Komt uit de sport die het dichtst bij stofzuigen zit.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Moet ik mij daarvoor schamen?
Nee hoor,dan moet je maar net hockey volgend tijdens de OS.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Moet ik mij daarvoor schamen?
Ik wou nu een ex user van deze SC mentionen, maar realiseerde mij dat ik dan speel met zijn privé.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen maar kneuzen die Stefan heten, daar zal het aan liggen.
Volgens mij wel, is niet mijn echte naam hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat heb je ook met ou of is het dan niet Fries?
Hij heet Hiddequote:Op donderdag 7 januari 2021 14:34 schreef Scrummie het volgende:
Aangezien @:maxi-mus niet op mijn "Minke" reageert, ga ik er vanuit dat dat zijn echte naam is.
Laten we een lijstje maken van namen die bekend zijn van users hier.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wou nu een ex user van deze SC mentionen, maar realiseerde mij dat ik dan speel met zijn privé.
@tong80 Hermanquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Laten we een lijstje maken van namen die bekend zijn van users hier.
Ik begin.
@:GGMM René
@Danny Dannyquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik begin.
Ik had Francine geheten.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:41 schreef Caland het volgende:
En geheel in het kader van diezelfde originaliteit aangaande mijn ouders zou ik dus Stefanie gaan heten als ik een kut had gehad.
Dit nog even ter info.
Ik kan het onderscheid even niet maken tussen de namen die ik ken en die ook echt bekend zijn, dus ik onthou mij van inzendingen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik begin.
SPEEL NIET MIJN PRIVEquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:45 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie Danny
@:littlerabbit Daan
@:caland Mark
Oh hopelijk sloeg dit niet op jouw naam, want die heb ik hierboven gepostquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan het onderscheid even niet maken tussen de namen die ik ken en die ook echt bekend zijn, dus ik onthou mij van inzendingen.
Ik wist dit niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, maar dat was toch wel bekendzo heet je op discord
Kijk hem even interessant doen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:46 schreef onlogisch het volgende:
Ik ken aardig wat namen maar ik meld ze hier niet omdat ik niet weet of ze bekend zijn bij 'het grote publiek'
We zitten hier toch op FOK!?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja daar heb jij weer een punt.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We zitten hier toch op FOK!?
Maar je hebt wel gelijk, dat was vrij dom toen.
Bedankt, hardop gelachen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja daar heb jij weer een punt.
Ik pas mijn post even aan.
Graag de naam van @:scrummie vergeten mensen!
Nee die weet ik ook denk ik, maar dat is zo lang geleden en ik weet niet of hij het op prijs stelt als ik een gok doequote:
Graag.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
en ik weet niet of hij het op prijs stelt als ik een gok doe
Ik stuur je wel even een DM.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee die weet ik ook denk ik, maar dat is zo lang geleden en ik weet niet of hij het op prijs stelt als ik een gok doe
Oke ik stop hier ook maar mee inderdaad.
Allebei hartstikke fout. En met graag bedoelde ik dat je je ging onthouden van gokken.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davey!
Of David!
(Ik heb het onthouden omdat het op dj_day-v leek)
Ohquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Allebei hartstikke fout. En met graag bedoelde ik dat je je ging onthouden van gokken.
Ik kan nu een hele smerige opmerking gaan maken maar dat doe ik niet. Ik onthoud namelijk alleen belangrijke personen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:51 schreef El-Stinho het volgende:
Gelukkig, @:onlogisch kent mijn naam niet.
Bedankt maat, deed ik ook zojuistquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal ontkennen dat je de dm verstuurd hebt
Bizar dat niemand die noemde.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:51 schreef El-Stinho het volgende:
Ik wist dit niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niets. Maar dat wordt geloof ik nergens beweerd, is het wel?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:56 schreef El-Stinho het volgende:
Wat voor waarde heeft het om elkaars namen te weten?
Momenteel niets, dit ging om de Discord FOK! tijd. 2 jaar terug ofzo?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:56 schreef onlogisch het volgende:
Wat doen jullie op discord? Among us zeker?
De tieten van Charrell bekijkenquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:56 schreef onlogisch het volgende:
Wat doen jullie op discord? Among us zeker?
Mehquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:58 schreef onlogisch het volgende:
Among us lijkt me typisch een spelletje waar we vanuit de SC een hoop plezier aan zouden beleven. Een beetje zoals haxbal, curve fever en dat tekenspelletje. We zouden het eens moeten spelen
99% van alles wat hier gepost wordt heeft geen enkele waardequote:Op donderdag 7 januari 2021 14:56 schreef El-Stinho het volgende:
Wauw. Respect hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:50 schreef onlogisch het volgende:
Saind
Knut
Jojoortje
Sjaakbauer
HMF
Scrummie
Caland
Charmed_Angel
Haags
Napoleonfour
GGMM
Happel
Tarado
Doublepain
JC
maxi-mus
DonRaja
Smoofie
Rens
aTypisch
Is het rijtje die ik van naam ken.
Dat maakt het wat persoonlijker, de mens achter de user zeg maar.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:56 schreef El-Stinho het volgende:
Ik denk dat dit percentage wel klopt, aangezien mijn posts 1% van deze SC zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
99% van alles wat hier gepost wordt heeft geen enkele waarde
Wat is jouw naam, user @Coco ?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat maakt het wat persoonlijker, de mens achter de user zeg maar.
De mens achter de mongool.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat maakt het wat persoonlijker, de mens achter de user zeg maar.
Begint met een Cquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is jouw naam, user @:Coco ?
Of dart je toevallig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kraamvogelquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:01 schreef GGMM het volgende:
Doe jij ook wel eens de kraamvogel @:coco ?
Dit merkte René ook al op, slome.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa weer een spelfout gespot HOERA HOERA HOERA.
[ afbeelding ]
Ik moest hier echt veel harder om lachen dan gezond is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja leuk, ik maak een foutje
Wat ben je toch een miskraan
Corquote:
Mooie naam wel.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik vind @:Coco wel een Tristan.
Vanavond pas?quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet gegeven notes openbaren
Gelukkig stopt FEE vanavond
Die is ooit kwaad op mij geweest. Heel erg kwaad. Was niet heel erg intimiderend want Ties02. Veel minder intimiderend dan toen Mikey Knut ging bedreigen.quote:
@Talgiano houdt een winterslaap sinds het WK darts voorbij is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Tagliano
@:murp
@:Straatcommando.
@:Snakey (lol)
@:jogy
kunnen dat toch ook?
Nog steeds woest dat je al mijn topics gesloten hebtquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog een paar uur om te rellen in FEE dus
quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:12 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Talgiano houdt een winterslaap sinds het WK darts voorbij is.
Ik heb dit klusje op mij genomenquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
kunnen dat toch ook?
We zien @Tagliano zondag vast weer in het livetopic.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:12 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Talgiano houdt een winterslaap sinds het WK darts voorbij is.
@jogy is wel een top FA.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb dit klusje op mij genomen![]()
Verder vergeet je nanking en Opa
Erg mooi.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:17 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Dit is gespeeld. @:neef_wuppie
Ik zou toch zweren dat ik eind vorig jaar een MED topic heb gezien dat hij tijdelijk terug zou komen om te helpen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat hij al bijna 2 jaar weg is.
Ben je weer volledig op de zaak ( @Caland ) aan het werk?quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:18 schreef GGMM het volgende:
Ik moet na 3 maanden thuiswerken echt weer aan m'n gedrag denken nu ik op het kantoor zit.
* GGMM trekt zijn broek weer aan
Dat is @Taglianoquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat ik eind vorig jaar een MED topic heb gezien dat hij tijdelijk terug zou komen om te helpen.
Wie?quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:22 schreef Scrummie het volgende:
FesBreda doet ook weer mee.
Misschien moet iemand hem uitnodigen voor deze VBL SC.
Doe niet zo onzeker en doe het zelf.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:22 schreef Scrummie het volgende:
FesBreda doet ook weer mee.
Misschien moet iemand hem uitnodigen voor deze VBL SC.
Hij kent die van mij ook niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:51 schreef El-Stinho het volgende:
Nee!quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
kunnen dat toch ook?
Ja dan kan ik dus nog langer niet naar de kapperquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens zijn die cijfers mij veel te hoog, ik zit totaal niet te wachten op nog meer maatregelen.
Dan word ik echt bijna boos!
Ik ben twee weken geleden nog geweest.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dan kan ik dus nog langer niet naar de kapper
Ik zou dan wel woedend worden, ja
Gewoon het leger de straat op toch?quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ook dat gejank weer over een avondklok van bepaalde types. Pleur lekker op.
En dan 'paf paf' roepen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon het leger de straat op toch?
Wat kunnen ze nog meer doen? Het gaat ook om de bereidheid zich er aan te houden.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens zijn die cijfers mij veel te hoog, ik zit totaal niet te wachten op nog meer maatregelen.
Nou, reken er alvast maar op. Helemaal klaar met de roverheid.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
Meer winkels dicht, avondklok las ik in de krant. Maar volgens mij werken er ook veel minder mensen thuis dan eerst.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat kunnen ze nog meer doen? Het gaat ook om de bereidheid zich er aan te houden.
Er zijn wel bijna verkiezingen dus ze willen niet teveel impopulaire maatregelen nemen lijkt mij.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou, reken er alvast maar op. Helemaal klaar met de roverheid.
#oprutte
Hier ook nog altijd gewoon een bezetting van 5-10 man op kantoor voor een of andere vage 'internet slecht!' reden.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meer winkels dicht, avondklok las ik in de krant. Maar volgens mij werken er ook veel minder mensen thuis dan eerst.
Ja bij ons ook een aantal die anno 2021 blijkbaar geen fatsoenlijke internetverbinding kunnen fixen. Dat lukt zelfs mij in buitengebied.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier ook nog altijd gewoon een bezetting van 5-10 man op kantoor voor een of andere vage 'internet slecht!' reden.
Ik moest een dag op kantoor zijn bij mijn bijbaan om daar examentraining te geven. Op de maandag zat doodleuk driekwart van het kantoor vol en zag je ze gewoon met zijn zessen in een kleine ruimte stand-uppen (voor een kantoorbaan die prima thuis gedaan kan worden). Als andere bedrijven het ook zo aanpakken, geen wonder dat de ellende zich dan zo doorzet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meer winkels dicht, avondklok las ik in de krant. Maar volgens mij werken er ook veel minder mensen thuis dan eerst.
Gewoon een kabeltje kopen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja bij ons ook een aantal die anno 2021 blijkbaar geen fatsoenlijke internetverbinding kunnen fixen. Dat lukt zelfs mij in buitengebied.
Is dit een inside joke die alleen liefhebbers van het spelletje Haxball begrijpen? Dan verzoek ik je hiermee op te houden, ik kan het nu al bijna nooit volgen.quote:
Dit is inderdaad een inside joke. Deze is inmiddels zo oud dat het een klassieker is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dit een inside joke die alleen liefhebbers van het spelletje Haxball begrijpen? Dan verzoek ik je hiermee op te houden, ik kan het nu al bijna nooit volgen.
Verlaat je anders ook dit topic?quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dit een inside joke die alleen liefhebbers van het spelletje Haxball begrijpen? Dan verzoek ik je hiermee op te houden, ik kan het nu al bijna nooit volgen.
Echt debiel. Gewoon 4G gebruiken als je internet zo knudde is dan.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja bij ons ook een aantal die anno 2021 blijkbaar geen fatsoenlijke internetverbinding kunnen fixen. Dat lukt zelfs mij in buitengebied.
Nee hier blijf ik tot vervelends toe hangen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verlaat je anders ook dit topic?
Sorry ik zal het niet meer doen!
(de grap was dat oriente jarenlang met lag speelde omdat hij weigerde een kabeltje van 7,95 te kopen)
Nederland is gewoon overbevolkt, een mierenhoop, alles en iedereen besmet elkaar met gemak.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik moest een dag op kantoor zijn bij mijn bijbaan om daar examentraining te geven. Op de maandag zat doodleuk driekwart van het kantoor vol en zag je ze gewoon met zijn zessen in een kleine ruimte stand-uppen (voor een kantoorbaan die prima thuis gedaan kan worden). Als andere bedrijven het ook zo aanpakken, geen wonder dat de ellende zich dan zo doorzet.
Bij VPN heb je vaak kabelverbinding nodig. En duur grapje via 4G.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt debiel. Gewoon 4G gebruiken als je internet zo knudde is dan.
Ik iig niet. Maar goed, ik doe het met mijn eigen 4G en als ik dat niet had gedaan had het wel met het 4G van mijn werkmobiel gemogen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij VPN heb je vaak kabelverbinding nodig. En duur grapje via 4G.
In Rotterdam zijn we gelukkig hard bezig met groepsimmuniteit kweken.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nederland is gewoon overbevolkt, een mierenhoop, alles en iedereen besmet elkaar met gemak.
Alle Marokkanen terug naar Istanbul!quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nederland is gewoon overbevolkt, een mierenhoop, alles en iedereen besmet elkaar met gemak.
Bij mijn laatste werk en huidige werk wel in ieder geval. Maar eens hoor, er kan een hoop thuis als je zelf ook echt wil. Waarschijnlijk ook vervelende kinderen thuis oid.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik iig niet. Maar goed, ik doe het met mijn eigen 4G en als ik dat niet had gedaan had het wel met het 4G van mijn werkmobiel gemogen.
Ik vind het vooral een veel te makkelijk excuus (in deze tijd), zo gaan de kroegen nooit open.
idd erg moequote:Op donderdag 7 januari 2021 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk hem dan.
Wie is deze amoebe?
@:tong80
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |