Huh? Slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
Jongens, kunnen jullie die post even wissen en niet doen op een tijdstip dat ik keihard moet slapen? Dankjewelkusjekroel.
quote:Op maandag 11 januari 2021 23:20 schreef Amarantha het volgende:
Bitterbal hele dag niet gezien hier?
Hoef vandaag alleen maar VSO en de rest van de dag ben ik niet nodig dus lig alweer bijna in bedquote:
Heerlijk, wou dat ik werk had waarbij ik zo vroeg kon beginnen. Doe nu maar steeds vanalles in huis tot een uur of 8/9, want ik kan wel heel vroeg beginnen maar m'n collega's en klanten verwachten dat ik tot minimaal 17u bereikbaar benquote:Op dinsdag 12 januari 2021 06:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoef vandaag alleen maar VSO en de rest van de dag ben ik niet nodig dus lig alweer bijna in bed
Later naar bed gaan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 06:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heerlijk, wou dat ik werk had waarbij ik zo vroeg kon beginnen. Doe nu maar steeds vanalles in huis tot een uur of 8/9, want ik kan wel heel vroeg beginnen maar m'n collega's en klanten verwachten dat ik tot minimaal 17u bereikbaar ben
Probeer ik wel, maar word steevast tussen 5 en 5:30 wakkerquote:
Ja als dat ritme er eenmaal in zit .quote:Op dinsdag 12 januari 2021 06:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Probeer ik wel, maar word steevast tussen 5 en 5:30 wakker
Gisteren op de BBC gezien dat ze in Engeland ook in een spagaat zitten daarmee. Daar is de druk op dat zorg wel een stuk hoger in vergelijking met Nederland op dit moment.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij wachten even af en doen wat onderzoek of de besmettelijke variant ook invloed heeft op de basisscholen, En dan gooien we het weer open.
Ik houd mijn hart vast.
Basisscholen willen ze wel eerder openen geloof ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren op de BBC gezien dat ze in Engeland ook in een spagaat zitten daarmee. Daar is de druk op dat zorg wel een stuk hoger in vergelijking met Nederland op dit moment.
Als de lockdown nog +3 weken gaat worden gaat er denk ik niet zoveel veranderen.
Stuurt zes kleine kaboutertjes richting Den Haag om de afwas te doen, trek de deur maar dicht daar kruipen ze wel onderdoor.quote:
awwwquote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stuurt zes kleine kaboutertjes richting Den Haag om de afwas te doen, trek de deur maar dicht daar kruipen ze wel onderdoor.
Dat heb ik een tijdje gedaan toen ik in een rare uithoek woonde en veel reistijd had. Maar dan was ik gesloopt aan het einde van de werkweekquote:Op dinsdag 12 januari 2021 06:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Probeer ik wel, maar word steevast tussen 5 en 5:30 wakker
Het verschil tussen een bank en een chaise loungequote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe ik geen service moet verlenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |