quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:12 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Talgiano houdt een winterslaap sinds het WK darts voorbij is.
Ik heb dit klusje op mij genomenquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Tagliano
@:murp
@:Straatcommando.
@:Snakey (lol)
@:jogy
kunnen dat toch ook?
We zien @Tagliano zondag vast weer in het livetopic.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:12 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Talgiano houdt een winterslaap sinds het WK darts voorbij is.
@jogy is wel een top FA.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb dit klusje op mij genomen![]()
Verder vergeet je nanking en Opa
Erg mooi.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:17 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Dit is gespeeld. @:neef_wuppie
Ik zou toch zweren dat ik eind vorig jaar een MED topic heb gezien dat hij tijdelijk terug zou komen om te helpen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat hij al bijna 2 jaar weg is.
Ben je weer volledig op de zaak ( @Caland ) aan het werk?quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:18 schreef GGMM het volgende:
Ik moet na 3 maanden thuiswerken echt weer aan m'n gedrag denken nu ik op het kantoor zit.
* GGMM trekt zijn broek weer aan
Dat is @Taglianoquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat ik eind vorig jaar een MED topic heb gezien dat hij tijdelijk terug zou komen om te helpen.
Wie?quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:22 schreef Scrummie het volgende:
FesBreda doet ook weer mee.
Misschien moet iemand hem uitnodigen voor deze VBL SC.
Doe niet zo onzeker en doe het zelf.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:22 schreef Scrummie het volgende:
FesBreda doet ook weer mee.
Misschien moet iemand hem uitnodigen voor deze VBL SC.
Hij kent die van mij ook niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:51 schreef El-Stinho het volgende:
Gelukkig, @:onlogisch kent mijn naam niet.
Nee!quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Tagliano
@:murp
@:Straatcommando.
@:Snakey (lol)
@:jogy
kunnen dat toch ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |