gloordrolllehquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:51 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Als ik heb gescheten giet er ook niet even wat chloor over en klaar
Die komt straksquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:59 schreef JACM het volgende:
Ik had gedroom dat er een nieuwe vrouw in zat.
Was een dame van ergens rond de 35 met kort halfdonker gekruld haar en zat saai op de bank niets te doen
Nou, de nacht streamers hebben haar genoeg zien doen🤣quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Leuke meid, maar veel meer dan slapen en bankhangen heb ik haar nog niet zien doen.
[ afbeelding ]
Heb je vaker voorspellende dromen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:59 schreef JACM het volgende:
Ik had gedroom dat er een nieuwe vrouw in zat.
Was een dame van ergens rond de 35 met kort halfdonker gekruld haar en zat saai op de bank niets te doen
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:01 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Heb je vaker voorspellende dromen?
"Meest intelligente deelnemer" hèquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:02 schreef Ebinas het volgende:
Thomas: waarom zit broccoli eik in zakkhus.
Goeie Thomas, goeie
Ik hoop echt dat ze dat water gaan verversen. Zag er echt ranzig uit vanochtendquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat gaat het niet meer worden, misschien ff bij Els in bad weken
Of ze gaat rondlopen met de hottubspecialvlekkeritisquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:07 schreef JACM het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze dat water gaan verversen. Zag er echt ranzig uit vanochtend
of een ontsteking aan Liese d’r voetquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Of ze gaat rondlopen met de hottubspecialvlekkeritis
Totaal onschuldig maar 4 weken lang niet om aan te zien
Dat begrijp ik werkelijk ook niet, doen best veel mensen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lkkrste gedeelte wrd weg gegooid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |