel boeiend gesprek. Ook wel goed dat ze wegdraaide bij Zoey
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wou de topic openen en TS was me voor. Daardoor ben ik nu pisnijdig. Het is best dat je je verontschuldigingen aanbiedt.
Zo is het geen BB meer he, als je alle gesprekken begint te filterenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:13 schreef Benny het volgende:
Hoewel wel boeiend gesprek. Ook wel goed dat ze wegdraaide bij Zoey
Welke kip? Ik zit hier op Lieze en Zoequote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:17 schreef suzi1 het volgende:
als jill stopt met kip ben ik nog meer projill
alle kip. ze hadden het erover als zij kippetjesmens is en allemaal kippetjes wil dat ze dan ook eigenlijk moet stoppen met kip etenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:18 schreef JACM het volgende:
[..]
Welke kip? Ik zit hier op Lieze en Zoe
Owquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
alle kip. ze hadden het erover als zij kippetjesmens is en allemaal kippetjes wil dat ze dan ook eigenlijk moet stoppen met kip eten
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoej klappen gekregen van haar EX?
Onder andere. Ze was ook een tijdje wifey 1 van wifey 1/2/3. En een miskraam op haar 19e.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoej klappen gekregen van haar EX?
9 kansen op 10 was het verdiend. Een vrouw dient haar man te dienen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
En Politie deed niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
9 kansen op 10 was het verdiend. Een vrouw dient haar man te dienen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cvketeltje89
Ze heeft net gesport. Kan ze nu lekker uitzweten in het twee weken oude Elswaterquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Els gaat wss de hottub in, zie haar houtblokken erin gooien
Heerlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:22 schreef JACM het volgende:
[..]
Ze heeft net gesport. Kan ze nu lekker uitzweten in het twee weken oude Elswater
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wel een open eerlijk gesprekje.
Er zitten chloortabletten in.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
WAAROM VERVERSEN ZE DAT WATER NIET DAN???????????????
Wees aardigquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wou de topic openen en TS was me voor. Daardoor ben ik nu pisnijdig. Het is best dat je je verontschuldigingen aanbiedt.
Deed ze dat of zei ze dat ?quote:
Daar kan hij goed mee overweg zegt hij zelf.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:33 schreef Moonlight het volgende:
Nick wil met mensen met een beperking op reis
Toch mooi, heb wat meer respect gekregen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:33 schreef Moonlight het volgende:
Nick wil met mensen met een beperking op reis
Ik ookquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Toch mooi, heb wat meer respect gekregen.
boeienquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:33 schreef cvketeltje89 het volgende:
Ik zou het best grappig vinden als ze deze Rutte livestream even zouden laten zien in het huis. Benieuwd naar hun reacties.
Een minister als nieuwe bewonerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
(Ik kijk even naar Rutte op zijn knietjes. )
Precies..quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:33 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Daar kan hij goed mee overweg zegt hij zelf.
Nog meer leugensquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Een minister als nieuwe bewoner
Het feestje van gisteren heeft ook niets verandert...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Thomas komt er gezellig bij.
En zo heb je weer #teamBelgium en #teamNederland
Onder de dekens haar kut aan het spelenquote:
Ik denk niet dat er een nieuwe komt.quote:
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een nieuwe komt.
Theo is vrijwillig op gestapt, dus 1 plek minder.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:39 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Dan hadden ze René wel laten gaan.
Maar Rene was genomineerd samen met ELs, Er had iemand naar huis gegaan anders, en zijn ze er nogquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Theo is vrijwillig op gestapt, dus 1 plek minder.
Haar Hotel waar ze woonden toen haar huis uitgebrand was.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pretstraat in antwerpen.
Bedoeld ze de rosse buurt?
+ de nieuwe bewonerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Theo is vrijwillig op gestapt, dus 1 plek minder.
Maar nog steeds 1 plek leeg.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar Rene was genomineerd samen met ELs, Er had iemand naar huis gegaan anders, en zijn ze er nog
Dat snap ik, maar de benaming "PRET straat" leek mij cryptisch.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Haar Hotel waar ze woonden toen haar huis uitgebrand was.
Dat is het leuke aan Bels.quote:
Zeggen jullie daar afzuigkap tegen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is het leuke aan Bels.
Die woorden zijn vaak heel duidelijk.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zeggen jullie daar afzuigkap tegen?
Gewend*quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie zijn dat ook niet gewoon als een Belg "GSM" zegt?
Nee, waarom?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hebben de hamsters het nws over het Kabinet gehoord?
Mijn ex stond in de fik ..top vermaak was datquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
ook meegemaakt bij ons dat er een elektrisch vuurtje in brand stond
puzziepyromaan?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn ex stond in de fik ..top vermaak was dat
Krijg nu zin om De Sims te spelenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn ex stond in de fik ..top vermaak was dat
Heb ik ook vaak. San speel ik het 5 minuten en ben ik het weer zat.quote:
Heb jij gezien wat voor volk op festivals staat?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:56 schreef aswesleep het volgende:
Dus Nick werkt met psychiatrische patiënten, ik dacht dat hij DJ was.
...ze zeggen ook wel eens dat baasjes op hun hondje gaan lijken....dusss...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:56 schreef aswesleep het volgende:
Niet actief meer.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:56 schreef aswesleep het volgende:
Hij zat in de Lowriderz ..quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:56 schreef aswesleep het volgende:
Dat zei mij ook weinig ,maar heb hier vorige week nog een (best leuk) nummer van hun gepost.quote:
Het wachten is op PostNLquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:00 schreef JACM het volgende:
Wanneer komt nou de nieuwe bewoner in een doos?
Tijd voor nieuwenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:04 schreef Tourniquet het volgende:
Het geluid is weer zo slecht, erg zacht.
De sfeer zakt een beetje in in het huis.
Daarom even 2 seconden de wide angle met hard airco geluidquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:04 schreef Tourniquet het volgende:
Het geluid is weer zo slecht, erg zacht.
De sfeer zakt een beetje in in het huis.
Nieuwe lading elssoep komt eraan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:04 schreef Fikkert2 het volgende:
Nieuw avontuur van knallen me Els![]()
[ afbeelding ]
Waar zit dat clubje eigenlijk? Liggen die allemaal op de bank?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Had Natte Lie wel bij Els verwacht. Er zal toch weer een tactiek besproken moeten worden.
*fluit unox deuntjequote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:06 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Nieuwe lading elssoep komt eraan.
Oh. Hij gaat douchen? Of in de hottub. Ja, wat moet je andersquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:06 schreef Benny het volgende:
Heeft Thomas in zijn broek gepoept ofzo?
Nathalie straks weer maagzuur omdat er een Belg in de hottub zat.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Had Natte Lie wel bij Els verwacht. Er zal toch weer een tactiek besproken moeten worden.
Morgen sneeuwballen gevecht als de weersverwachting klopt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:06 schreef Benny het volgende:
Iedereen verveelt zich de pleuris daarzo
Yeahhhquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Morgen sneeuwballen gevecht als de weersverwachting klopt.
Booooh. Zin in.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heeft niks van zichzelf laten zien. Zich meteen tactisch achter Theo verschuild. Nu is zijn dekmantel weg, dus hij zal een nieuwe strategie moeten verzinnen. Hij dacht makkelijk mee te liften.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:10 schreef Benny het volgende:
Eigenlijk he... Is Nick wel echt een van de minstzeggende personen daar in huis
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze hebben zelf aangebeld uit verveling.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:16 schreef Benny het volgende:
Ik heb het even gemist... Moeten ze naar de DBK of willen ze er naartoe?
Els heult nu met de mensen over wie Natte Ali loopt te stoken, johquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:07 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Waar zit dat clubje eigenlijk? Liggen die allemaal op de bank?
Dat is helemaal correctquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:19 schreef aswesleep het volgende:
Een snelle telling zegt dat er 7 op de bank liggen + Nick en Liese. Dus Thomas en Els in de hottub?
En BB heeft ze straks graag wat uitgerust voor de nieuwequote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Denk dat BB zelf ook een uiltje knapt. Was een latertje.
Zit al een poosje in de Els tub.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:20 schreef aswesleep het volgende:
[..]![]()
De gratis stream is al een tijdje niet meer buiten gaan kijken.
Ik ookquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Els wil botsingen en spanning.
Mooi verhaal, maar volgens mij schat je haar te hoog in, ze brult al sinds ze genomineerd was dat ze het spel nu echt gaat spelen... ik heb er nog niets van gezien, ja.. ze wil die kutbelgen eruit, verder is het steeds hetzelfde liedje. Nog totaal geen actie gezien tenzij je haar twerkshow meerekentquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:27 schreef GayGuy het volgende:
Els speelt volgens mij, een heel geniaal spel, in die hottube. Het lijken kleine huis tuin en keuken gesprekken, maar ze krijgt hierdoor toch kleine beetjes info vsn haar gesprekspartners. En dan af en toe wat sympathie creëren bij de gesprekspartners door continue zielig " ik wil er nog niet uit, ik vind het hier veel te leuk, en ik heb jog niet alles laten zien" eruit te gooien. Geweldig hoe ze dit speelt
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Waarom gaat die lul voor mijn beeld zitten?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Els laat zich bespelen. Eerst door Theo en nu door Natte Lie.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:31 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Mooi verhaal, maar volgens mij schat je haar te hoog in, ze brult al sinds ze genomineerd was dat ze het spel nu echt gaat spelen... ik heb er nog niets van gezien, ja.. ze wil die kutbelgen eruit, verder is het steeds hetzelfde liedje. Nog totaal geen actie gezien tenzij je haar twerkshow meerekent
Onze slimme Nickquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:32 schreef Tourniquet het volgende:
Nick zegt tegen Liese dat hij er bij het kiezen van het kistje niet had bij nagedacht dat kiezen voor huismeester ook immuniteit betekent.
En ik geloof hem.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:32 schreef Tourniquet het volgende:
Nick zegt tegen Liese dat hij er bij het kiezen van het kistje niet had bij nagedacht dat kiezen voor huismeester ook immuniteit betekent.
De grootste bullshit ooit. Daar ging het hem om.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:32 schreef Tourniquet het volgende:
Eruit met die gast.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Waarom gaat die lul voor mijn beeld zitten?
[ afbeelding ]
Ik zou wel wat meer van hem willen zien. Vind hem nu alleen maar meer lopen met anderen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:34 schreef aswesleep het volgende:
[..]
En ik geloof hem.![]()
Hij is redelijk... euhm eenvoudig volgens mij. Denkt er bijvoorbeeld ook niet over na dat heel de bank achter hem dit kan horen.
De vaste psycholoog van Nathalie heeft al enkele weken vrij nu ze in het huis zit.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:36 schreef Ireth het volgende:
Ik heb zojuist 20 minuten aan 1 stuk naar Els zitten luisteren... kan ik me ergens melden voor nazorg?
Geloof me. Dat is nog altijd beter dan haar 10 seconden zien twerken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:36 schreef Ireth het volgende:
Ik heb zojuist 20 minuten aan 1 stuk naar Els zitten luisteren... kan ik me ergens melden voor nazorg?
Zeg het maar....quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:36 schreef Ireth het volgende:
"ik ga slidings maken"quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:04 schreef Fikkert2 het volgende:
Nieuw avontuur van knallen me Els![]()
[ afbeelding ]
Je had de keuze tussen Els en Liese en je kiest voor Els?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:36 schreef Ireth het volgende:
Els gaat knallen wij gaan het mee maken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:36 schreef Ireth het volgende:
quote:
Die mag echt wel beginnen nu, dinsdag mss weer nomineren en danquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]die stoere Els ben zomaar bang dat het loze woorden zijn.
Die kun je met de ogen dicht zo uittekenen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:39 schreef Ebinas het volgende:
Els ze spelen heel veel in op wat wij zeggen, daarom moet je niet zoveel zeggen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die mag echt wel beginnen nu, dinsdag mss weer nomineren en dan
Voorlopig zit die zuignap weer vast aan de hottubquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]een tweede kans krijgt ze niet.
Big Brother moet die hottub saboteren ofzoquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Voorlopig zit die zuignap weer vast aan de hottub
Hottub had gisteren toch een belangrijke rolquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Big Brother moet die hottub saboteren ofzo
Dat zal ook wel zo blijven tot ze weer genomineerd wordt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Voorlopig zit die zuignap weer vast aan de hottub
nou in België al geen 300k kijkers meerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:39 schreef Ebinas het volgende:
Thomas vraagt zich af of er nog mensen kijken.
Els denkt dat het wel populair is
Ijswater erin doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Rene zijn haremquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Hottub had gisteren toch een belangrijke rol
Doen ze toch? Ze lijken hem niet te verversen, dus nog even en dan groeit er vanalles in...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja ze saboteren hem zelf door er echt smerig mee om te gaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doen ze toch? Ze lijken hem niet te verversen, dus nog even en dan groeit er vanalles in...
Zitten chloortabletten in.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doen ze toch? Ze lijken hem niet te verversen, dus nog even en dan groeit er vanalles in...
Vergeleken met The maskt singer is Big brother onbestaande in Vlaanderenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:47 schreef 20100 het volgende:
[..]
nou in België al geen 300k kijkers meer
Begrijpelijk wel, ik begin ook een beetje de hoop te verliezen dat het nog wat wordt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:47 schreef 20100 het volgende:
[..]
nou in België al geen 300k kijkers meer
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Els zal volgende week weer gewoon naast Rene zitten op de nominatie stoel
Ja, en al het vuil dat zich ophoopt? Chloor maakt alleen de bacteriën dood, maar het water wordt er niet schoon vanquote:
Of De Slimste Mens zat op dezelfde zender op hetzelfde tijdstip altijd rond het miljoen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vergeleken met The maskt singer is Big brother onbestaande in Vlaanderen
Kijkcijfers tot 2 miljoen
Als ik heb gescheten giet er ook niet even wat chloor over en klaarquote:
Nee die heeft ze niet onder waterquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:52 schreef Ebinas het volgende:
Els blijft er nog ff in.
Die moet toch totaal verrimpeld (extra dan) zijn.
Misschien laat de huid op haar vingers wel al los
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:52 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee die heeft ze niet onder water
In een hottub zitten geen chloortablettenquote:
Ze zeggen steeds dat ze er chloortabletten in doen. Vanmorgen nog.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
In een hottub zitten geen chloortabletten
. Chloordamp is niet iets wat je wil,
Daarnaast is er geen filter systeem.
Het is geen jaccuzi he
Hij heeft vannacht een paar keer staan twerken.. Was een flinke work outquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:54 schreef Ebinas het volgende:
Heeft Thomas al laten weten of hij afgevallen is?
Heb sterk de indruk van wel.
Ow. Dat heb ik tot op heden gemist die dienstmededelingquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze zeggen steeds dat ze er chloortabletten in doen. Vanmorgen nog.
Ik vermoed dat er idd tabletten zitten in het circulatie pad.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze zeggen steeds dat ze er chloortabletten in doen. Vanmorgen nog.
heb beelden gezien idd , dat heeft wel wat energie gekost.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij heeft vannacht een paar keer staan twerken.. Was een flinke work out
wie is dat dan, de nieuwe?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Leuke meid, maar veel meer dan slapen en bankhangen heb ik haar nog niet zien doen.
[ afbeelding ]
Zoey.quote:
Roddelen, baderen, roddelen, baderen, etc., etc.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:58 schreef Ebinas het volgende:
Haal dat er toch uit man,
Echt ik hoopt dat ze donderdag pleite is
[ afbeelding ]
gloordrolllehquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:51 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Als ik heb gescheten giet er ook niet even wat chloor over en klaar
Die komt straksquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:59 schreef JACM het volgende:
Ik had gedroom dat er een nieuwe vrouw in zat.
Was een dame van ergens rond de 35 met kort halfdonker gekruld haar en zat saai op de bank niets te doen
Nou, de nacht streamers hebben haar genoeg zien doen🤣quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Leuke meid, maar veel meer dan slapen en bankhangen heb ik haar nog niet zien doen.
[ afbeelding ]
Heb je vaker voorspellende dromen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:59 schreef JACM het volgende:
Ik had gedroom dat er een nieuwe vrouw in zat.
Was een dame van ergens rond de 35 met kort halfdonker gekruld haar en zat saai op de bank niets te doen
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:01 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Heb je vaker voorspellende dromen?
"Meest intelligente deelnemer" hèquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:02 schreef Ebinas het volgende:
Thomas: waarom zit broccoli eik in zakkhus.
Goeie Thomas, goeie
Ik hoop echt dat ze dat water gaan verversen. Zag er echt ranzig uit vanochtendquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat gaat het niet meer worden, misschien ff bij Els in bad weken
Of ze gaat rondlopen met de hottubspecialvlekkeritisquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:07 schreef JACM het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze dat water gaan verversen. Zag er echt ranzig uit vanochtend
of een ontsteking aan Liese d’r voetquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Of ze gaat rondlopen met de hottubspecialvlekkeritis
Totaal onschuldig maar 4 weken lang niet om aan te zien
Dat begrijp ik werkelijk ook niet, doen best veel mensen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lkkrste gedeelte wrd weg gegooid?
Lekker alles onder de nagels uitgewerkt.quote:
Els de knallerdquote:
Jillquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:18 schreef Juan_Roman het volgende:
Thomas: "Kip met penne."
Jill" "Wat? Ooow pasta."
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:18 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Thomas aan het einde van Big Brother een chefkok, afgevallen, en een relatie
luiquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:21 schreef puzziepie het volgende:
Wel treurig dat een knul van 21 niet kan koken
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dr is een houtkache stook verbod FEBO!!!
Lekker alles onder de nagels uitgewerkt.quote:
Ook kans om genomineerd te worden. Mag ook wel meer aanwezig zijn . Hop hop van de bank af.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Hij schijnt niet te kunnen koken ; het bestaat blijkbaar nogquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lui
geen zinan
makkelijk zo
Luiwammesquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lui
geen zinan
makkelijk zo
Dan heeft iemand hem dus zo gevoerd...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij schijnt niet te kunnen koken ; het bestaat blijkbaar nog
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feedersquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan heeft iemand hem dus zo gevoerd...
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]Ik zag het vanmorgen ja, wist niet eens dat het bestondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Belachelijk, als we hier aan toegeven.. whats next? Niet hijgen op zondag?Ik snap alles, begrijp er niets van.
*wijst naar Suziquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan heeft iemand hem dus zo gevoerd...
Ik hoor alleen nog maar Philippe Geubels na een eerdere opmerking hier.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat heeft die Nick een verwijfde stem en ook niet om aan te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |