SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jazeker, en ze krijgt geen genoeg van mijn gouden penerquote:Op maandag 11 januari 2021 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je ook al een meisje inmiddels of zit dat er niet in?
Ja, moet niet te lang duren allemaal. Heb nu gelukkig weer een hoop motivatie qua werk, maar dat is een periode wel wat minder geweest.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je nog een paar jaar in lockdown zit is vooral psychiater een gewild beroep
herkenbaar.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, moet niet te lang duren allemaal. Heb nu gelukkig weer een hoop motivatie qua werk, maar dat is een periode wel wat minder geweest.
Goed om te horen, daar gaat het toch om in 't leven eigenlijk, leuk ding of een matige?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jazeker, en ze krijgt geen genoeg van mijn gouden pener
Werk je momenteel wel?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
herkenbaar.
Ook de reden geweest om het roer rigoureus om te gooien
Hier ook wat zaken aangepast. So far, so good.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
herkenbaar.
Daar waar je nu mee bezig bent?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
herkenbaar.
Ja leuk ding alleen ze praat zo allejezus veelquote:Op maandag 11 januari 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed om te horen, daar gaat het toch om in 't leven eigenlijk, leuk ding of een matige?
quote:Op maandag 11 januari 2021 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook wat zaken aangepast. So far, so good.
Een vrouw dus.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja leuk ding alleen ze praat zo allejezus veel
Ik ben nu bezig met het roer omgooien ja. De zaak is bijna in een staat waar ik 'm voorlopig wil hebben, zodat ik me in maart even volledig op de nieuwe functie kan storten.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar waar je nu mee bezig bent?
Heb ik serieus respect voor.
Als ik die bitcoin nou niet op die 2018 piek had verkocht was het GG al begonnen.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook wat zaken aangepast. So far, so good.
Jammer dat hij zo vroeg overleden is. Die had Apple vast nog groter gemaakt. Die had Netflix + Tesla gekocht vermoed ik.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je kan zeggen van deze man wat je wil. Maar hij heeft best wel goede ideeën over werk en het leven in deze speech. En ook wel een paar waar ik naar probeer te leven.
Klinkt wel als je type.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen die stil en onderdanig zijn en die geen mening hebben moet je ook wel van wegblijven.
Die man had nog hele grote dingen in het verschiet zitten. Wellicht dat we nooit van Musk hadden gehoord als hij nog had geleefd.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jammer dat hij zo vroeg overleden is. Die had Apple vast nog groter gemaakt. Die had Netflix + Tesla gekocht vermoed ik.
Juist wel onderdanig mmmmmquote:Op maandag 11 januari 2021 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen die stil en onderdanig zijn en die geen mening hebben moet je ook wel van wegblijven.
Ik hou ze vast totdat ze weer op 0 staan. Vandaag weer 20% erafquote:Op maandag 11 januari 2021 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ik die bitcoin nou niet op die 2018 piek had verkocht was het GG al begonnen.
ik heb er geen, bekijk het van een afstandjequote:Op maandag 11 januari 2021 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hou ze vast totdat ze weer op 0 staan. Vandaag weer 20% eraf
Durf ik niet te kijkenquote:
Zullen we ama keer towerbridgen?quote:
Gaan de 100K ook wel raken, maar verkoop dan op 97K ofzo, anders weer this service is in maintenance.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hou ze vast totdat ze weer op 0 staan. Vandaag weer 20% eraf
Nee want dat is ordinair, ik deel mijn vrouwen niet want ik ben een man en ze vind jou lelijk.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zullen we ama keer towerbridgen?
Het is juist uitdagender een brutaal ding in te wimpelen.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht uitstraling is niet vies van een onderdanig meisje.
Begrijp nog steeds niet waarom de prijs zo opgedreven wordt.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaan de 100K ook wel raken, maar verkoop dan op 97K ofzo, anders weer this service is in maintenance.
Daar ben ik binnen een week op uitgekeken hoe knap ze ook is.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht uitstraling is niet vies van een onderdanig meisje.
Roflquote:Op maandag 11 januari 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee want dat is ordinair, ik deel mijn vrouwen want ik ben een man en ze vind jou lelijk.
Zeg er wat van.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
ORDINAIRRRRRRRRRRRRRR MENEER DE VOORZITTER...
quote:Op maandag 11 januari 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat Ama wel hele mooie borsten heeft, dat dan weer wel.
Goeie hand vol jaquote:Op maandag 11 januari 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Dat denk je van elke vrouw in deze SCquote:Op maandag 11 januari 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
😂quote:Op maandag 11 januari 2021 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Platvloers, abject, infaam, deplorabel, ongemanierd, verderfelijk en verfoeilijk, deze sc...
zeg het ze. de schelmen en schavuiten.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Platvloers, abject, infaam, deplorabel, ongemanierd, verderfelijk en verfoeilijk, deze sc...
quote:Op maandag 11 januari 2021 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat denk je van elke vrouw op FOK!
Woordenboek erbij gepakt?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Moreel failliet Filistijns decadent zinnelijk schandelijk vulgair bacchanaal alhier
Hoe doe je dat met thuisonderwijs nu?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Beetje gedoe met de jongste de laatste tijd.
Ze kreeg wat negatieve kritiek van school en moesten hulp zoeken.
Ik wil een dinosaurus.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
HA! Etto heeft geen woordenboek of thesaurus nodig.
De kinderen gaan meestal naar schoolquote:Op maandag 11 januari 2021 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met thuisonderwijs nu?
quote:Op maandag 11 januari 2021 23:01 schreef Amarantha het volgende:
Nu heb ik een liedje van Shaggy in mijn hoofd.
Stel nu hč, het gaat onverhoopt uit met je prachtige hemelse vrouw, dat soort dingen gebeuren in een mensenleven nu eenmaal hoe tragisch dan ook, zou je dan Amarantha het hof en gelukkig maken?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Moreel failliet Filistijns decadent zinnelijk schandelijk vulgair bacchanaal alhier
wicked!quote:Op maandag 11 januari 2021 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet Ali G nog eens kijken.
Dat is Ama al; en ik ook.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel nu hč, het gaat onverhoopt uit met je prachtige hemelse vrouw, dat soort dingen gebeuren in een mensenleven nu eenmaal hoe tragisch dan ook, zou je dan Amarantha het hof en gelukkig maken?
Iew dat is beetje alsof broer en zus het doen.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel nu hč, het gaat onverhoopt uit met je prachtige hemelse vrouw, dat soort dingen gebeuren in een mensenleven nu eenmaal hoe tragisch dan ook, zou je dan Amarantha het hof en gelukkig maken?
Die nieuwe Borat is de moeite niet hoor.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet Ali G nog eens kijken.
echt he...quote:Op maandag 11 januari 2021 23:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iew dat is beetje alsof broer en zus het doen.
Niets mis met je leven delen met geestverwanten.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kunnen we wel als rollenspel doenquote:Op maandag 11 januari 2021 23:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
?quote:Op maandag 11 januari 2021 23:07 schreef UitStraling het volgende:
Kom er nu pas achter dat Solo er toch op mocht ook al is hij onooglijk
quote:Op maandag 11 januari 2021 23:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kunnen we wel als rollenspel doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Ik boek niets meer voor de zomer. Genoeg vouchers die ik nog in moet zien te wisselen.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Hotel in Boedapest geboekt voor mei![]()
Zag ook een tof appartement, maar daar gold het gratis annuleren tot twee weken voor aankomst. Dat durf ik niet aan nu.
Damnquote:Op maandag 11 januari 2021 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beelden uit de Londonse ziekenhuizen zijn best wel heftig. Meer dan 50.000 besmettingen per dag gemiddeld over de laatste week.
Voor het hele jaar?quote:Op maandag 11 januari 2021 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
We moeten wel al onze vakanties vastleggen voor het eind van de maand. Iedereen is heel enthousiast.
Hmmm, okee.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De zomervakantie periode voornamelijk.
In mei ga ik gewoonquote:Op maandag 11 januari 2021 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Het gaat weer wel door net als vorig jaar.
BEETJE DOORSPUITEN AUB
zag idd beelden van 'noodmortuaria' enzoquote:Op maandag 11 januari 2021 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beelden uit de Londonse ziekenhuizen zijn best wel heftig. Meer dan 50.000 besmettingen per dag gemiddeld over de laatste week.
Jawel, vanavond.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:20 schreef Amarantha het volgende:
Bitterbal hele dag niet gezien hier?
quote:Op maandag 11 januari 2021 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent net die restauranthouder van deze week
Begrijp het ergens ook wel. Niet zo handig als iedereen weer een berg vakantiedagen over gaat houden.quote:
quote:Op maandag 11 januari 2021 23:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat dit over de aankondiging? Wie is de gelukkige?
J. maar ik ben dolblij dat je er bent.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 00:25 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik ben alom, wat is er mijn kind.
Wie niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 00:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
J. maar ik ben dolblij dat je er bent.
Wij wachten even af en doen wat onderzoek of de besmettelijke variant ook invloed heeft op de basisscholen, En dan gooien we het weer open.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Huh? Slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
Jongens, kunnen jullie die post even wissen en niet doen op een tijdstip dat ik keihard moet slapen? Dankjewelkusjekroel.
quote:Op maandag 11 januari 2021 23:20 schreef Amarantha het volgende:
Bitterbal hele dag niet gezien hier?
Hoef vandaag alleen maar VSO en de rest van de dag ben ik niet nodig dus lig alweer bijna in bedquote:
Heerlijk, wou dat ik werk had waarbij ik zo vroeg kon beginnen. Doe nu maar steeds vanalles in huis tot een uur of 8/9, want ik kan wel heel vroeg beginnen maar m'n collega's en klanten verwachten dat ik tot minimaal 17u bereikbaar benquote:Op dinsdag 12 januari 2021 06:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoef vandaag alleen maar VSO en de rest van de dag ben ik niet nodig dus lig alweer bijna in bed
Later naar bed gaan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 06:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heerlijk, wou dat ik werk had waarbij ik zo vroeg kon beginnen. Doe nu maar steeds vanalles in huis tot een uur of 8/9, want ik kan wel heel vroeg beginnen maar m'n collega's en klanten verwachten dat ik tot minimaal 17u bereikbaar ben
Ja als dat ritme er eenmaal in zit .quote:Op dinsdag 12 januari 2021 06:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Probeer ik wel, maar word steevast tussen 5 en 5:30 wakker
Gisteren op de BBC gezien dat ze in Engeland ook in een spagaat zitten daarmee. Daar is de druk op dat zorg wel een stuk hoger in vergelijking met Nederland op dit moment.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij wachten even af en doen wat onderzoek of de besmettelijke variant ook invloed heeft op de basisscholen, En dan gooien we het weer open.
Ik houd mijn hart vast.
Ik ook. Komt wel heel dichtbij zoquote:
Basisscholen willen ze wel eerder openen geloof ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren op de BBC gezien dat ze in Engeland ook in een spagaat zitten daarmee. Daar is de druk op dat zorg wel een stuk hoger in vergelijking met Nederland op dit moment.
Als de lockdown nog +3 weken gaat worden gaat er denk ik niet zoveel veranderen.
Stuurt zes kleine kaboutertjes richting Den Haag om de afwas te doen, trek de deur maar dicht daar kruipen ze wel onderdoor.quote:
awwwquote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stuurt zes kleine kaboutertjes richting Den Haag om de afwas te doen, trek de deur maar dicht daar kruipen ze wel onderdoor.
Dat heb ik een tijdje gedaan toen ik in een rare uithoek woonde en veel reistijd had. Maar dan was ik gesloopt aan het einde van de werkweekquote:Op dinsdag 12 januari 2021 06:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Probeer ik wel, maar word steevast tussen 5 en 5:30 wakker
Het verschil tussen een bank en een chaise loungequote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe ik geen service moet verlenen
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe ik geen service moet verlenen
O, dat is wel leuk om te doenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:46 schreef bitterbal het volgende:
nee als het goed komt er nieuwe lading verkochte banken binnen dus dan ga je e mensen bellen dat ze de bank kunnen ophalen.
net recensies en koopervaringen gelezen. het is beroerd gesteld dus vam het weekend ga ik vrijwilligerswerk doen om mijn karmapuntjes terug te verdienenquote:
"Ja hoiiiiiiii met bankbal, uw auto staat klaar hoor en had u nu een koffiegroene besteld ja hč?"quote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:46 schreef bitterbal het volgende:
nee als het goed komt er nieuwe lading verkochte banken binnen dus dan ga je e mensen bellen dat ze de bank kunnen ophalen.
Zoietsquote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ja hoiiiiiiii met bankbal, uw auto staat klaar hoor en had u nu een koffiegroene besteld ja hč?"
[ afbeelding ]
Jij kunt het veranderen. Een lieve glimlach, vriendelijke woorden en dreigen dat hun hoofd eraf gaat als ze een slechte review schrinvenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
net recensies en koopervaringen gelezen. het is beroerd gesteld dus vam het weekend ga ik vrijwilligerswerk doen om mijn karmapuntjes terug te verdienen
dat zijn de extraatjesquote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:51 schreef UitStraling het volgende:
Hoe kan zo'n bedrijf nu bestaan en overleven als het gaat om kleine centjes aftroggelen?
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij kunt het veranderen. Een lieve glimlach, vriendelijke woorden en dreigen dat hun hoofd eraf gaat als ze een slechte review schrinven
“Deze ontevreden klant ging u voor.”quote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
kan alvast zon voorbeeld hoofd op de balie zetten
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Deze ontevreden klant ging u voor.”
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:54 schreef bitterbal het volgende:
heb maar plastic zakje in mijn tas gedaan voor zo in de auto bij max verstappen
ja baal er wel wat van eigenlijk maar niet zoveel keusquote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:54 schreef UitStraling het volgende:
Wel mooi dat net bal daar werkt met haar sterk ontwikkelde radar voor goed en slecht en recht en onrecht.
Mensen willen een goedkope bank kopen. Mag ook in termijnen hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:51 schreef UitStraling het volgende:
Hoe kan zo'n bedrijf nu bestaan en overleven als het gaat om kleine centjes aftroggelen?
Mooi gezegdquote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:54 schreef UitStraling het volgende:
Wel mooi dat net bal daar werkt met haar sterk ontwikkelde radar voor goed en slecht en recht en onrecht.
Ja snap ik, zal niemand je kwalijk nemen hoor dus dat moet je zelf ook niet doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja baal er wel wat van eigenlijk maar niet zoveel keus
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik moest een keer met een collega meerijden, hij was maar 1.59 hoog en kon denk ik net bij de pedalen maar we waren binnen 18 minuten van Den Bosch in Utrecht
Ik een keer met een collega van Rotterdam naar Utrecht. Die jongen heeft het reactievermogen van een een demente slak. Ik zat steeds virtueel mee te remmenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik moest een keer met een collega meerijden, hij was maar 1.59 hoog en kon denk ik net bij de pedalen maar we waren binnen 18 minuten van Den Bosch in Utrecht
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik een keer met een collega van Rotterdam naar Utrecht. Die jongen heeft het reactievermogen van een een demente slak. Ik zat steeds virtueel mee te remmen![]()
Een paar weken later reed hij de bedrijfsleenauto in puin.
Dat is wel weer een hele mooiequote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde het eerst fantoomremmen noemen
Ik heb zitten gillen als een hysterische kleuter in het schommelschip in de Eftelingquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken niet zo snel doodsangst, in achtbanen zit ik nogal snel te gapen en als een gifslang me bijt zal ik waarschijnlijk gaan glimlachen maar dat was wel een momentje
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb zitten gillen als een hysterische kleuter in het schommelschip in de Efteling
het schommelschip is ook stom. Net als achtbanen. En vliegtuigen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb zitten gillen als een hysterische kleuter in het schommelschip in de Efteling
Vliegtuigenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
het schommelschip is ook stom. Net als achtbanen. En vliegtuigen.
"waarom heb je dat boterhammenzakje bij zonder boterhammen"?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
As we speak zit een witjes weggetrokken Bal bij Max in de auto, zakje in de aanslag.
zodra ze in de lucht hangen is het prima. Maar opstijgen, landen, turbulentie, scherpe bochten draaien.quote:
Hele auto onder de koekjeskruimels.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
As we speak zit een witjes weggetrokken Bal bij Max in de auto, zakje in de aanslag.
Ja, daar ben ik juist weer dol opquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
zodra ze in de lucht hangen is het prima. Maar opstijgen, landen, turbulentie, scherpe bochten draaien.
Als je dat in een groot passagiersvliegtuig eng vind zou ik je adviseren om niet in een kleiner vliegtuigje te stappen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
zodra ze in de lucht hangen is het prima. Maar opstijgen, landen, turbulentie, scherpe bochten draaien.
Ja, in zo’n Cessna vond ik het bochtjes draaien minder. Was steeds bang dat de deur open zou schietenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je dat in een groot passagiersvliegtuig eng vind zou ik je adviseren om niet in een kleiner vliegtuigje te stappen.
Heb 1 keer een rondvlucht gemaakt met zo een klein dingetje waar je amar met 4 man in past met 1 propeller op de neus. Dat was wel geinig.
Nee eerst nog in de trein. Die vertrekt zo en dan dus met zakje in de aanslag bij max :pquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben ook niet bang maar wagenziek soms :pquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken niet zo snel doodsangst, in achtbanen zit ik nogal snel te gapen en als een gifslang me bijt zal ik waarschijnlijk gaan glimlachen maar dat was wel een momentje
nee ik vind dat helemaal niks. Daarom vind ik achtbanen ook niks.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik juist weer dol op
Ik vond het leuk, maar het blijft altijd wel een beetje spannend.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, in zo’n Cessna vond ik het bochtjes draaien minder. Was steeds bang dat de deur open zou schieten
wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:21 schreef CherryLips het volgende:
Dag goed begonnen, weer mot met iemand, kan ik daar weer de hele week over malen
M'n vader moest kotsen in dat vliegtuigje.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:23 schreef UitStraling het volgende:
Wagenziek zou ik zelf ook snel worden denk ik.
Nee, gewoon wijvengedoe.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat heb je gedaan?
stiekem voorgedrongen bij het ouderenuurtje in de supermarkt?
Was dat ook deze?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vader moest kotsen in dat vliegtuigje.
string die in je konthaar gedraaid zat en ze wilde je niet helpen het te corrigeren?quote:
Weet ik niet meer, we zaten er met z'n vieren in dus we hebben niet zelf gevlogen, alleen m'n oom even dacht ik. Heb nog wel een foto van m'n vader met z'n hoofd in de kotszak.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was dat ook deze?
https://www.vliegles.nl/cessna
Ik had een gruwelijke kater, het was echt bloedheet en ik vond het moeilijker en vreemder dan ik dacht om zelf te vliegen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, we zaten er met z'n vieren in dus we hebben niet zelf gevlogen, alleen m'n oom even dacht ik. Heb nog wel een foto van m'n vader met z'n hoofd in de kotszak.
Ik vond het nogal gammel allemaalquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had een gruwelijke kater, het was echt bloedheet en ik vond het moeilijker en vreemder dan ik dacht om zelf te vliegen.
Ja precies, knap dat je dat zo weet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
string die in je konthaar gedraaid zat en ze wilde je niet helpen het te corrigeren?
Met landen had ik echt het idee dat ik loodrecht op de Aarde af aan het suizen was maar toen die piloot toch maar eventjes ingreep omdat ik de landingsbaan dreigde te missen kon het allemaal nog veel steiler en scherperquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het nogal gammel allemaalMaar we deden het voor het uitzicht en dat was wel mooi.
Ja, US was vrij aanwezig gisterenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:34 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 11-01-2021
nr / aantal posts / gebruiker
01 226 UitStraling
02 177 FranticDJ
03 133 Budapestenaar
04 085 bitterbal
05 077 Amarantha
06 075 Citizen.Erased
06 075 EttovanBelgie
08 066 Dr_Flash
09 063 IJsdraakje
09 063 LTVDK
11 058 gianni61
12 057 dud0r
13 052 Lospedrosa
14 046 kwiwi
15 045 CherryLips
16 032 Karzai
17 030 Koen66
18 026 Solotovski
19 024 liesje1979
20 022 Bomenverzameling
20 022 Ygritte
22 007 mschol
23 006 Haags
24 002 Pheno
25 001 Elan
25 001 Makrelis
klik hier voor meer stats
Kom je vandaag wel even de corona cijfers melden?quote:
Nee. :pquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kom je vandaag wel even de corona cijfers melden?
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies, knap dat je dat zo weet.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:41 schreef kwiwi het volgende:
Zo, ik ben m'n gratis op te halen meubels kwijt. Even posten op een Nederlandse FB met het woord gratis in de titel en het is weg![]()
BB alsnog op 4quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, US was vrij aanwezig gisteren
Dacht dat ik er meer was gisteren maar blijkbaar valt het nog wel mee.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:34 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 11-01-2021
nr / aantal posts / gebruiker
01 226 UitStraling
02 177 FranticDJ
03 133 Budapestenaar
04 085 bitterbal
05 077 Amarantha
06 075 Citizen.Erased
06 075 EttovanBelgie
08 066 Dr_Flash
09 063 IJsdraakje
09 063 LTVDK
11 058 gianni61
12 057 dud0r
13 052 Lospedrosa
14 046 kwiwi
15 045 CherryLips
16 032 Karzai
17 030 Koen66
18 026 Solotovski
19 024 liesje1979
20 022 Bomenverzameling
20 022 Ygritte
22 007 mschol
23 006 Haags
24 002 Pheno
25 001 Elan
25 001 Makrelis
klik hier voor meer stats
Gratis is het magische woord op marktplaatsquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:41 schreef kwiwi het volgende:
Zo, ik ben m'n gratis op te halen meubels kwijt. Even posten op een Nederlandse FB met het woord gratis in de titel en het is weg![]()
En dan vragen ze nog of je het even komt brengen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gratis is het magische woord op marktplaats
Goedemorgen boefje.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:43 schreef Solotovski het volgende:
Is hier mijn grote vriend uitstraling?
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gratis is het magische woord op [url=https://marktplaats.nl]marktplaats[/url]
en dan gaan ze nog even vragen of je het niet kan bezorgen of ze wat benzinegeld kan geven omdat ze het uit je handen nemenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gratis is het magische woord op marktplaats
Heeft smorgens al een beetje voorgewerkt en s avonds nog even ingehaald.quote:
el met een zielig verhaal erbij he.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dan gaan ze nog even vragen of je het niet kan bezorgen of ze wat benzinegeld kan geven omdat ze het uit je handen nemen
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:43 schreef Solotovski het volgende:
Ja nou ik moet hier een godsvermogen betalen als ik het naar het stort breng, dus ik had zelfs nog aangeboden het bij de 'koper' langs te brengen als het nodig was geweestquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dan gaan ze nog even vragen of je het niet kan bezorgen of ze wat benzinegeld kan geven omdat ze het uit je handen nemen
Psychische problemen gespot.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:43 schreef Solotovski het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heeft smorgens al een beetje voorgewerkt en s avonds nog even ingehaald.
Heel verwarrend trouwens nu er ook een BB (big brother) subforum is.
dat is wel kut dat het daar zo geregeld is.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja nou ik moet hier een godsvermogen betalen als ik het naar het stort breng, dus ik had zelfs nog aangeboden het bij de 'koper' langs te brengen als het nodig was geweest
Bitterbal in het big brother huis..quote:
Vanochtend weer half van mn sokken gereden bij een rotonde, wat resulteerde in een standof waarbij ik uiteindelijk kramp kreeg in mn middelvingerquote:
als er een beetje ijzer aan zit dan kan ik het gewoon aan de straat zetten en verdwijnt het vanzelfquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is wel kut dat het daar zo geregeld is.
ik heb ooit een wasmachine gratis op marktplaats gezet, meerdere mensen die het wilde hebben, meerdere afspraken gemaakt dat ze 'm kwamen halen en dan uiteindelijk komt er niemand.
Na twee weken dat ding alsnog maar zelf naar de stort gebracht.
Heeeeeeey gianni. Heb je me gemist?quote:
Somsquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heeeeeeey gianni. Heb je me gemist?
hier helaas niet. Vroeger wel maar toen hadden we ook nog eens in de 2 maanden dat je gewoon je grof vuil aan de straat kon zetten en dan kwamen ze het ophalen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als er een beetje ijzer aan zit dan kan ik het gewoon aan de straat zetten en verdwijnt het vanzelf
Er is maar één BB.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heeft smorgens al een beetje voorgewerkt en s avonds nog even ingehaald.
Heel verwarrend trouwens nu er ook een BB (big brother) subforum is.
Goed verhaal weer, zeer vermakelijkquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:52 schreef UitStraling het volgende:
Ex van me had zo'n lelijk sinister Afrikaans houten beeld. zij vond het mooi ik vond het echt spuuglelijk, die heb ik een keer midden op het fietspad gezet en ik ben erbij gaan zitten kijken met een wijntje op een stoeltje.
Jaaa dat was in Utrecht ook een spektakel toen ik een tijdje in Overvecht woonde. Eens in de zoveel tijd konden mensen grof vuil aan de weg zetten en dan zag je meteen allemaal mensen eromheen lopen en de spullen uitzoeken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
hier helaas niet. Vroeger wel maar toen hadden we ook nog eens in de 2 maanden dat je gewoon je grof vuil aan de straat kon zetten en dan kwamen ze het ophalen.
Dan zag je de avond ervoor meerdere auto's met aanhangers door het dorp rijden die alles na gingen kijken of er nog wat leuks bij zat
Echt niet, heb een hele zak in de diepvriesquote:
Ja precies, hoe is het met je middelvinger?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Goed verhaal weer, zeer vermakelijk
Ja dat heb je met alles, heb ik ook met de eetstoelen gehad en zelfs met gratis stekjes. Voor de stekjes vraag ik tegenwoordig een reep chocola.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is wel kut dat het daar zo geregeld is.
ik heb ooit een wasmachine gratis op marktplaats gezet, meerdere mensen die het wilde hebben, meerdere afspraken gemaakt dat ze 'm kwamen halen en dan uiteindelijk komt er niemand.
Na twee weken dat ding alsnog maar zelf naar de stort gebracht.
Ben er al 1 kwijt. Hoop dat er nog een 2e volgt ergens in de loop van de dagquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel al even een enorme gerrie opkomen maar hij zet niet echt door.
Even van achteren naar voren wiebelen terwijl je zit. Dit stimuleert het proces.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel al even een enorme gerrie opkomen maar hij zet niet echt door.
Mijn koffie bestelling ookquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:58 schreef CherryLips het volgende:
M'n Lush-bestelling wordt morgen bezorgd
Goeie wel dit.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn koffie bestelling ook
En ik wil nog een verjaardagscadeau voor mezelf uitzoeken, maar ik twijfel nog wat ik wil hebben
Ja, vertel eens wat ik wil hebbenquote:
Een fancy enorme plant.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, vertel eens wat ik wil hebben
Nog een beetje krampquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja precies, hoe is het met je middelvinger?
Was hij privé nou eigenlijk niet al zowat failliet?quote:Trump heeft het verbruid bij de Deutsche Bank, meldt The New York Times. Volgens ingewijden willen de Duitsers, die worden gezien als Trumps grootste geldschieters, geen zaken meer met de vertrekkende president doen.
Trump, die voor zijn presidentschap vooral in het vastgoed zat, heeft voor ruim 300 miljoen dollar - zo'n 246 miljoen euro - aan leningen bij de bank uitstaan, klinkt het. Die miljoenen moeten de komende jaren worden terugbetaald.,
Ook de Amerikaanse Signature Bank, waar dochter Ivanka ooit in de raad van bestuur zat, verbreekt de banden met Trump. De bank roept hem ook op nu al af te treden. Een woordvoerster vertelt aan de krant dat twee privérekeningen van Trump worden gesloten. Daar zou een bedrag van ongeveer 5,3 miljoen dollar op hebben gestaan.
Dat kan, maar dan is er nog budget overquote:
Hey flapdrol flopmodquote:
Wat is je budget? Ik vind er een plant bij.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan is er nog budget over
Wat?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Ok, avondklok gaat het worden dus.
Waardeloos zonder bronnen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Hij kletst wel vaker uit z'n nek, niet te veel op letten.quote:
300-400quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat is je budget? Ik vind er een plant bij.
Ach, leer mij uitstraling kennenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij kletst wel vaker uit z'n nek, niet te veel op letten.
ftfyquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij kletst altijd uit z'n nek, niet te veel op letten.
Staat gewoon op internetje hoor, niet in mijn nek.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij kletst wel vaker uit z'n nek, niet te veel op letten.
Dat zal het virus leren!! Net als die mondkapjesplichtquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Geef een link dan.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat gewoon op internetje hoor, niet in mijn nek.
Alsof er zoveel lui op straat zijn 's avonds ook. Degene die naar een geheim feestje gaan, weten wel routes te vinden waar niet gecontroleerd wordt, want hey, wie controleert er.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat zal het virus leren!! Net als die mondkapjesplicht
Gaat om het idee. Ik word er niet vrolijk van in ieder gevalquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof er zoveel lui op straat zijn 's avonds ook. Degene die naar een geheim feestje gaan, weten wel routes te vinden waar niet gecontroleerd wordt, want hey, wie controleert er.
Ja zo moeilijk en ingewikkeld is het niet maar ok.quote:
Had je ook meteen kunnen doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo moeilijk en ingewikkeld is het niet maar ok.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)bij-burgemeesters-en
Is toch redelijk gebruikelijk hier, het nieuwslinkje erbij posten?quote:
ja vanaf 22.30 ofzo zekerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
We moeten en zullen aan de avondklok blijkbaar.
Symboolpolitiek.
Ja had die al weg geklikt en ik was luiquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is toch redelijk gebruikelijk hier, het nieuwslinkje erbij posten?
Gaarne, anders gaat m'n coronaproof avondritme eraan.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja had die al weg geklikt en ik was lui
jij bent zo iemand die een kan zet die eigenlijk veel te groot is n die dan toch leegdrinktquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen ook koffie gezet; nu heb ik een overdosis caffeine gehad.
Vond ik gisteren niet zo'n straf eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
De volgende maatregel wordt het dragen van een mondkapje op straat
om hier uit te komen moeten we het hebben van een combinatie van stijgende temperaturen en vaccineren. Met maatregelen alleen gaat er niks gebeuren.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
De volgende maatregel wordt het dragen van een mondkapje op straat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |