Eenzelfde locatie is niet zo makkelijk denk ik (als je nu door je verhuurder eruit wordt geknikkerd)quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:05 schreef Fred het volgende:
[..]
Een nieuwe zaak ben je toch zo begonnen?
misschienquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:06 schreef quirina het volgende:
Mooi kinderopvang weer eerder open en basisschool ook.
Pannenkoeken bij Hugoquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:05 schreef Skwish het volgende:
[..]
Weet dat hij vanavond toch wel aan het witte poeder zit.
Wat luister jij selectief zegquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:06 schreef quirina het volgende:
Alleen als de invloed van de Britse variant meevalt he.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:06 schreef quirina het volgende:
Als er zoveel zaken failliet gaan als je denkt, dan staan de pandeigenaren ook weer te springen om huurders.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
Eenzelfde locatie is niet zo makkelijk denk ik (als je nu door je verhuurder eruit wordt geknikkerd)
Die persconferenties kunnen makkelijk in 1 minuut, scheelt een boel gezever.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:05 schreef Cue_ het volgende:
Kerel moet eens doorpraten en tot de kern komen. Dat iedereen weer naar festivals wil enzo.. En dat het allemaal erg is. Weten we allang..
Die natuurlijk ook al niet te handhaven is.quote:
Waarom?quote:
Dit dus. De mensen die nu nog vliegen zullen daar wel mee stoppen door dit advies.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:08 schreef Fred het volgende:
eerst nog een adviesje dat genegeerd kan worden.
Ditquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:08 schreef alpeko het volgende:
Gvd je hebt al maanden de tijd gehad om een avondklok te onderzoeken. Kom je nu mee.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:08 schreef quirina het volgende:
Avondklok lijkt me bullshit.
Wie gaat er nu in de kou s’nachts buiten hangen.
Denk ik ook dit is de vooraankondigingquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Die avondklok komt er hoor, volgende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |