Gewoon een Dringend Adviesbureau beginnenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voor die klap geld die 'ie er voor krijgt wil ik ook wel een paar avondjes 'hard' werken.
Waar hard werken vooral op je reet zitten is en praten
Het virus is nog niet klaar met ons!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:52 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ze zullen vooral er bij de mensen even willen indrukken dat ook 2021 een klote jaar wordt met veel beperkingen en mutaties van het coronavirus. We zijn er nog lang niet.
Je hebt totaal geen idee wat Rutte allemaal doet dusquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voor die klap geld die 'ie er voor krijgt wil ik ook wel een paar avondjes 'hard' werken.
Waar hard werken vooral op je reet zitten is en praten
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Totdat er opeens zo'n droeftoeter met ontblote borst en stierencape het beeld in komt rennen
Ze gaan sowieso even de mensen de waarheid om te oren kletsen ja. Nogal wiedes.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:52 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ze zullen vooral er bij de mensen even willen indrukken dat ook 2021 een klote jaar wordt met veel beperkingen en mutaties van het coronavirus. We zijn er nog lang niet.
Of gewoon een VVE bureau beginnen, die krijgen ook veel te veel geld voor veel te weinig omdat niemand zin heeft die shit te doenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gewoon een Dringend Adviesbureau beginnen
Ja, ik denk dat dit jaar voor iedereen nog best wel eens teleurstellend kan worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:52 schreef DeVerzamelaar het volgende:
copy pastequote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:54 schreef TLC het volgende:
Duitsland in lockdown tot april, dus we zitten hier nog wel even aan vast dus.
Ik bedoel vooral dat er wel een groot verschil is tussen echt keihard werken en wat een politicus doet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je hebt totaal geen idee wat Rutte allemaal doet dus
Gaat HELEMAAL nergens meer over...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:54 schreef TLC het volgende:
quote:
Heb je t journaal gezien van dat Duits crematorium waar al die kisten opgestapeld zijn in de ontvangstruimte ?quote:
Of een doomsday clockquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:55 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
liever geen avondklok, s'avonds/s'nachts is toch niemand op straat, hier in Amsterdam dan he. Overdag is het wel erg druk. Wat mij betreft overdagklok is veel beter. Ja, doe maar overdag. Zeg maar dat ik het gezegd heb.
Men verwacht dat, is dus nog niet zeker.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:54 schreef TLC het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |