Jawel, vanavond.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:20 schreef Amarantha het volgende:
Bitterbal hele dag niet gezien hier?
quote:Op maandag 11 januari 2021 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent net die restauranthouder van deze week
Begrijp het ergens ook wel. Niet zo handig als iedereen weer een berg vakantiedagen over gaat houden.quote:
quote:Op maandag 11 januari 2021 23:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat dit over de aankondiging? Wie is de gelukkige?
J. maar ik ben dolblij dat je er bent.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 00:25 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik ben alom, wat is er mijn kind.
Wie niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 00:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
J. maar ik ben dolblij dat je er bent.
Wij wachten even af en doen wat onderzoek of de besmettelijke variant ook invloed heeft op de basisscholen, En dan gooien we het weer open.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beelden uit de Londonse ziekenhuizen zijn best wel heftig. Meer dan 50.000 besmettingen per dag gemiddeld over de laatste week.
Huh? Slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
Jongens, kunnen jullie die post even wissen en niet doen op een tijdstip dat ik keihard moet slapen? Dankjewelkusjekroel.
quote:Op maandag 11 januari 2021 23:20 schreef Amarantha het volgende:
Bitterbal hele dag niet gezien hier?
Hoef vandaag alleen maar VSO en de rest van de dag ben ik niet nodig dus lig alweer bijna in bedquote:
Heerlijk, wou dat ik werk had waarbij ik zo vroeg kon beginnen. Doe nu maar steeds vanalles in huis tot een uur of 8/9, want ik kan wel heel vroeg beginnen maar m'n collega's en klanten verwachten dat ik tot minimaal 17u bereikbaar benquote:Op dinsdag 12 januari 2021 06:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoef vandaag alleen maar VSO en de rest van de dag ben ik niet nodig dus lig alweer bijna in bed
Later naar bed gaan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 06:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heerlijk, wou dat ik werk had waarbij ik zo vroeg kon beginnen. Doe nu maar steeds vanalles in huis tot een uur of 8/9, want ik kan wel heel vroeg beginnen maar m'n collega's en klanten verwachten dat ik tot minimaal 17u bereikbaar ben
Probeer ik wel, maar word steevast tussen 5 en 5:30 wakkerquote:
Ja als dat ritme er eenmaal in zit .quote:Op dinsdag 12 januari 2021 06:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Probeer ik wel, maar word steevast tussen 5 en 5:30 wakker
Gisteren op de BBC gezien dat ze in Engeland ook in een spagaat zitten daarmee. Daar is de druk op dat zorg wel een stuk hoger in vergelijking met Nederland op dit moment.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij wachten even af en doen wat onderzoek of de besmettelijke variant ook invloed heeft op de basisscholen, En dan gooien we het weer open.
Ik houd mijn hart vast.
Basisscholen willen ze wel eerder openen geloof ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren op de BBC gezien dat ze in Engeland ook in een spagaat zitten daarmee. Daar is de druk op dat zorg wel een stuk hoger in vergelijking met Nederland op dit moment.
Als de lockdown nog +3 weken gaat worden gaat er denk ik niet zoveel veranderen.
Stuurt zes kleine kaboutertjes richting Den Haag om de afwas te doen, trek de deur maar dicht daar kruipen ze wel onderdoor.quote:
awwwquote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stuurt zes kleine kaboutertjes richting Den Haag om de afwas te doen, trek de deur maar dicht daar kruipen ze wel onderdoor.
Dat heb ik een tijdje gedaan toen ik in een rare uithoek woonde en veel reistijd had. Maar dan was ik gesloopt aan het einde van de werkweekquote:Op dinsdag 12 januari 2021 06:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Probeer ik wel, maar word steevast tussen 5 en 5:30 wakker
Het verschil tussen een bank en een chaise loungequote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe ik geen service moet verlenen
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe ik geen service moet verlenen
O, dat is wel leuk om te doenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:46 schreef bitterbal het volgende:
nee als het goed komt er nieuwe lading verkochte banken binnen dus dan ga je e mensen bellen dat ze de bank kunnen ophalen.
net recensies en koopervaringen gelezen. het is beroerd gesteld dus vam het weekend ga ik vrijwilligerswerk doen om mijn karmapuntjes terug te verdienenquote:
"Ja hoiiiiiiii met bankbal, uw auto staat klaar hoor en had u nu een koffiegroene besteld ja hè?"quote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:46 schreef bitterbal het volgende:
nee als het goed komt er nieuwe lading verkochte banken binnen dus dan ga je e mensen bellen dat ze de bank kunnen ophalen.
Zoietsquote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ja hoiiiiiiii met bankbal, uw auto staat klaar hoor en had u nu een koffiegroene besteld ja hè?"
[ afbeelding ]
Jij kunt het veranderen. Een lieve glimlach, vriendelijke woorden en dreigen dat hun hoofd eraf gaat als ze een slechte review schrinvenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
net recensies en koopervaringen gelezen. het is beroerd gesteld dus vam het weekend ga ik vrijwilligerswerk doen om mijn karmapuntjes terug te verdienen
dat zijn de extraatjesquote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:51 schreef UitStraling het volgende:
Hoe kan zo'n bedrijf nu bestaan en overleven als het gaat om kleine centjes aftroggelen?
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij kunt het veranderen. Een lieve glimlach, vriendelijke woorden en dreigen dat hun hoofd eraf gaat als ze een slechte review schrinven
“Deze ontevreden klant ging u voor.”quote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
![]()
kan alvast zon voorbeeld hoofd op de balie zetten
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Deze ontevreden klant ging u voor.”
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:54 schreef bitterbal het volgende:
heb maar plastic zakje in mijn tas gedaan voor zo in de auto bij max verstappen
ja baal er wel wat van eigenlijk maar niet zoveel keusquote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:54 schreef UitStraling het volgende:
Wel mooi dat net bal daar werkt met haar sterk ontwikkelde radar voor goed en slecht en recht en onrecht.
Mensen willen een goedkope bank kopen. Mag ook in termijnen hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:51 schreef UitStraling het volgende:
Hoe kan zo'n bedrijf nu bestaan en overleven als het gaat om kleine centjes aftroggelen?
Mooi gezegdquote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:54 schreef UitStraling het volgende:
Wel mooi dat net bal daar werkt met haar sterk ontwikkelde radar voor goed en slecht en recht en onrecht.
Ja snap ik, zal niemand je kwalijk nemen hoor dus dat moet je zelf ook niet doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja baal er wel wat van eigenlijk maar niet zoveel keus
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik moest een keer met een collega meerijden, hij was maar 1.59 hoog en kon denk ik net bij de pedalen maar we waren binnen 18 minuten van Den Bosch in Utrecht
Ik een keer met een collega van Rotterdam naar Utrecht. Die jongen heeft het reactievermogen van een een demente slak. Ik zat steeds virtueel mee te remmenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 07:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik moest een keer met een collega meerijden, hij was maar 1.59 hoog en kon denk ik net bij de pedalen maar we waren binnen 18 minuten van Den Bosch in Utrecht
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik een keer met een collega van Rotterdam naar Utrecht. Die jongen heeft het reactievermogen van een een demente slak. Ik zat steeds virtueel mee te remmen![]()
Een paar weken later reed hij de bedrijfsleenauto in puin.
Dat is wel weer een hele mooiequote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde het eerst fantoomremmen noemen
Ik heb zitten gillen als een hysterische kleuter in het schommelschip in de Eftelingquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken niet zo snel doodsangst, in achtbanen zit ik nogal snel te gapen en als een gifslang me bijt zal ik waarschijnlijk gaan glimlachen maar dat was wel een momentje
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb zitten gillen als een hysterische kleuter in het schommelschip in de Efteling
het schommelschip is ook stom. Net als achtbanen. En vliegtuigen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb zitten gillen als een hysterische kleuter in het schommelschip in de Efteling
Vliegtuigenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
het schommelschip is ook stom. Net als achtbanen. En vliegtuigen.
"waarom heb je dat boterhammenzakje bij zonder boterhammen"?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
As we speak zit een witjes weggetrokken Bal bij Max in de auto, zakje in de aanslag.
zodra ze in de lucht hangen is het prima. Maar opstijgen, landen, turbulentie, scherpe bochten draaien.quote:
Hele auto onder de koekjeskruimels.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
As we speak zit een witjes weggetrokken Bal bij Max in de auto, zakje in de aanslag.
Ja, daar ben ik juist weer dol opquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
zodra ze in de lucht hangen is het prima. Maar opstijgen, landen, turbulentie, scherpe bochten draaien.
Als je dat in een groot passagiersvliegtuig eng vind zou ik je adviseren om niet in een kleiner vliegtuigje te stappen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
zodra ze in de lucht hangen is het prima. Maar opstijgen, landen, turbulentie, scherpe bochten draaien.
Ja, in zo’n Cessna vond ik het bochtjes draaien minder. Was steeds bang dat de deur open zou schietenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je dat in een groot passagiersvliegtuig eng vind zou ik je adviseren om niet in een kleiner vliegtuigje te stappen.
Heb 1 keer een rondvlucht gemaakt met zo een klein dingetje waar je amar met 4 man in past met 1 propeller op de neus. Dat was wel geinig.
Nee eerst nog in de trein. Die vertrekt zo en dan dus met zakje in de aanslag bij max :pquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben ook niet bang maar wagenziek soms :pquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken niet zo snel doodsangst, in achtbanen zit ik nogal snel te gapen en als een gifslang me bijt zal ik waarschijnlijk gaan glimlachen maar dat was wel een momentje
nee ik vind dat helemaal niks. Daarom vind ik achtbanen ook niks.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik juist weer dol op
Ik vond het leuk, maar het blijft altijd wel een beetje spannend.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, in zo’n Cessna vond ik het bochtjes draaien minder. Was steeds bang dat de deur open zou schieten
wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:21 schreef CherryLips het volgende:
Dag goed begonnen, weer mot met iemand, kan ik daar weer de hele week over malen
M'n vader moest kotsen in dat vliegtuigje.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:23 schreef UitStraling het volgende:
Wagenziek zou ik zelf ook snel worden denk ik.
Nee, gewoon wijvengedoe.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat heb je gedaan?
stiekem voorgedrongen bij het ouderenuurtje in de supermarkt?
Was dat ook deze?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vader moest kotsen in dat vliegtuigje.
string die in je konthaar gedraaid zat en ze wilde je niet helpen het te corrigeren?quote:
Weet ik niet meer, we zaten er met z'n vieren in dus we hebben niet zelf gevlogen, alleen m'n oom even dacht ik. Heb nog wel een foto van m'n vader met z'n hoofd in de kotszak.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was dat ook deze?
https://www.vliegles.nl/cessna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |