Heb jij gezien wat voor volk op festivals staat?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:56 schreef aswesleep het volgende:
Dus Nick werkt met psychiatrische patiënten, ik dacht dat hij DJ was.
...ze zeggen ook wel eens dat baasjes op hun hondje gaan lijken....dusss...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:56 schreef aswesleep het volgende:
Niet actief meer.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:56 schreef aswesleep het volgende:
Hij zat in de Lowriderz ..quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:56 schreef aswesleep het volgende:
Dat zei mij ook weinig ,maar heb hier vorige week nog een (best leuk) nummer van hun gepost.quote:
Het wachten is op PostNLquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:00 schreef JACM het volgende:
Wanneer komt nou de nieuwe bewoner in een doos?
Tijd voor nieuwenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:04 schreef Tourniquet het volgende:
Het geluid is weer zo slecht, erg zacht.
De sfeer zakt een beetje in in het huis.
Daarom even 2 seconden de wide angle met hard airco geluidquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:04 schreef Tourniquet het volgende:
Het geluid is weer zo slecht, erg zacht.
De sfeer zakt een beetje in in het huis.
Nieuwe lading elssoep komt eraan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:04 schreef Fikkert2 het volgende:
Nieuw avontuur van knallen me Els![]()
[ afbeelding ]
Waar zit dat clubje eigenlijk? Liggen die allemaal op de bank?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Had Natte Lie wel bij Els verwacht. Er zal toch weer een tactiek besproken moeten worden.
*fluit unox deuntjequote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:06 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Nieuwe lading elssoep komt eraan.
Oh. Hij gaat douchen? Of in de hottub. Ja, wat moet je andersquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:06 schreef Benny het volgende:
Heeft Thomas in zijn broek gepoept ofzo?
Nathalie straks weer maagzuur omdat er een Belg in de hottub zat.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Had Natte Lie wel bij Els verwacht. Er zal toch weer een tactiek besproken moeten worden.
Morgen sneeuwballen gevecht als de weersverwachting klopt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:06 schreef Benny het volgende:
Iedereen verveelt zich de pleuris daarzo
Yeahhhquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Morgen sneeuwballen gevecht als de weersverwachting klopt.
Booooh. Zin in.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heeft niks van zichzelf laten zien. Zich meteen tactisch achter Theo verschuild. Nu is zijn dekmantel weg, dus hij zal een nieuwe strategie moeten verzinnen. Hij dacht makkelijk mee te liften.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:10 schreef Benny het volgende:
Eigenlijk he... Is Nick wel echt een van de minstzeggende personen daar in huis
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze hebben zelf aangebeld uit verveling.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:16 schreef Benny het volgende:
Ik heb het even gemist... Moeten ze naar de DBK of willen ze er naartoe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |