Kijken of de kneusjournalisten dit gaan vragen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:13 schreef quirina het volgende:
Je werkgever kan zo een verklaring maken dat je een vitaal beroep hebt.
Dit pakken ze niet aan en sprken ze niet over.
Dag Hugo
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:13 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Elkhadiri ofzo. De vaccinatieinfluencer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeurende docentquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Op de kantoren van het OMT en de ministeries zijn afstand houden op scholen en hybride lessen vast een goed idee. En ben jij een zeurende docent die alleen maar moeilijk wil doen.
Als het OMT bedenkt dat scholieren afstand van elkaar gaan houden, dan doen ze dat. Punt.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Die eerste foto is na de vaccinatie gemaakt en de tweede ervoor? Zo ja, dan sla ik nog effe het vaccin over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Nee, dat is zo.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is toch niet gek zolang ze aan ‘t overheidsinfuus hangen? Of denk ik dan te simpel?
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:15 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Die eerste foto is na de vaccinatie gemaakt en de tweede ervoor? Zo ja, dan sla ik nog effe het vaccin over.
Werknemers kunnen toch ook hun eigen verantwoordelijkheid nemen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef Evenstar het volgende:
Weer niks dwingends richting werkgevers om medewerkers thuis te laten werken etc.
Aanbod vaccinsquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:15 schreef Zorro het volgende:
Ik snap dat vaccinatieprobleem niet.
Elk jaar is er een griepprik. Ja voor veel minder menden. Maar dat doen ze dan hier ook in twee avonden.
En dan hebben we nu driekwart jaar nodig?
Yesquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:15 schreef Houtenbeen het volgende:
Komende maanden strengere maatregelen
Opzeker voor Oktober nog geen vrij leven.quote:
Nee, ik ben sarcastisch. Ik sta zelf ook voor de klas. Of nou ja, ik zit achter mijn laptopquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:15 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zeurende docentIk mag toch gewoon mijn/onze ervaringen delen? Jij bent zeker zo'n zure moeder die haar kind thuis niet onder controle krijgt.
Komende kerst zitten we misschien weer bij elkaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:14 schreef Ebinas het volgende:
Half februari, tuurlijk.
Voor de lente tuurlijk.
Voorlopig staat de planning voor de meeste groepen tussen februari en september.
Nou dan kan je wel raden wat dichter bij de waarheid ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |