Vanavond pas?quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet gegeven notes openbaren
Gelukkig stopt FEE vanavond
Die is ooit kwaad op mij geweest. Heel erg kwaad. Was niet heel erg intimiderend want Ties02. Veel minder intimiderend dan toen Mikey Knut ging bedreigen.quote:
@Talgiano houdt een winterslaap sinds het WK darts voorbij is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Tagliano
@:murp
@:Straatcommando.
@:Snakey (lol)
@:jogy
kunnen dat toch ook?
Nog steeds woest dat je al mijn topics gesloten hebtquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog een paar uur om te rellen in FEE dus
quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:12 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Talgiano houdt een winterslaap sinds het WK darts voorbij is.
Ik heb dit klusje op mij genomenquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Tagliano
@:murp
@:Straatcommando.
@:Snakey (lol)
@:jogy
kunnen dat toch ook?
We zien @Tagliano zondag vast weer in het livetopic.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:12 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Talgiano houdt een winterslaap sinds het WK darts voorbij is.
@jogy is wel een top FA.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb dit klusje op mij genomen![]()
Verder vergeet je nanking en Opa
Erg mooi.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:17 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Dit is gespeeld. @:neef_wuppie
Ik zou toch zweren dat ik eind vorig jaar een MED topic heb gezien dat hij tijdelijk terug zou komen om te helpen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat hij al bijna 2 jaar weg is.
Ben je weer volledig op de zaak ( @Caland ) aan het werk?quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:18 schreef GGMM het volgende:
Ik moet na 3 maanden thuiswerken echt weer aan m'n gedrag denken nu ik op het kantoor zit.
* GGMM trekt zijn broek weer aan
Dat is @Taglianoquote:Op donderdag 7 januari 2021 15:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat ik eind vorig jaar een MED topic heb gezien dat hij tijdelijk terug zou komen om te helpen.
Wie?quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:22 schreef Scrummie het volgende:
FesBreda doet ook weer mee.
Misschien moet iemand hem uitnodigen voor deze VBL SC.
Doe niet zo onzeker en doe het zelf.quote:Op donderdag 7 januari 2021 15:22 schreef Scrummie het volgende:
FesBreda doet ook weer mee.
Misschien moet iemand hem uitnodigen voor deze VBL SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |