Mensen zijn blij dat ze een baan hebben manquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:16 schreef Fred het volgende:
[..]
Werknemers kunnen toch ook hun eigen verantwoordelijkheid nemen?
Als je met de hele afdeling zegt: wij werken vanaf nu 100% thuis en je kan ook daadwerkelijk thuis werken dan staat je manager ook gewoon met lege handen als hij je op kantoor wil hebben.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Werkt wel snel dat vaccin zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alius aliud dicit
Dus, na de vaccinatie niet autorijdenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:13 schreef Zorro het volgende:
We weten hoe het met Senna is afgelopen.
RIP ons.
Wiel opnieuw uitvinden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:15 schreef Zorro het volgende:
Ik snap dat vaccinatieprobleem niet.
Elk jaar is er een griepprik. Ja voor veel minder menden. Maar dat doen ze dan hier ook in twee avonden.
En dan hebben we nu driekwart jaar nodig?
Je zou ze bijna het voordeel van de twijfel geven, want allemaal nieuw, en het moet koud staan, en blablabla. Ware het niet dat er al een land is dat al op pakweg 20% zit. Het kan dus gewoon wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:15 schreef Zorro het volgende:
Ik snap dat vaccinatieprobleem niet.
Elk jaar is er een griepprik. Ja voor veel minder menden. Maar dat doen ze dan hier ook in twee avonden.
En dan hebben we nu driekwart jaar nodig?
Niet alleen. Dan had het 24/7 vaccineren in UK ook geen zin als er geen vaccins zijn.quote:
Maar wat is dan het precieze probleem? Er komen daar dus geen mensen samen, dat lijkt me positief. Het is even hartstikke jammer, maar goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mwah, denk ik niet. De competitie ligt namelijk ook stil. En de overheid doet NIETS.
Mee eens hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daarvoor is het echt buitenproportioneel. Ik zou eerder eens wat doen aan de halfslappe naleving. Geef kantoren die toch doodleuk onnodig open zijn dikke boetes bijvoorbeeld.
Sorryquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, ik ben sarcastisch. Ik sta zelf ook voor de klas. Of nou ja, ik zit achter mijn laptop
Hopelijk die kneus van de NOS weerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh, moet je binnen blijven als je positief getest bent. Komt ie nu mee!
Hopelijk stelt een scherpe journalist zo nog vragen hierover.
Tijd voor een Anne Frank dagboek deel 2.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |