Woordenboek erbij gepakt?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Moreel failliet Filistijns decadent zinnelijk schandelijk vulgair bacchanaal alhier
Hoe doe je dat met thuisonderwijs nu?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Beetje gedoe met de jongste de laatste tijd.
Ze kreeg wat negatieve kritiek van school en moesten hulp zoeken.
Ik wil een dinosaurus.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
HA! Etto heeft geen woordenboek of thesaurus nodig.
De kinderen gaan meestal naar schoolquote:Op maandag 11 januari 2021 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met thuisonderwijs nu?
quote:Op maandag 11 januari 2021 23:01 schreef Amarantha het volgende:
Nu heb ik een liedje van Shaggy in mijn hoofd.
Stel nu hè, het gaat onverhoopt uit met je prachtige hemelse vrouw, dat soort dingen gebeuren in een mensenleven nu eenmaal hoe tragisch dan ook, zou je dan Amarantha het hof en gelukkig maken?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Moreel failliet Filistijns decadent zinnelijk schandelijk vulgair bacchanaal alhier
wicked!quote:Op maandag 11 januari 2021 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet Ali G nog eens kijken.
Dat is Ama al; en ik ook.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel nu hè, het gaat onverhoopt uit met je prachtige hemelse vrouw, dat soort dingen gebeuren in een mensenleven nu eenmaal hoe tragisch dan ook, zou je dan Amarantha het hof en gelukkig maken?
Iew dat is beetje alsof broer en zus het doen.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel nu hè, het gaat onverhoopt uit met je prachtige hemelse vrouw, dat soort dingen gebeuren in een mensenleven nu eenmaal hoe tragisch dan ook, zou je dan Amarantha het hof en gelukkig maken?
Die nieuwe Borat is de moeite niet hoor.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet Ali G nog eens kijken.
echt he...quote:Op maandag 11 januari 2021 23:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iew dat is beetje alsof broer en zus het doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |