Niets mis met je leven delen met geestverwanten.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iew dat is beetje alsof broer en zus het doen.
Kunnen we wel als rollenspel doenquote:Op maandag 11 januari 2021 23:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iew dat is beetje alsof broer en zus het doen.
?quote:Op maandag 11 januari 2021 23:07 schreef UitStraling het volgende:
Kom er nu pas achter dat Solo er toch op mocht ook al is hij onooglijk
quote:Op maandag 11 januari 2021 23:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kunnen we wel als rollenspel doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Ik boek niets meer voor de zomer. Genoeg vouchers die ik nog in moet zien te wisselen.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Hotel in Boedapest geboekt voor mei![]()
Zag ook een tof appartement, maar daar gold het gratis annuleren tot twee weken voor aankomst. Dat durf ik niet aan nu.
Damnquote:Op maandag 11 januari 2021 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beelden uit de Londonse ziekenhuizen zijn best wel heftig. Meer dan 50.000 besmettingen per dag gemiddeld over de laatste week.
Voor het hele jaar?quote:Op maandag 11 januari 2021 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
We moeten wel al onze vakanties vastleggen voor het eind van de maand. Iedereen is heel enthousiast.
Hmmm, okee.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De zomervakantie periode voornamelijk.
In mei ga ik gewoonquote:Op maandag 11 januari 2021 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Het gaat weer wel door net als vorig jaar.
BEETJE DOORSPUITEN AUB
zag idd beelden van 'noodmortuaria' enzoquote:Op maandag 11 januari 2021 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beelden uit de Londonse ziekenhuizen zijn best wel heftig. Meer dan 50.000 besmettingen per dag gemiddeld over de laatste week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |