Dat is wel weer een hele mooiequote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde het eerst fantoomremmen noemen
Ik heb zitten gillen als een hysterische kleuter in het schommelschip in de Eftelingquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken niet zo snel doodsangst, in achtbanen zit ik nogal snel te gapen en als een gifslang me bijt zal ik waarschijnlijk gaan glimlachen maar dat was wel een momentje
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb zitten gillen als een hysterische kleuter in het schommelschip in de Efteling
het schommelschip is ook stom. Net als achtbanen. En vliegtuigen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb zitten gillen als een hysterische kleuter in het schommelschip in de Efteling
Vliegtuigenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
het schommelschip is ook stom. Net als achtbanen. En vliegtuigen.
"waarom heb je dat boterhammenzakje bij zonder boterhammen"?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
As we speak zit een witjes weggetrokken Bal bij Max in de auto, zakje in de aanslag.
zodra ze in de lucht hangen is het prima. Maar opstijgen, landen, turbulentie, scherpe bochten draaien.quote:
Hele auto onder de koekjeskruimels.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
As we speak zit een witjes weggetrokken Bal bij Max in de auto, zakje in de aanslag.
Ja, daar ben ik juist weer dol opquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
zodra ze in de lucht hangen is het prima. Maar opstijgen, landen, turbulentie, scherpe bochten draaien.
Als je dat in een groot passagiersvliegtuig eng vind zou ik je adviseren om niet in een kleiner vliegtuigje te stappen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
zodra ze in de lucht hangen is het prima. Maar opstijgen, landen, turbulentie, scherpe bochten draaien.
Ja, in zo’n Cessna vond ik het bochtjes draaien minder. Was steeds bang dat de deur open zou schietenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je dat in een groot passagiersvliegtuig eng vind zou ik je adviseren om niet in een kleiner vliegtuigje te stappen.
Heb 1 keer een rondvlucht gemaakt met zo een klein dingetje waar je amar met 4 man in past met 1 propeller op de neus. Dat was wel geinig.
Nee eerst nog in de trein. Die vertrekt zo en dan dus met zakje in de aanslag bij max :pquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben ook niet bang maar wagenziek soms :pquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik ken niet zo snel doodsangst, in achtbanen zit ik nogal snel te gapen en als een gifslang me bijt zal ik waarschijnlijk gaan glimlachen maar dat was wel een momentje
nee ik vind dat helemaal niks. Daarom vind ik achtbanen ook niks.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik juist weer dol op
Ik vond het leuk, maar het blijft altijd wel een beetje spannend.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, in zo’n Cessna vond ik het bochtjes draaien minder. Was steeds bang dat de deur open zou schieten
wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:21 schreef CherryLips het volgende:
Dag goed begonnen, weer mot met iemand, kan ik daar weer de hele week over malen
M'n vader moest kotsen in dat vliegtuigje.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:23 schreef UitStraling het volgende:
Wagenziek zou ik zelf ook snel worden denk ik.
Nee, gewoon wijvengedoe.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat heb je gedaan?
stiekem voorgedrongen bij het ouderenuurtje in de supermarkt?
Was dat ook deze?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vader moest kotsen in dat vliegtuigje.
string die in je konthaar gedraaid zat en ze wilde je niet helpen het te corrigeren?quote:
Weet ik niet meer, we zaten er met z'n vieren in dus we hebben niet zelf gevlogen, alleen m'n oom even dacht ik. Heb nog wel een foto van m'n vader met z'n hoofd in de kotszak.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was dat ook deze?
https://www.vliegles.nl/cessna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |