SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jazeker, en ze krijgt geen genoeg van mijn gouden penerquote:Op maandag 11 januari 2021 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je ook al een meisje inmiddels of zit dat er niet in?
Ja, moet niet te lang duren allemaal. Heb nu gelukkig weer een hoop motivatie qua werk, maar dat is een periode wel wat minder geweest.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je nog een paar jaar in lockdown zit is vooral psychiater een gewild beroep
herkenbaar.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, moet niet te lang duren allemaal. Heb nu gelukkig weer een hoop motivatie qua werk, maar dat is een periode wel wat minder geweest.
Goed om te horen, daar gaat het toch om in 't leven eigenlijk, leuk ding of een matige?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jazeker, en ze krijgt geen genoeg van mijn gouden pener
Werk je momenteel wel?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
herkenbaar.
Ook de reden geweest om het roer rigoureus om te gooien
Hier ook wat zaken aangepast. So far, so good.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
herkenbaar.
Daar waar je nu mee bezig bent?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
herkenbaar.
Ja leuk ding alleen ze praat zo allejezus veelquote:Op maandag 11 januari 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed om te horen, daar gaat het toch om in 't leven eigenlijk, leuk ding of een matige?
quote:Op maandag 11 januari 2021 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook wat zaken aangepast. So far, so good.
Een vrouw dus.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja leuk ding alleen ze praat zo allejezus veel
Ik ben nu bezig met het roer omgooien ja. De zaak is bijna in een staat waar ik 'm voorlopig wil hebben, zodat ik me in maart even volledig op de nieuwe functie kan storten.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar waar je nu mee bezig bent?
Heb ik serieus respect voor.
Als ik die bitcoin nou niet op die 2018 piek had verkocht was het GG al begonnen.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook wat zaken aangepast. So far, so good.
Jammer dat hij zo vroeg overleden is. Die had Apple vast nog groter gemaakt. Die had Netflix + Tesla gekocht vermoed ik.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je kan zeggen van deze man wat je wil. Maar hij heeft best wel goede ideeën over werk en het leven in deze speech. En ook wel een paar waar ik naar probeer te leven.
Klinkt wel als je type.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen die stil en onderdanig zijn en die geen mening hebben moet je ook wel van wegblijven.
Die man had nog hele grote dingen in het verschiet zitten. Wellicht dat we nooit van Musk hadden gehoord als hij nog had geleefd.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jammer dat hij zo vroeg overleden is. Die had Apple vast nog groter gemaakt. Die had Netflix + Tesla gekocht vermoed ik.
Juist wel onderdanig mmmmmquote:Op maandag 11 januari 2021 22:49 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen die stil en onderdanig zijn en die geen mening hebben moet je ook wel van wegblijven.
Ik hou ze vast totdat ze weer op 0 staan. Vandaag weer 20% erafquote:Op maandag 11 januari 2021 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ik die bitcoin nou niet op die 2018 piek had verkocht was het GG al begonnen.
ik heb er geen, bekijk het van een afstandjequote:Op maandag 11 januari 2021 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hou ze vast totdat ze weer op 0 staan. Vandaag weer 20% eraf
Durf ik niet te kijkenquote:
Zullen we ama keer towerbridgen?quote:
Gaan de 100K ook wel raken, maar verkoop dan op 97K ofzo, anders weer this service is in maintenance.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hou ze vast totdat ze weer op 0 staan. Vandaag weer 20% eraf
Nee want dat is ordinair, ik deel mijn vrouwen niet want ik ben een man en ze vind jou lelijk.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zullen we ama keer towerbridgen?
Het is juist uitdagender een brutaal ding in te wimpelen.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht uitstraling is niet vies van een onderdanig meisje.
Begrijp nog steeds niet waarom de prijs zo opgedreven wordt.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaan de 100K ook wel raken, maar verkoop dan op 97K ofzo, anders weer this service is in maintenance.
Daar ben ik binnen een week op uitgekeken hoe knap ze ook is.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht uitstraling is niet vies van een onderdanig meisje.
Roflquote:Op maandag 11 januari 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee want dat is ordinair, ik deel mijn vrouwen want ik ben een man en ze vind jou lelijk.
Zeg er wat van.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
ORDINAIRRRRRRRRRRRRRR MENEER DE VOORZITTER...
quote:Op maandag 11 januari 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat Ama wel hele mooie borsten heeft, dat dan weer wel.
Goeie hand vol jaquote:Op maandag 11 januari 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
Dat denk je van elke vrouw in deze SCquote:Op maandag 11 januari 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
😂quote:Op maandag 11 januari 2021 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Platvloers, abject, infaam, deplorabel, ongemanierd, verderfelijk en verfoeilijk, deze sc...
zeg het ze. de schelmen en schavuiten.quote:Op maandag 11 januari 2021 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Platvloers, abject, infaam, deplorabel, ongemanierd, verderfelijk en verfoeilijk, deze sc...
quote:Op maandag 11 januari 2021 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat denk je van elke vrouw op FOK!
Woordenboek erbij gepakt?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Moreel failliet Filistijns decadent zinnelijk schandelijk vulgair bacchanaal alhier
Hoe doe je dat met thuisonderwijs nu?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Beetje gedoe met de jongste de laatste tijd.
Ze kreeg wat negatieve kritiek van school en moesten hulp zoeken.
Ik wil een dinosaurus.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
HA! Etto heeft geen woordenboek of thesaurus nodig.
De kinderen gaan meestal naar schoolquote:Op maandag 11 januari 2021 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met thuisonderwijs nu?
quote:Op maandag 11 januari 2021 23:01 schreef Amarantha het volgende:
Nu heb ik een liedje van Shaggy in mijn hoofd.
Stel nu hè, het gaat onverhoopt uit met je prachtige hemelse vrouw, dat soort dingen gebeuren in een mensenleven nu eenmaal hoe tragisch dan ook, zou je dan Amarantha het hof en gelukkig maken?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Moreel failliet Filistijns decadent zinnelijk schandelijk vulgair bacchanaal alhier
wicked!quote:Op maandag 11 januari 2021 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet Ali G nog eens kijken.
Dat is Ama al; en ik ook.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel nu hè, het gaat onverhoopt uit met je prachtige hemelse vrouw, dat soort dingen gebeuren in een mensenleven nu eenmaal hoe tragisch dan ook, zou je dan Amarantha het hof en gelukkig maken?
Iew dat is beetje alsof broer en zus het doen.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel nu hè, het gaat onverhoopt uit met je prachtige hemelse vrouw, dat soort dingen gebeuren in een mensenleven nu eenmaal hoe tragisch dan ook, zou je dan Amarantha het hof en gelukkig maken?
Die nieuwe Borat is de moeite niet hoor.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet Ali G nog eens kijken.
echt he...quote:Op maandag 11 januari 2021 23:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iew dat is beetje alsof broer en zus het doen.
Niets mis met je leven delen met geestverwanten.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kunnen we wel als rollenspel doenquote:Op maandag 11 januari 2021 23:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
?quote:Op maandag 11 januari 2021 23:07 schreef UitStraling het volgende:
Kom er nu pas achter dat Solo er toch op mocht ook al is hij onooglijk
quote:Op maandag 11 januari 2021 23:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kunnen we wel als rollenspel doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Ik boek niets meer voor de zomer. Genoeg vouchers die ik nog in moet zien te wisselen.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Hotel in Boedapest geboekt voor mei![]()
Zag ook een tof appartement, maar daar gold het gratis annuleren tot twee weken voor aankomst. Dat durf ik niet aan nu.
Damnquote:Op maandag 11 januari 2021 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beelden uit de Londonse ziekenhuizen zijn best wel heftig. Meer dan 50.000 besmettingen per dag gemiddeld over de laatste week.
Voor het hele jaar?quote:Op maandag 11 januari 2021 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
We moeten wel al onze vakanties vastleggen voor het eind van de maand. Iedereen is heel enthousiast.
Hmmm, okee.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De zomervakantie periode voornamelijk.
In mei ga ik gewoonquote:Op maandag 11 januari 2021 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Het gaat weer wel door net als vorig jaar.
BEETJE DOORSPUITEN AUB
zag idd beelden van 'noodmortuaria' enzoquote:Op maandag 11 januari 2021 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beelden uit de Londonse ziekenhuizen zijn best wel heftig. Meer dan 50.000 besmettingen per dag gemiddeld over de laatste week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |