Ben er al 1 kwijt. Hoop dat er nog een 2e volgt ergens in de loop van de dagquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel al even een enorme gerrie opkomen maar hij zet niet echt door.
Even van achteren naar voren wiebelen terwijl je zit. Dit stimuleert het proces.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel al even een enorme gerrie opkomen maar hij zet niet echt door.
Mijn koffie bestelling ookquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:58 schreef CherryLips het volgende:
M'n Lush-bestelling wordt morgen bezorgd
Goeie wel dit.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn koffie bestelling ook
En ik wil nog een verjaardagscadeau voor mezelf uitzoeken, maar ik twijfel nog wat ik wil hebben
Een fancy enorme plant.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, vertel eens wat ik wil hebben
Nog een beetje krampquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja precies, hoe is het met je middelvinger?
Was hij privé nou eigenlijk niet al zowat failliet?quote:Trump heeft het verbruid bij de Deutsche Bank, meldt The New York Times. Volgens ingewijden willen de Duitsers, die worden gezien als Trumps grootste geldschieters, geen zaken meer met de vertrekkende president doen.
Trump, die voor zijn presidentschap vooral in het vastgoed zat, heeft voor ruim 300 miljoen dollar - zo'n 246 miljoen euro - aan leningen bij de bank uitstaan, klinkt het. Die miljoenen moeten de komende jaren worden terugbetaald.,
Ook de Amerikaanse Signature Bank, waar dochter Ivanka ooit in de raad van bestuur zat, verbreekt de banden met Trump. De bank roept hem ook op nu al af te treden. Een woordvoerster vertelt aan de krant dat twee privérekeningen van Trump worden gesloten. Daar zou een bedrag van ongeveer 5,3 miljoen dollar op hebben gestaan.
Hey flapdrol flopmodquote:
Wat is je budget? Ik vind er een plant bij.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan is er nog budget over
Wat?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Ok, avondklok gaat het worden dus.
Waardeloos zonder bronnen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Ok, avondklok gaat het worden dus.
Hij kletst wel vaker uit z'n nek, niet te veel op letten.quote:
300-400quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat is je budget? Ik vind er een plant bij.
Ach, leer mij uitstraling kennenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij kletst wel vaker uit z'n nek, niet te veel op letten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |