SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, onz is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
76 Miljoen = niet een paarquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:46 schreef Intint het volgende:
[..]
Die narcist die is uitgekotst door zijn eigen volk op een paar rednecks na?
Terwijl eigenlijk al bekend is wat ze gaan zeggenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:47 schreef opreis het volgende:
Ik voorspel een heleboel teleurgestelde mensen en onbegrip na de persconferentie.
Zoals eigenlijk altijdquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:47 schreef opreis het volgende:
Ik voorspel een heleboel teleurgestelde mensen en onbegrip na de persconferentie.
zou er weer iemand op een pan gaan lopen slaan? Of hebben ze nu nog meer droeftoeters?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:47 schreef opreis het volgende:
Als de sportscholen na die drie weken maar opengaan is het ok.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:47 schreef opreis het volgende:
De politie schijnt massaal aanwezig te zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou er weer iemand op een pan gaan lopen slaan? Of hebben ze nu nog meer droeftoeters?
Ze zitten nu ergens in het ministerie dus die zijn niet meer te horen denk ikquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou er weer iemand op een pan gaan lopen slaan? Of hebben ze nu nog meer droeftoeters?
2 Violen en een trommel en een fluitquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voor die klap geld die 'ie er voor krijgt wil ik ook wel een paar avondjes 'hard' werken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:51 schreef Momo het volgende:
Vanavond is er ook nog een toeslagenaffaire overleg, lange avond voor Markie.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze zitten nu ergens in het ministerie dus die zijn niet meer te horen denk ik
Totdat er opeens zo'n droeftoeter met ontblote borst en stierencape het beeld in komt rennenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze zitten nu ergens in het ministerie dus die zijn niet meer te horen denk ik
Mijn hond is 14. Die weet het verschil niet eens meerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:30 schreef Sfancta het volgende:
Hele dag bezig geweest met hond te leren in de woonkamer te schijten. Alvast op voorhand.
Gewoon een Dringend Adviesbureau beginnenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voor die klap geld die 'ie er voor krijgt wil ik ook wel een paar avondjes 'hard' werken.
Waar hard werken vooral op je reet zitten is en praten
Het virus is nog niet klaar met ons!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:52 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ze zullen vooral er bij de mensen even willen indrukken dat ook 2021 een klote jaar wordt met veel beperkingen en mutaties van het coronavirus. We zijn er nog lang niet.
Je hebt totaal geen idee wat Rutte allemaal doet dusquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voor die klap geld die 'ie er voor krijgt wil ik ook wel een paar avondjes 'hard' werken.
Waar hard werken vooral op je reet zitten is en praten
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Totdat er opeens zo'n droeftoeter met ontblote borst en stierencape het beeld in komt rennen
Ze gaan sowieso even de mensen de waarheid om te oren kletsen ja. Nogal wiedes.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:52 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ze zullen vooral er bij de mensen even willen indrukken dat ook 2021 een klote jaar wordt met veel beperkingen en mutaties van het coronavirus. We zijn er nog lang niet.
Of gewoon een VVE bureau beginnen, die krijgen ook veel te veel geld voor veel te weinig omdat niemand zin heeft die shit te doenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gewoon een Dringend Adviesbureau beginnen
Ja, ik denk dat dit jaar voor iedereen nog best wel eens teleurstellend kan worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:52 schreef DeVerzamelaar het volgende:
copy pastequote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:54 schreef TLC het volgende:
Duitsland in lockdown tot april, dus we zitten hier nog wel even aan vast dus.
Ik bedoel vooral dat er wel een groot verschil is tussen echt keihard werken en wat een politicus doet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je hebt totaal geen idee wat Rutte allemaal doet dus
Gaat HELEMAAL nergens meer over...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:54 schreef TLC het volgende:
quote:
Heb je t journaal gezien van dat Duits crematorium waar al die kisten opgestapeld zijn in de ontvangstruimte ?quote:
Of een doomsday clockquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:55 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
liever geen avondklok, s'avonds/s'nachts is toch niemand op straat, hier in Amsterdam dan he. Overdag is het wel erg druk. Wat mij betreft overdagklok is veel beter. Ja, doe maar overdag. Zeg maar dat ik het gezegd heb.
Men verwacht dat, is dus nog niet zeker.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:54 schreef TLC het volgende:
Alleen voor CDA-ersquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:55 schreef Caland het volgende:
Ik neem aan dat na de cijfers van vandaag de kroegen open gaan, is hier al wat meer bekend over toevallig?
Zou niet graag zijn baantje willen hebben. Mentaal bijzonder zwaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral dat er wel een groot verschil is tussen echt keihard werken en wat een politicus doet.
Met hard werken bedoel ik dan fysieke arbeid
Mooi.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:53 schreef Eightyone het volgende:
Allemaal rijke bn'ers in Boulevard met zorgen om hun handeltje.
Ik sliep vroeger ook in een stapelbed!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:56 schreef TLC het volgende:
[..]
Heb je t journaal gezien van dat Duits crematorium waar al die kisten opgestapeld zijn in de ontvangstruimte ?
Mijn overgrootmoeder nog steeds, middelste "bed".quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik sliep vroeger ook in een stapelbed!
Ik had hem even gemute, toch leuker nu.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:00 schreef Slobeend het volgende:
Waarom gaat Xander vantevoren al duiden. We hoeven niet meer te kijken.
Kut Britten. Rekening indienen bitte!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:01 schreef 3rr0r het volgende:
Britse variant maar geen Chinese variant, dit is niet woke
Zeer ernstig, binnen een week of 2 zijn de bedden op daar.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de situatie in Londen en Ierland concreet, dan?
Ja, dat is de trein die op je af komt...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:03 schreef Bocaj het volgende:
Licht aan het eind van de tunnel... is dat ons perspectief?
Goede vraag van de journalisten voor straks.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke leugen?quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar waarom zou je dat ook doen als er toch niemand heen kan? Waarom moeten die blijven bestaan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:04 schreef quirina het volgende:
Veel horeca ondernemingen zijn nu al niet te redden stop de leugens
Een nieuwe zaak ben je toch zo begonnen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:04 schreef quirina het volgende:
Ja. 30 september.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Ik kijk ook mee.
Is het nieuws al geweest dat de kroegen weer open gaan?
[ afbeelding ]
Wellicht. Ik heb hem ook wel eens zuur zien kijken aan het begin van een persco.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:04 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Hij zit in een gunstige positie, qua geld en status. Dat scheelt wat zorgen.
Ze krijgen nog meer poen zegt Rutte net. Alles wat nu nog omvalt had sowieso geen bestaansrecht op lange termijn. Kaf van t koren scheiden nu met die 80.000 koffietentjes.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:04 schreef quirina het volgende:
Sowquote:
Eenzelfde locatie is niet zo makkelijk denk ik (als je nu door je verhuurder eruit wordt geknikkerd)quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:05 schreef Fred het volgende:
[..]
Een nieuwe zaak ben je toch zo begonnen?
misschienquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:06 schreef quirina het volgende:
Mooi kinderopvang weer eerder open en basisschool ook.
Pannenkoeken bij Hugoquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:05 schreef Skwish het volgende:
[..]
Weet dat hij vanavond toch wel aan het witte poeder zit.
Wat luister jij selectief zegquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:06 schreef quirina het volgende:
Alleen als de invloed van de Britse variant meevalt he.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:06 schreef quirina het volgende:
Als er zoveel zaken failliet gaan als je denkt, dan staan de pandeigenaren ook weer te springen om huurders.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
Eenzelfde locatie is niet zo makkelijk denk ik (als je nu door je verhuurder eruit wordt geknikkerd)
Die persconferenties kunnen makkelijk in 1 minuut, scheelt een boel gezever.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:05 schreef Cue_ het volgende:
Kerel moet eens doorpraten en tot de kern komen. Dat iedereen weer naar festivals wil enzo.. En dat het allemaal erg is. Weten we allang..
Die natuurlijk ook al niet te handhaven is.quote:
Waarom?quote:
Dit dus. De mensen die nu nog vliegen zullen daar wel mee stoppen door dit advies.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:08 schreef Fred het volgende:
eerst nog een adviesje dat genegeerd kan worden.
Ditquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:08 schreef alpeko het volgende:
Gvd je hebt al maanden de tijd gehad om een avondklok te onderzoeken. Kom je nu mee.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:08 schreef quirina het volgende:
Avondklok lijkt me bullshit.
Wie gaat er nu in de kou s’nachts buiten hangen.
Denk ik ook dit is de vooraankondigingquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Die avondklok komt er hoor, volgende week.
Lekker met een paar duizend man Het Binnenhof binnendringen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:07 schreef Caland het volgende:
Alvast even die avondklok inmasseren
Ach, kunnen we ook eindelijk weer eens de straat op om te rellen
Inderdaad dan moet je het commerciële vliegverkeer verbieden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:08 schreef Ebinas het volgende:
Blijf in NL ga niet op reis.
Ze blijven gaan, tenzij je die kisten aan de grond houdt
Of ze weten het al, en zijn nu de boodschap voorzichtig aan het knedenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:08 schreef alpeko het volgende:
Gvd je hebt al maanden de tijd gehad om een avondklok te onderzoeken. Kom je nu mee.
Natuurlijk, dat advies van het OMT zal niet ineens drastisch veranderen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Of ze weten het al, en zijn nu de boodschap voorzichtig aan het kneden
Klinkt als een zoethoudertje. Ja we hebben het gevraagd hoor!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:09 schreef Confetti het volgende:
Het OMT heeft al 100x gepleit voor een avondklok.
Ze gaan het dus weer vragen.
Neequote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:10 schreef Skwish het volgende:
Huh?1 Maximaal 2 bij elkaar buiten? Dat was toch 4?
Al sinds de lockdown 2quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:10 schreef Skwish het volgende:
Citeer jij dat even uit de adviesrapporten die elke week vanuit het OMT gepubliceerd worden?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:09 schreef Confetti het volgende:
Het OMT heeft al 100x gepleit voor een avondklok.
Ze gaan het dus weer vragen.
Dit is alleen van toepassing bij een dominante Britse variant die dan massaal onder jongeren rond zou gaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Of ze weten het al, en zijn nu de boodschap voorzichtig aan het kneden
Nee hoor, 2 buiten en 30 binnen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:10 schreef Skwish het volgende:
Dat de kantine dicht is is toch, helaas, juist goed?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Sport voor jongeren. Allemaal leuk. Maar de kantine is hier nog dicht en Rutte doet NIETS.
Dringend adviesquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef Evenstar het volgende:
Weer niks dwingends richting werkgevers om medewerkers thuis te laten werken etc.
Ja dat vind ik ook wel matig. Micromanagers moeten aangepakt worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef Evenstar het volgende:
Weer niks dwingends richting werkgevers om medewerkers thuis te laten werken etc.
https://nos.nl/artikel/23(...)l-niet-verwacht.htmlquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:07 schreef Fred het volgende:
[..]
Als er zoveel zaken failliet gaan als je denkt, dan staan de pandeigenaren ook weer te springen om huurders.
Tja, met die instelling komen we er nooit natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:10 schreef quirina het volgende:
Avondklokken gaan niet werken. Mensen gaan dan eerder bij elkaar logeren
@fetX en ik gaan de straat op als dit in maart nog zo isquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Sport voor jongeren. Allemaal leuk. Maar de kantine is hier nog dicht en Rutte doet NIETS.
VVD moet aan de stemmen denkenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef Evenstar het volgende:
Groepen mogen al niet. Dus daartegen zouden ze nu al kunnen optreden. Dat zie je ze overdag al niet doen buiten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ipv een avondklok om groepen jongeren tegen te gaan en besnettingen achter de voordeur tegen te gaan kunnen ze beter alternatieven bieden.
Vooral buiten aangezien daar amper besmettingen uit voort komen.
Ik heb toch liever een otter.quote:
Zo mee eens, ze durven dat onderwerp niet meer aan te kaarten zo lijkt het. Alsof ze het opgegeven hebben..quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef Evenstar het volgende:
Of zich er überhaupt niets van aantrekken. Ik zie misschien twee politie-auto's per week ofzo en af en toe nog een verdwaalde boa op de fiets, nou wauw.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:10 schreef quirina het volgende:
Avondklokken gaan niet werken. Mensen gaan dan eerder bijelkaar logeren
Verbaast mij welquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef Evenstar het volgende:
Inderdaad. Je gaat je echt afvragen welke duistere belangen daar spelen..quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef Evenstar het volgende:
Dat zou inderdaad ook goed helpen. Wellicht nog meer dan een avondklok.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef Evenstar het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat de kantine dicht is is toch, helaas, juist goed?
Vanaf het begin al niet. Ouders en werkgevers die hun verantwoordelijkheid niet nemen hoor je niks over terwijl het bekangrijk is.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef Evenstar het volgende:
idd. Rij paar dagen door het land over de snelwegen en het zit propjevol.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef Evenstar het volgende:
Als het ten opzicht van elkaar ook moet dan zit je dus weer met halve klassen. Kan niet anders. Laat me dan maar gewoon online verder gaanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:05 schreef Ebinas het volgende:
Waar het kan 1,5 meter.
Gaat hem echt niet worden op de scholen
Snelwegen naar 70 per uur, enkelbaans. Uitzonderingen mogen over de vluchtstrook.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef Evenstar het volgende:
Hahah ja jongen dat wordt rennen voor de boa's.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:10 schreef Hamzoef het volgende:
Wat een gelul weer.
Nauwelijks aandacht voor mensen die zich niet aan de regel houden.
Nee, lekker de mensen die zich wel aan de regels houden dreigen met een avondklok. Ga toch weg.
Dat is toch niet gek zolang ze aan ‘t overheidsinfuus hangen? Of denk ik dan te simpel?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)l-niet-verwacht.html
Ok ok ik blijf thuis, mevrouwquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:12 schreef Buitendam het volgende:
Deze doventolk kijkt RECHT in mijn ziel.
Avondklok voor groepsvorming, prima. Zolang onze ‘sport’ hier maar geen last van heeft.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:fetx en ik gaan de straat op als dit in maart nog zo is
Pottenenpannen.gif
Gaan ze fuiken opzettenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:12 schreef galantis het volgende:
[..]
Of zich er überhaupt niets van aantrekken. Ik zie misschien twee politie-auto's per week ofzo en af en toe nog een verdwaalde boa op de fiets, nou wauw.
Daarnaast is ook zonder avondklok groepsvorming niet de bedoeling dus kun je gewoon handhaven daarop zonder dat die klok ingezet moet worden. Maar ja, dat gebeurt al niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ipv een avondklok om groepen jongeren tegen te gaan en besnettingen achter de voordeur tegen te gaan kunnen ze beter alternatieven bieden.
Vooral buiten aangezien daar amper besmettingen uit voort komen.
Serieuze vraag overigens. Het probleem is dat al die lui nu bij elkaar thuis gaan hangen of iets dergelijks?quote:
Gelukkig heeft ze nog filtertjes.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:13 schreef Zorro het volgende:
We weten hoe het met Senna is afgelopen.
RIP ons.
Ik heb mijn ziel al lang geleden aan de duivel verkochtquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:12 schreef Buitendam het volgende:
Deze doventolk kijkt RECHT in mijn ziel.
Inderdaad. Opmerkelijk wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef Evenstar het volgende:
Op de kantoren van het OMT en de ministeries zijn afstand houden op scholen en hybride lessen vast een goed idee. En ben jij een zeurende docent die alleen maar moeilijk wil doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Als het ten opzicht van elkaar ook moet dan zit je dus weer met halve klassen. Kan niet anders. Laat me dan maar gewoon online verder gaanEcht geen behoefte aan hybride lessen.
Yup, maar de lockdownwappies denken nu oprecht dat de lockdown in het voordeel is van de ondernemers.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is toch niet gek zolang ze aan ‘t overheidsinfuus hangen? Of denk ik dan te simpel?
Daarvoor is het echt buitenproportioneel. Ik zou eerder eens wat doen aan de halfslappe naleving. Geef kantoren die toch doodleuk onnodig open zijn dikke boetes bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:12 schreef Ed1234 het volgende:
https://amp.nos.nl/artike(...)ar-komt-er-niet.html
“ De corona-experts van het OMT zien het invoeren van een avondklok, waarbij mensen na een bepaald tijdstip zoveel mogelijk thuis moeten blijven, als een manier om weer het gevoel te geven dat het belangrijk is om contact met anderen te vermijden.
Maar het kabinet ziet nog te veel bezwaren. Niet alleen is er de weerstand van burgemeesters en politie, ook is de maatregel moeilijk te handhaven. Er zouden te veel uitzonderingen moeten worden gemaakt voor mensen die een dringende reden hebben om toch 's avonds over straat te gaan.”
Leuke reden van het OMT om een avondklok te willen. Alleen om awareness te krijgen.
Mwah, denk ik niet. De competitie ligt namelijk ook stil. En de overheid doet NIETS.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Serieuze vraag overigens. Het probleem is dat al die lui nu bij elkaar thuis gaan hangen of iets dergelijks?
Is dit een serieuze vraag?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:14 schreef Arkai het volgende:
Waarom heeft die doventolk geen mondkapje op? Ze hoeft toch niet te praten?
Kijken of de kneusjournalisten dit gaan vragen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:13 schreef quirina het volgende:
Je werkgever kan zo een verklaring maken dat je een vitaal beroep hebt.
Dit pakken ze niet aan en sprken ze niet over.
Dag Hugo
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:13 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Elkhadiri ofzo. De vaccinatieinfluencer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeurende docentquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Op de kantoren van het OMT en de ministeries zijn afstand houden op scholen en hybride lessen vast een goed idee. En ben jij een zeurende docent die alleen maar moeilijk wil doen.
Als het OMT bedenkt dat scholieren afstand van elkaar gaan houden, dan doen ze dat. Punt.
[..]Die eerste foto is na de vaccinatie gemaakt en de tweede ervoor? Zo ja, dan sla ik nog effe het vaccin over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Nee, dat is zo.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is toch niet gek zolang ze aan ‘t overheidsinfuus hangen? Of denk ik dan te simpel?
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:15 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Die eerste foto is na de vaccinatie gemaakt en de tweede ervoor? Zo ja, dan sla ik nog effe het vaccin over.
Werknemers kunnen toch ook hun eigen verantwoordelijkheid nemen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef Evenstar het volgende:
Aanbod vaccinsquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:15 schreef Zorro het volgende:
Ik snap dat vaccinatieprobleem niet.
Elk jaar is er een griepprik. Ja voor veel minder menden. Maar dat doen ze dan hier ook in twee avonden.
En dan hebben we nu driekwart jaar nodig?
Yesquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:15 schreef Houtenbeen het volgende:
Komende maanden strengere maatregelen
Opzeker voor Oktober nog geen vrij leven.quote:
Nee, ik ben sarcastisch. Ik sta zelf ook voor de klas. Of nou ja, ik zit achter mijn laptopquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zeurende docentIk mag toch gewoon mijn/onze ervaringen delen? Jij bent zeker zo'n zure moeder die haar kind thuis niet onder controle krijgt.
Komende kerst zitten we misschien weer bij elkaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:14 schreef Ebinas het volgende:
Half februari, tuurlijk.
Voor de lente tuurlijk.
Voorlopig staat de planning voor de meeste groepen tussen februari en september.
Nou dan kan je wel raden wat dichter bij de waarheid ligt
Mensen zijn blij dat ze een baan hebben manquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:16 schreef Fred het volgende:
[..]
Werknemers kunnen toch ook hun eigen verantwoordelijkheid nemen?
Als je met de hele afdeling zegt: wij werken vanaf nu 100% thuis en je kan ook daadwerkelijk thuis werken dan staat je manager ook gewoon met lege handen als hij je op kantoor wil hebben.
[..]Werkt wel snel dat vaccin zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alius aliud dicit
Dus, na de vaccinatie niet autorijdenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:13 schreef Zorro het volgende:
We weten hoe het met Senna is afgelopen.
RIP ons.
Wiel opnieuw uitvinden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:15 schreef Zorro het volgende:
Elk jaar is er een griepprik. Ja voor veel minder menden. Maar dat doen ze dan hier ook in twee avonden.
Je zou ze bijna het voordeel van de twijfel geven, want allemaal nieuw, en het moet koud staan, en blablabla. Ware het niet dat er al een land is dat al op pakweg 20% zit. Het kan dus gewoon wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:15 schreef Zorro het volgende:
Niet alleen. Dan had het 24/7 vaccineren in UK ook geen zin als er geen vaccins zijn.quote:
Maar wat is dan het precieze probleem? Er komen daar dus geen mensen samen, dat lijkt me positief. Het is even hartstikke jammer, maar goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mwah, denk ik niet. De competitie ligt namelijk ook stil. En de overheid doet NIETS.
Mee eens hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daarvoor is het echt buitenproportioneel. Ik zou eerder eens wat doen aan de halfslappe naleving. Geef kantoren die toch doodleuk onnodig open zijn dikke boetes bijvoorbeeld.
Sorryquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, ik ben sarcastisch. Ik sta zelf ook voor de klas. Of nou ja, ik zit achter mijn laptop
Hopelijk die kneus van de NOS weerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh, moet je binnen blijven als je positief getest bent. Komt ie nu mee!
Hopelijk stelt een scherpe journalist zo nog vragen hierover.
Tijd voor een Anne Frank dagboek deel 2.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |