Niets. Maar dat wordt geloof ik nergens beweerd, is het wel?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:56 schreef El-Stinho het volgende:
Wat voor waarde heeft het om elkaars namen te weten?
Momenteel niets, dit ging om de Discord FOK! tijd. 2 jaar terug ofzo?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:56 schreef onlogisch het volgende:
Wat doen jullie op discord? Among us zeker?
De tieten van Charrell bekijkenquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:56 schreef onlogisch het volgende:
Wat doen jullie op discord? Among us zeker?
Mehquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:58 schreef onlogisch het volgende:
Among us lijkt me typisch een spelletje waar we vanuit de SC een hoop plezier aan zouden beleven. Een beetje zoals haxbal, curve fever en dat tekenspelletje. We zouden het eens moeten spelen
99% van alles wat hier gepost wordt heeft geen enkele waardequote:Op donderdag 7 januari 2021 14:56 schreef El-Stinho het volgende:
Wauw. Respect hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:50 schreef onlogisch het volgende:
Saind
Knut
Jojoortje
Sjaakbauer
HMF
Scrummie
Caland
Charmed_Angel
Haags
Napoleonfour
GGMM
Happel
Tarado
Doublepain
JC
maxi-mus
DonRaja
Smoofie
Rens
aTypisch
Is het rijtje die ik van naam ken.
Dat maakt het wat persoonlijker, de mens achter de user zeg maar.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:56 schreef El-Stinho het volgende:
Ik denk dat dit percentage wel klopt, aangezien mijn posts 1% van deze SC zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
99% van alles wat hier gepost wordt heeft geen enkele waarde
Wat is jouw naam, user @Coco ?quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat maakt het wat persoonlijker, de mens achter de user zeg maar.
De mens achter de mongool.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat maakt het wat persoonlijker, de mens achter de user zeg maar.
Begint met een Cquote:Op donderdag 7 januari 2021 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is jouw naam, user @:Coco ?
Of dart je toevallig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kraamvogelquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:01 schreef GGMM het volgende:
Doe jij ook wel eens de kraamvogel @:coco ?
Dit merkte René ook al op, slome.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa weer een spelfout gespot HOERA HOERA HOERA.
[ afbeelding ]
Ik moest hier echt veel harder om lachen dan gezond is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja leuk, ik maak een foutje
Wat ben je toch een miskraan
Corquote:
Mooie naam wel.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik vind @:Coco wel een Tristan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |