ftfyquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij kletst altijd uit z'n nek, niet te veel op letten.
Staat gewoon op internetje hoor, niet in mijn nek.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij kletst wel vaker uit z'n nek, niet te veel op letten.
Dat zal het virus leren!! Net als die mondkapjesplichtquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Ok, avondklok gaat het worden dus.
Geef een link dan.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat gewoon op internetje hoor, niet in mijn nek.
Alsof er zoveel lui op straat zijn 's avonds ook. Degene die naar een geheim feestje gaan, weten wel routes te vinden waar niet gecontroleerd wordt, want hey, wie controleert er.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat zal het virus leren!! Net als die mondkapjesplicht
Gaat om het idee. Ik word er niet vrolijk van in ieder gevalquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof er zoveel lui op straat zijn 's avonds ook. Degene die naar een geheim feestje gaan, weten wel routes te vinden waar niet gecontroleerd wordt, want hey, wie controleert er.
Ja zo moeilijk en ingewikkeld is het niet maar ok.quote:
Had je ook meteen kunnen doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo moeilijk en ingewikkeld is het niet maar ok.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)bij-burgemeesters-en
Is toch redelijk gebruikelijk hier, het nieuwslinkje erbij posten?quote:
ja vanaf 22.30 ofzo zekerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
We moeten en zullen aan de avondklok blijkbaar.
Symboolpolitiek.
Ja had die al weg geklikt en ik was luiquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is toch redelijk gebruikelijk hier, het nieuwslinkje erbij posten?
Gaarne, anders gaat m'n coronaproof avondritme eraan.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja had die al weg geklikt en ik was lui
jij bent zo iemand die een kan zet die eigenlijk veel te groot is n die dan toch leegdrinktquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen ook koffie gezet; nu heb ik een overdosis caffeine gehad.
Vond ik gisteren niet zo'n straf eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
De volgende maatregel wordt het dragen van een mondkapje op straat
om hier uit te komen moeten we het hebben van een combinatie van stijgende temperaturen en vaccineren. Met maatregelen alleen gaat er niks gebeuren.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
De volgende maatregel wordt het dragen van een mondkapje op straat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |