SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, onz is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
76 Miljoen = niet een paarquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:46 schreef Intint het volgende:
[..]
Die narcist die is uitgekotst door zijn eigen volk op een paar rednecks na?
Terwijl eigenlijk al bekend is wat ze gaan zeggenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:47 schreef opreis het volgende:
Ik voorspel een heleboel teleurgestelde mensen en onbegrip na de persconferentie.
Zoals eigenlijk altijdquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:47 schreef opreis het volgende:
Ik voorspel een heleboel teleurgestelde mensen en onbegrip na de persconferentie.
zou er weer iemand op een pan gaan lopen slaan? Of hebben ze nu nog meer droeftoeters?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:47 schreef opreis het volgende:
Als de sportscholen na die drie weken maar opengaan is het ok.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:47 schreef opreis het volgende:
De politie schijnt massaal aanwezig te zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou er weer iemand op een pan gaan lopen slaan? Of hebben ze nu nog meer droeftoeters?
Ze zitten nu ergens in het ministerie dus die zijn niet meer te horen denk ikquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou er weer iemand op een pan gaan lopen slaan? Of hebben ze nu nog meer droeftoeters?
2 Violen en een trommel en een fluitquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voor die klap geld die 'ie er voor krijgt wil ik ook wel een paar avondjes 'hard' werken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:51 schreef Momo het volgende:
Vanavond is er ook nog een toeslagenaffaire overleg, lange avond voor Markie.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze zitten nu ergens in het ministerie dus die zijn niet meer te horen denk ik
Totdat er opeens zo'n droeftoeter met ontblote borst en stierencape het beeld in komt rennenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze zitten nu ergens in het ministerie dus die zijn niet meer te horen denk ik
Mijn hond is 14. Die weet het verschil niet eens meerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:30 schreef Sfancta het volgende:
Hele dag bezig geweest met hond te leren in de woonkamer te schijten. Alvast op voorhand.
Gewoon een Dringend Adviesbureau beginnenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voor die klap geld die 'ie er voor krijgt wil ik ook wel een paar avondjes 'hard' werken.
Waar hard werken vooral op je reet zitten is en praten
Het virus is nog niet klaar met ons!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:52 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ze zullen vooral er bij de mensen even willen indrukken dat ook 2021 een klote jaar wordt met veel beperkingen en mutaties van het coronavirus. We zijn er nog lang niet.
Je hebt totaal geen idee wat Rutte allemaal doet dusquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voor die klap geld die 'ie er voor krijgt wil ik ook wel een paar avondjes 'hard' werken.
Waar hard werken vooral op je reet zitten is en praten
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Totdat er opeens zo'n droeftoeter met ontblote borst en stierencape het beeld in komt rennen
Ze gaan sowieso even de mensen de waarheid om te oren kletsen ja. Nogal wiedes.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:52 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ze zullen vooral er bij de mensen even willen indrukken dat ook 2021 een klote jaar wordt met veel beperkingen en mutaties van het coronavirus. We zijn er nog lang niet.
Of gewoon een VVE bureau beginnen, die krijgen ook veel te veel geld voor veel te weinig omdat niemand zin heeft die shit te doenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gewoon een Dringend Adviesbureau beginnen
Ja, ik denk dat dit jaar voor iedereen nog best wel eens teleurstellend kan worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:52 schreef DeVerzamelaar het volgende:
copy pastequote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:54 schreef TLC het volgende:
Duitsland in lockdown tot april, dus we zitten hier nog wel even aan vast dus.
Ik bedoel vooral dat er wel een groot verschil is tussen echt keihard werken en wat een politicus doet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je hebt totaal geen idee wat Rutte allemaal doet dus
Gaat HELEMAAL nergens meer over...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:54 schreef TLC het volgende:
quote:
Heb je t journaal gezien van dat Duits crematorium waar al die kisten opgestapeld zijn in de ontvangstruimte ?quote:
Of een doomsday clockquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:55 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
liever geen avondklok, s'avonds/s'nachts is toch niemand op straat, hier in Amsterdam dan he. Overdag is het wel erg druk. Wat mij betreft overdagklok is veel beter. Ja, doe maar overdag. Zeg maar dat ik het gezegd heb.
Men verwacht dat, is dus nog niet zeker.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:54 schreef TLC het volgende:
Alleen voor CDA-ersquote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:55 schreef Caland het volgende:
Ik neem aan dat na de cijfers van vandaag de kroegen open gaan, is hier al wat meer bekend over toevallig?
Zou niet graag zijn baantje willen hebben. Mentaal bijzonder zwaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral dat er wel een groot verschil is tussen echt keihard werken en wat een politicus doet.
Met hard werken bedoel ik dan fysieke arbeid
Mooi.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:53 schreef Eightyone het volgende:
Allemaal rijke bn'ers in Boulevard met zorgen om hun handeltje.
Ik sliep vroeger ook in een stapelbed!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:56 schreef TLC het volgende:
[..]
Heb je t journaal gezien van dat Duits crematorium waar al die kisten opgestapeld zijn in de ontvangstruimte ?
Mijn overgrootmoeder nog steeds, middelste "bed".quote:Op dinsdag 12 januari 2021 18:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik sliep vroeger ook in een stapelbed!
Ik had hem even gemute, toch leuker nu.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:00 schreef Slobeend het volgende:
Waarom gaat Xander vantevoren al duiden. We hoeven niet meer te kijken.
Kut Britten. Rekening indienen bitte!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:01 schreef 3rr0r het volgende:
Britse variant maar geen Chinese variant, dit is niet woke
Zeer ernstig, binnen een week of 2 zijn de bedden op daar.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de situatie in Londen en Ierland concreet, dan?
Ja, dat is de trein die op je af komt...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:03 schreef Bocaj het volgende:
Licht aan het eind van de tunnel... is dat ons perspectief?
Goede vraag van de journalisten voor straks.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke leugen?quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |