Ik vermoed... Nja, hoop... vooral andersomquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:05 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Kan het zijn dat hij denkt dat zij 'real' zijn en Naomi niet?
💩👍🏾quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:06 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ooit wel eens een levende drol gezien?🤣🤣🤣oja, Theo, natuurlijk😆😆😆
Ik denk het ook wel hoor, maar hij is moeilijk te lezen. Toont niet veel emotie.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vermoed... Nja, hoop... vooral andersom
Dat inderdaad. VInd ik ook het lastige van Rene. Heel lastig te peilenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:09 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel hoor, maar hij is moeilijk te lezen. Toont niet veel emotie.
Ik wou de topic openen en TS was me voor. Daardoor ben ik nu pisnijdig. Het is best dat je je verontschuldigingen aanbiedt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:12 schreef Moonlight het volgende:
Oeps ik had niet door dat ik de lapo had sorry !
Ze luisteren mee.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:13 schreef Benny het volgende:
Hoewel wel boeiend gesprek. Ook wel goed dat ze wegdraaide bij Zoey
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wou de topic openen en TS was me voor. Daardoor ben ik nu pisnijdig. Het is best dat je je verontschuldigingen aanbiedt.
Zo is het geen BB meer he, als je alle gesprekken begint te filterenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:13 schreef Benny het volgende:
Hoewel wel boeiend gesprek. Ook wel goed dat ze wegdraaide bij Zoey
Welke kip? Ik zit hier op Lieze en Zoequote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:17 schreef suzi1 het volgende:
als jill stopt met kip ben ik nog meer projill
alle kip. ze hadden het erover als zij kippetjesmens is en allemaal kippetjes wil dat ze dan ook eigenlijk moet stoppen met kip etenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:18 schreef JACM het volgende:
[..]
Welke kip? Ik zit hier op Lieze en Zoe
Owquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
alle kip. ze hadden het erover als zij kippetjesmens is en allemaal kippetjes wil dat ze dan ook eigenlijk moet stoppen met kip eten
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoej klappen gekregen van haar EX?
Onder andere. Ze was ook een tijdje wifey 1 van wifey 1/2/3. En een miskraam op haar 19e.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoej klappen gekregen van haar EX?
9 kansen op 10 was het verdiend. Een vrouw dient haar man te dienen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
En Politie deed niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
9 kansen op 10 was het verdiend. Een vrouw dient haar man te dienen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cvketeltje89
Ze heeft net gesport. Kan ze nu lekker uitzweten in het twee weken oude Elswaterquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Els gaat wss de hottub in, zie haar houtblokken erin gooien
Heerlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:22 schreef JACM het volgende:
[..]
Ze heeft net gesport. Kan ze nu lekker uitzweten in het twee weken oude Elswater
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wel een open eerlijk gesprekje.
Er zitten chloortabletten in.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
WAAROM VERVERSEN ZE DAT WATER NIET DAN???????????????
Wees aardigquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik wou de topic openen en TS was me voor. Daardoor ben ik nu pisnijdig. Het is best dat je je verontschuldigingen aanbiedt.
Deed ze dat of zei ze dat ?quote:
Daar kan hij goed mee overweg zegt hij zelf.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:33 schreef Moonlight het volgende:
Nick wil met mensen met een beperking op reis
Toch mooi, heb wat meer respect gekregen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:33 schreef Moonlight het volgende:
Nick wil met mensen met een beperking op reis
Ik ookquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Toch mooi, heb wat meer respect gekregen.
boeienquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:33 schreef cvketeltje89 het volgende:
Ik zou het best grappig vinden als ze deze Rutte livestream even zouden laten zien in het huis. Benieuwd naar hun reacties.
Een minister als nieuwe bewonerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
(Ik kijk even naar Rutte op zijn knietjes. )
Precies..quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:33 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Daar kan hij goed mee overweg zegt hij zelf.
Nog meer leugensquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Een minister als nieuwe bewoner
Het feestje van gisteren heeft ook niets verandert...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Thomas komt er gezellig bij.
En zo heb je weer #teamBelgium en #teamNederland
Onder de dekens haar kut aan het spelenquote:
Ik denk niet dat er een nieuwe komt.quote:
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een nieuwe komt.
Theo is vrijwillig op gestapt, dus 1 plek minder.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:39 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Dan hadden ze René wel laten gaan.
Maar Rene was genomineerd samen met ELs, Er had iemand naar huis gegaan anders, en zijn ze er nogquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Theo is vrijwillig op gestapt, dus 1 plek minder.
Haar Hotel waar ze woonden toen haar huis uitgebrand was.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pretstraat in antwerpen.
Bedoeld ze de rosse buurt?
+ de nieuwe bewonerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Theo is vrijwillig op gestapt, dus 1 plek minder.
Maar nog steeds 1 plek leeg.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar Rene was genomineerd samen met ELs, Er had iemand naar huis gegaan anders, en zijn ze er nog
Dat snap ik, maar de benaming "PRET straat" leek mij cryptisch.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Haar Hotel waar ze woonden toen haar huis uitgebrand was.
Dat is het leuke aan Bels.quote:
Zeggen jullie daar afzuigkap tegen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is het leuke aan Bels.
Die woorden zijn vaak heel duidelijk.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zeggen jullie daar afzuigkap tegen?
Gewend*quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie zijn dat ook niet gewoon als een Belg "GSM" zegt?
Nee, waarom?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hebben de hamsters het nws over het Kabinet gehoord?
Mijn ex stond in de fik ..top vermaak was datquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
ook meegemaakt bij ons dat er een elektrisch vuurtje in brand stond
puzziepyromaan?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn ex stond in de fik ..top vermaak was dat
Krijg nu zin om De Sims te spelenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn ex stond in de fik ..top vermaak was dat
Heb ik ook vaak. San speel ik het 5 minuten en ben ik het weer zat.quote:
Heb jij gezien wat voor volk op festivals staat?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:56 schreef aswesleep het volgende:
Dus Nick werkt met psychiatrische patiënten, ik dacht dat hij DJ was.
...ze zeggen ook wel eens dat baasjes op hun hondje gaan lijken....dusss...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:56 schreef aswesleep het volgende:
Niet actief meer.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:56 schreef aswesleep het volgende:
Hij zat in de Lowriderz ..quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:56 schreef aswesleep het volgende:
Dat zei mij ook weinig ,maar heb hier vorige week nog een (best leuk) nummer van hun gepost.quote:
Het wachten is op PostNLquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:00 schreef JACM het volgende:
Wanneer komt nou de nieuwe bewoner in een doos?
Tijd voor nieuwenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:04 schreef Tourniquet het volgende:
Het geluid is weer zo slecht, erg zacht.
De sfeer zakt een beetje in in het huis.
Daarom even 2 seconden de wide angle met hard airco geluidquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:04 schreef Tourniquet het volgende:
Het geluid is weer zo slecht, erg zacht.
De sfeer zakt een beetje in in het huis.
Nieuwe lading elssoep komt eraan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:04 schreef Fikkert2 het volgende:
Nieuw avontuur van knallen me Els![]()
[ afbeelding ]
Waar zit dat clubje eigenlijk? Liggen die allemaal op de bank?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Had Natte Lie wel bij Els verwacht. Er zal toch weer een tactiek besproken moeten worden.
*fluit unox deuntjequote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:06 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Nieuwe lading elssoep komt eraan.
Oh. Hij gaat douchen? Of in de hottub. Ja, wat moet je andersquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:06 schreef Benny het volgende:
Heeft Thomas in zijn broek gepoept ofzo?
Nathalie straks weer maagzuur omdat er een Belg in de hottub zat.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Had Natte Lie wel bij Els verwacht. Er zal toch weer een tactiek besproken moeten worden.
Morgen sneeuwballen gevecht als de weersverwachting klopt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:06 schreef Benny het volgende:
Iedereen verveelt zich de pleuris daarzo
Yeahhhquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Morgen sneeuwballen gevecht als de weersverwachting klopt.
Booooh. Zin in.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heeft niks van zichzelf laten zien. Zich meteen tactisch achter Theo verschuild. Nu is zijn dekmantel weg, dus hij zal een nieuwe strategie moeten verzinnen. Hij dacht makkelijk mee te liften.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:10 schreef Benny het volgende:
Eigenlijk he... Is Nick wel echt een van de minstzeggende personen daar in huis
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze hebben zelf aangebeld uit verveling.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:16 schreef Benny het volgende:
Ik heb het even gemist... Moeten ze naar de DBK of willen ze er naartoe?
Els heult nu met de mensen over wie Natte Ali loopt te stoken, johquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:07 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Waar zit dat clubje eigenlijk? Liggen die allemaal op de bank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |