Zullen we ama keer towerbridgen?quote:
Gaan de 100K ook wel raken, maar verkoop dan op 97K ofzo, anders weer this service is in maintenance.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hou ze vast totdat ze weer op 0 staan. Vandaag weer 20% eraf
Nee want dat is ordinair, ik deel mijn vrouwen niet want ik ben een man en ze vind jou lelijk.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zullen we ama keer towerbridgen?
Het is juist uitdagender een brutaal ding in te wimpelen.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht uitstraling is niet vies van een onderdanig meisje.
Begrijp nog steeds niet waarom de prijs zo opgedreven wordt.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaan de 100K ook wel raken, maar verkoop dan op 97K ofzo, anders weer this service is in maintenance.
Daar ben ik binnen een week op uitgekeken hoe knap ze ook is.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht uitstraling is niet vies van een onderdanig meisje.
Roflquote:Op maandag 11 januari 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee want dat is ordinair, ik deel mijn vrouwen want ik ben een man en ze vind jou lelijk.
Zeg er wat van.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
ORDINAIRRRRRRRRRRRRRR MENEER DE VOORZITTER...
quote:Op maandag 11 januari 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat Ama wel hele mooie borsten heeft, dat dan weer wel.
Goeie hand vol jaquote:Op maandag 11 januari 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Dat denk je van elke vrouw in deze SCquote:Op maandag 11 januari 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
😂quote:Op maandag 11 januari 2021 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Platvloers, abject, infaam, deplorabel, ongemanierd, verderfelijk en verfoeilijk, deze sc...
zeg het ze. de schelmen en schavuiten.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Platvloers, abject, infaam, deplorabel, ongemanierd, verderfelijk en verfoeilijk, deze sc...
quote:Op maandag 11 januari 2021 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat denk je van elke vrouw op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |