Haar Hotel waar ze woonden toen haar huis uitgebrand was.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pretstraat in antwerpen.
Bedoeld ze de rosse buurt?
+ de nieuwe bewonerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Theo is vrijwillig op gestapt, dus 1 plek minder.
Maar nog steeds 1 plek leeg.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar Rene was genomineerd samen met ELs, Er had iemand naar huis gegaan anders, en zijn ze er nog
Dat snap ik, maar de benaming "PRET straat" leek mij cryptisch.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Haar Hotel waar ze woonden toen haar huis uitgebrand was.
Dat is het leuke aan Bels.quote:
Zeggen jullie daar afzuigkap tegen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is het leuke aan Bels.
Die woorden zijn vaak heel duidelijk.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zeggen jullie daar afzuigkap tegen?
Gewend*quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie zijn dat ook niet gewoon als een Belg "GSM" zegt?
Nee, waarom?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hebben de hamsters het nws over het Kabinet gehoord?
Mijn ex stond in de fik ..top vermaak was datquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
ook meegemaakt bij ons dat er een elektrisch vuurtje in brand stond
puzziepyromaan?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn ex stond in de fik ..top vermaak was dat
Krijg nu zin om De Sims te spelenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn ex stond in de fik ..top vermaak was dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |