Dat de kantine dicht is is toch, helaas, juist goed?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Sport voor jongeren. Allemaal leuk. Maar de kantine is hier nog dicht en Rutte doet NIETS.
Dringend adviesquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef Evenstar het volgende:
Weer niks dwingends richting werkgevers om medewerkers thuis te laten werken etc.
Ja dat vind ik ook wel matig. Micromanagers moeten aangepakt worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef Evenstar het volgende:
Weer niks dwingends richting werkgevers om medewerkers thuis te laten werken etc.
https://nos.nl/artikel/23(...)l-niet-verwacht.htmlquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:07 schreef Fred het volgende:
[..]
Als er zoveel zaken failliet gaan als je denkt, dan staan de pandeigenaren ook weer te springen om huurders.
Tja, met die instelling komen we er nooit natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:10 schreef quirina het volgende:
Avondklokken gaan niet werken. Mensen gaan dan eerder bij elkaar logeren
@fetX en ik gaan de straat op als dit in maart nog zo isquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Sport voor jongeren. Allemaal leuk. Maar de kantine is hier nog dicht en Rutte doet NIETS.
VVD moet aan de stemmen denkenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef Evenstar het volgende:
Groepen mogen al niet. Dus daartegen zouden ze nu al kunnen optreden. Dat zie je ze overdag al niet doen buiten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ipv een avondklok om groepen jongeren tegen te gaan en besnettingen achter de voordeur tegen te gaan kunnen ze beter alternatieven bieden.
Vooral buiten aangezien daar amper besmettingen uit voort komen.
Ik heb toch liever een otter.quote:
Zo mee eens, ze durven dat onderwerp niet meer aan te kaarten zo lijkt het. Alsof ze het opgegeven hebben..quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef Evenstar het volgende:
Of zich er überhaupt niets van aantrekken. Ik zie misschien twee politie-auto's per week ofzo en af en toe nog een verdwaalde boa op de fiets, nou wauw.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:10 schreef quirina het volgende:
Avondklokken gaan niet werken. Mensen gaan dan eerder bijelkaar logeren
Verbaast mij welquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef Evenstar het volgende:
Inderdaad. Je gaat je echt afvragen welke duistere belangen daar spelen..quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef Evenstar het volgende:
Dat zou inderdaad ook goed helpen. Wellicht nog meer dan een avondklok.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef Evenstar het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat de kantine dicht is is toch, helaas, juist goed?
Vanaf het begin al niet. Ouders en werkgevers die hun verantwoordelijkheid niet nemen hoor je niks over terwijl het bekangrijk is.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef Evenstar het volgende:
idd. Rij paar dagen door het land over de snelwegen en het zit propjevol.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef Evenstar het volgende:
Als het ten opzicht van elkaar ook moet dan zit je dus weer met halve klassen. Kan niet anders. Laat me dan maar gewoon online verder gaanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:05 schreef Ebinas het volgende:
Waar het kan 1,5 meter.
Gaat hem echt niet worden op de scholen
Snelwegen naar 70 per uur, enkelbaans. Uitzonderingen mogen over de vluchtstrook.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef Evenstar het volgende:
Hahah ja jongen dat wordt rennen voor de boa's.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:10 schreef Hamzoef het volgende:
Wat een gelul weer.
Nauwelijks aandacht voor mensen die zich niet aan de regel houden.
Nee, lekker de mensen die zich wel aan de regels houden dreigen met een avondklok. Ga toch weg.
Dat is toch niet gek zolang ze aan ‘t overheidsinfuus hangen? Of denk ik dan te simpel?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)l-niet-verwacht.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |