Maar meestal wil ik gewoon iets kwalitatiefs zien.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Bewijs dat het een topfilm is als je een slechte film zoekt
Ja maar Jobi vroeg om iets sléchtsquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar meestal wil ik gewoon iets kwalitatiefs zien.
Oh, ik vergeet altijd dat jij ook nog meepostquote:
Mijn godquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:36 schreef Meke het volgende:
@:Aoibhin
Olivia, Trijntje en Bibi werken al twintig jaar op het bungalowpark De Lusthoven. Ze hebben al die tijd gedroomd van een andere carrière dan werken op park. De drie zijn hun leven meer dan zat op het park. Om toch aan veel geld te komen besluiten ze de criminele parkmanager te chanteren. Maar in plaats van dat hij meewerkt, zet hij een team huurmoordenaars in om de anonieme afpersers op te sporen.![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:36 schreef Meke het volgende:
Olivia, Trijntje en Bibi werken al twintig jaar op het bungalowpark De Lusthoven. Ze hebben al die tijd gedroomd van een andere carrière dan werken op park. De drie zijn hun leven meer dan zat op het park. Om toch aan veel geld te komen besluiten ze de criminele parkmanager te chanteren. Maar in plaats van dat hij meewerkt, zet hij een team huurmoordenaars in om de anonieme afpersers op te sporen.![]()
Och hemelquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:36 schreef Meke het volgende:
Oh ik had net nog een film waarbij ik dacht; als iemand om iets goeds vraagt ga ik dát zeggen. Dus ik ga nu even zoeken welke dat was en dan hem dan even ongevraagd adviserenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar meestal wil ik gewoon iets kwalitatiefs zien.
Iets léuk-sléchts he?quote:
Heb je Isn't It Romantic al eens gezien?quote:
Zie ik daar nu ook Daniël Dekker wegrennen?quote:
Dit is leuk slechtquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iets léuk-sléchts he?![]()
Maar ik heb genoeg tips gekregen. Dat wordt straks even kijken wat ik in de eerste minuten niet al te ergerlijk vind
kwark wordt toch gemaakt van melk? Maar dat is niet vega, dus waar wordt vega kwark van gemaakt dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:34 schreef Meridiaan het volgende:
WAT EEN KUTRECLAME VAN DE DANIO VEGA KWARK
Dus ze zoeken jouquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:38 schreef Strani het volgende:
In Opsporing Verzocht zoeken ze een crimineel met een FC Barcelona-trainingspak.
Verbaast me niks
Oh het was Call Me By Your Namequote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ik had net nog een film waarbij ik dacht; als iemand om iets goeds vraagt ga ik dát zeggen. Dus ik ga nu even zoeken welke dat was en dan hem dan even ongevraagd adviseren![]()
Kun je mooi kijken nadat je klaar bent met Hamilton
Ohquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:38 schreef Strani het volgende:
In Opsporing Verzocht zoeken ze een crimineel met een FC Barcelona-trainingspak.
Verbaast me niks
Allemaal criminelen daar. Je ziet het ook al aan die spelers.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:38 schreef Strani het volgende:
Verbaast me niks
Die vond ik gewéldigquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb je Isn't It Romantic al eens gezien?Ook een toppertje
Hahaha, nee, maar ik schrijf hem op om ook binnenkort te proberenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb je Isn't It Romantic al eens gezien?Ook een toppertje
Gefermenteerde kokos!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kwark wordt toch gemaakt van melk? Maar dat is niet vega, dus waar wordt vega kwark van gemaakt dan?
Mag ik vragen waarop dat wegrennen gebaseerd is?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zie ik daar nu ook Daniël Dekker wegrennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |