abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197263387
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:17 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Ah dank! Die had ik even gemist, dan zit 80% er ook nog wel in denk ik :D
[..]

Je moet dus de helft van die 10% die zegt het niet te weten overhalen om toch te gaan vaccineren en dan zit je al op de 80%.

De 25% die zegt "waarschijnlijk wel" moeten dan ook allemaal wel echt gaan vaccineren.
Ik denk dat er nog wel een hoop mensen over de streep getrokken worden als ze zien dat de eerste groep geen gekke bijwerkingen krijgt.
pi_197263394
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Welke groep zit je kind?
Onze dochter, groep 8, heeft gedurende de dag een aantal calls met de leerkracht, een onderwijsassistent en een aantal of alle klasgenoten. Daarnaast zijn juf en onderwijsassistenten de hele dag bereikbaar voor vragen en begeleiding.

Ik vind het erg jammer dat er nog steeds scholen zijn die hun zaakjes voor deze periode niet op orde hebben. Ze hadden inmiddels wat meer op de rit kunnen hebben. Ik snap dat dat in maart neit zo was, maar nu zou je wat meer verwachten.
Groep 3, nu kunnen wij wel mailen met vragen maar dat zou eerder gaan om uitleg over wat de bedoeling is bij sommige opdrachten dan de opdracht zelf.

Nu hebbeb wij mazzel dat hij het allemaal goed snapt maar ik mis gewoon wat interesse vanuit de school uit over hoe het met hem gaat en feedback.

Dat was in maart toen ook al zo, 0x een belletje of iets gehad. Dan komt het over alsof het ze niet interesseert. Is jammer omdat ik voor de rest wel tevreden ben over de school.
pi_197263398
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:27 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Misschien een anti-bladfband omdoen? :9
Hoogvoltage.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  donderdag 7 januari 2021 @ 11:29:21 #104
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197263404
quote:
14s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:26 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft een groot huis.
Deze meneer denk ik wel?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 7 januari 2021 @ 11:30:30 #105
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197263421
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:29 schreef Perrin het volgende:

[..]

Deze meneer denk ik wel?
Vermoed ik ook wel gezien zijn salaris. Maar schijnbaar is dit dan de beste oplossing...
  donderdag 7 januari 2021 @ 11:31:54 #106
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197263447
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:30 schreef Momo het volgende:

[..]

Vermoed ik ook wel gezien zijn salaris. Maar schijnbaar is dit dan de beste oplossing...
Bij mij zit mijn (part-time werkende) vrouw samen met mijn zoon op zijn slaapkamer schoolwerk te doen nu terwijl ik thuiswerk in de woonkamer..

Helpt enorm dat we maar 1 kind hebben en niet allebei een full-time baan.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_197263454
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:27 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Misschien een anti-bladfband omdoen? :9
shockcollar...
pi_197263474
Is al iets bekend hoe lang het vaccin beschermd?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197263497
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:28 schreef Jazeg het volgende:

[..]

Ik denk dat er nog wel een hoop mensen over de streep getrokken worden als ze zien dat de eerste groep geen gekke bijwerkingen krijgt.
Ik betwijfel het, dan wordt het argument gewoon "we weten de lange termijn effecten niet". Plus, inmiddels zijn er wereldwijd al flink wat mensen gevaccineerd en het gegeven dat dat nog geen schreeuwende krantenkoppen over horrorbijwerkingen heeft opgeleverd, lijkt ook bepaald weinig invloed te hebben.
pi_197263502
twitter

Gaat ook lekker in China
pi_197263504
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:33 schreef sjorsie1982 het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)ouw-vaccinatievragen

quote:
Hoelang ben ik na de vaccinatie beschermd tegen corona?
Het CBG stelt dat we op dit moment alleen weten dat bescherming zo'n drie maanden na de vaccinatie nog onverminderd hoog is. Maar het is onbekend hoelang die bescherming zal blijven. Onderzoek kan hier later pas meer duidelijkheid over geven.

"Het is pas een paar maanden geleden dat de eerste mensen gevaccineerd zijn", licht Van Egmond toe. "Naarmate de tijd verstrijkt, zie je misschien dat mensen weer ziek gaan worden. Op dat moment weet je pas dat het uitgewerkt is. Het is echt een kwestie van afwachten."
pi_197263507
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:11 schreef Evenstar het volgende:
Toen was het dus 69%, kwam van 60%. Je moet dan dus nog eens 11% vinden ergens.

Al zag je nu bij de zorgmedewerkers bereidheid ook hoger was dan eerst, dus zit nog wel wat speling in.

80% lijkt lastig, maar niet onhaalbaar.
Het lijkt me belangrijker dat mensen zich goed informeren in de voordelen en risico's van een vaccin en op basis daarvan een keuze maken.

Jij doet nou net of mensen moeten worden geronseld om maar een bepaald percentage te halen.
  Moderator donderdag 7 januari 2021 @ 11:35:46 #113
5428 crew  miss_sly
pi_197263517
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:29 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Groep 3, nu kunnen wij wel mailen met vragen maar dat zou eerder gaan om uitleg over wat de bedoeling is bij sommige opdrachten dan de opdracht zelf.

Nu hebbeb wij mazzel dat hij het allemaal goed snapt maar ik mis gewoon wat interesse vanuit de school uit over hoe het met hem gaat en feedback.

Dat was in maart toen ook al zo, 0x een belletje of iets gehad. Dan komt het over alsof het ze niet interesseert. Is jammer omdat ik voor de rest wel tevreden ben over de school.
Dat is inderdaad jammer.
Kun je dat aanbrengen bij school, als aandachtspuntje? Misschien zijn ze zich er niet voldoende van bewust en kunnen ze iets met constructieve kritiek.

Groep 3 is ook nog eens een groep waarbij juist de aandacht van de leerkracht wel echt iets toevoegt, den ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_197263526
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:35 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Gaat ook lekker in China
Dat is toch hun standaardstrategie?
pi_197263527
twitter
pi_197263547
Dus ze denken maandag klaar te zijn met de medewerkers acute zorg. Normaal gesproken zouden we de 8ste beginnen toch, dus welke groep gaat er vanaf morgen erbij gevacinneeerd worden?
pi_197263556
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:34 schreef trustychords het volgende:

[..]

Ik betwijfel het, dan wordt het argument gewoon "we weten de lange termijn effecten niet". Plus, inmiddels zijn er wereldwijd al flink wat mensen gevaccineerd en het gegeven dat dat nog geen schreeuwende krantenkoppen over horrorbijwerkingen heeft opgeleverd, lijkt ook bepaald weinig invloed te hebben.
En dat is helemaal prima. Voor mij is bijvoorbeeld het nemen van een vaccin een groter risico dan het virus zelf.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
pi_197263602
twitter

Om maar even aan te geven dat China niet klaar is met het virus.
  donderdag 7 januari 2021 @ 11:42:57 #119
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_197263616
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:03 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

In sommige gebieden wel al zoals ik het begrepen heb.. anyway wat @:serial zegt: het is iets om in het achterhoofd te houden en ik denk dat het met name op de lange termijn (qua vaccinaties) problematischer kan worden omdat je dan tegen de 80% moet inenten om je zelf 'veilig' te wanen..
Is het 80% uitgaande van een egale verdeling (de theoretische vaccinatiegraad nodig om R<1 te maken), of is dat de "percolation threshold" (je hebt wel gebieden waar R>=1, maar die zijn beperkt in omvang, niet met elkaar verbonden)?
are we infinite or am I alone
pi_197263618
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:38 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

En dat is helemaal prima. Voor mij is bijvoorbeeld het nemen van een vaccin een groter risico dan het virus zelf.
Maar waarom dan? Je weet immers ook de langetermijn gevolgen van het krijgen van corona niet?
  donderdag 7 januari 2021 @ 11:44:00 #121
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_197263628
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:38 schreef Anton91 het volgende:
Dus ze denken maandag klaar te zijn met de medewerkers acute zorg. Normaal gesproken zouden we de 8ste beginnen toch, dus welke groep gaat er vanaf morgen erbij gevacinneeerd worden?
volgens mij verpleeghuispersoneel.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_197263661
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]
Maar waarom dan? Je weet immers ook de langetermijn gevolgen van het krijgen van corona niet?
Dat werkt niet meer, niet iedereen is bang om corona te krijgen. Zodra mijn familie ingeënt is ga ik ook weer gewoon knuffelen/drie zoenen doen. Zal mij een rotzorg wezen of ik corona krijg of niet, daar kom ik wel overheen. Maar als ik een uitnodiging krijg voor het vaccin zal ik wel gaan.
pi_197263663
quote:

[..]

Nee maar dat heb ik al gehad.
[..]
pi_197263667
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:16 schreef Anton91 het volgende:

[..]

https://www.ad.nl/binnenl(...)g-afgerond~ad253041/

Dat is eigenlijk wel goed nieuws. Zou nog beter zijn als scholieren vanuit heel Nederland hier aan mee werkten (in samenwerking met de ROC's)
Vanuit het ROC hier in Dordrecht, staat de halve verpleeg(st)er opleiding al in de GGD teststraat.
Verwacht dat het niet anders zal gaan met vaccineren.

Van wat ik van een teamgenoot begreep vind zijn dochter het superleuk om op deze manier wat bij te dragen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197263688
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:23 schreef Simmertje het volgende:
Het Landelijk Netwerk Acute Zorg (LNAZ) verwacht dat het vaccineren van de groep medewerkers in de acute zorg maandag is afgerond.

Op de eerste dag van vaccinatie zijn woensdag volgens een woordvoerder 6000 personen ingeënt. In totaal komen er 30.000 medewerkers uit de acute zorg in ziekenhuizen en bij ambulancediensten in aanmerking voor een prik.

We gaan als een trein *O*
Ja deze instellingen weten gewoon wat doorpakken is.
Ik vind 15 per uur waar de GGD nu op gokt ook niet echt een tempo waar je van denkt poeh he.

Dan schaal je het aantal medewerkers toch op als je genoeg vaccins hebt? Genoeg personeel te vinden uit bv de evenementenbranche of horeca.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197263698
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:33 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik geloof dat ze nu gokken op een jaar.
pi_197263699
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:47 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Vanuit het ROC hier in Dordrecht, staat de halve verpleeg(st)er opleiding al in de GGD teststraat.
Verwacht dat het niet anders zal gaan met vaccineren.

Van wat ik van een teamgenoot begreep vind zijn dochter het superleuk om op deze manier wat bij te dragen.
Dat is ook gewoon prima en het zou helemaal mooi zijn als dingen gecombineerd zouden kunnen worden. Bijvoorbeeld 2 maandjes in een teststraat, 2 maandjes vaccineren of zoiets en dan kunnen er achteraf altijd wel dingen of taken afgeschreven worden of het laten gelden als stage of iets in die richting. Dit kan gewoon erg nuttig zijn en zelfs leuk voor op het cv.
pi_197263713
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:49 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Dat is ook gewoon prima en het zou helemaal mooi zijn als dingen gecombineerd zouden kunnen worden. Bijvoorbeeld 2 maandjes in een teststraat, 2 maandjes vaccineren of zoiets en dan kunnen er achteraf altijd wel dingen of taken afgeschreven worden of het laten gelden als stage of iets in die richting. Dit kan gewoon erg nuttig zijn en zelfs leuk voor op het cv.
Ja dat is ook wat er gebeurt, het geld uiteraard wel als een afgeronde taak / stage.
pi_197263716
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:35 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Gaat ook lekker in China
http://www.telegraaf.nl/n(...)jiazhuang-gaat-dicht

Schijnt ook nog eens om die Zuid Afrikaanse variant te gaan waar het vaccin wellicht minder effectief tegen is.

Gisteren bij Jinek sprak Hugo zijn zorgen uit over de Britse variant, maar die is eigenlijk veel enger.
blablablabla
  donderdag 7 januari 2021 @ 11:52:48 #130
3542 Gia
User under construction
pi_197263753
quote:
15s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:23 schreef Momo het volgende:

Ik had gisteren een zoom overleg via werk met iemand, die had zijn 6-jarige zoon en 8-jarige zoon ook aan de keukentafel zitten waarvan hij dan ook werkte, mama was wel buiten huis aan het werk. Nou, papa heeft wel 100 keer gezegd sst of stil. Op het eind ook nog een driftbui van 1 van de 2. En dit is iemand in een hoge functie met veel verantwoordelijkheid. Zo kun je toch ook niet werken...
Volgende keer vragen of die man zijn microfoon uitzet als hij niet aan het woord is. Lijkt me toch wel het minste.

Wij hadden gisteren met ons koor een zoommeeting. Netjes om de beurt en allemaal muten als je niet aan de beurt bent. Dit was ipv de jaarlijkse nieuwjaarsborrel. Hadden allemaal fles wijn of bier (mannen) gekregen. Was erg leuk.
pi_197263815
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:52 schreef Gia het volgende:

[..]

Volgende keer vragen of die man zijn microfoon uitzet als hij niet aan het woord is. Lijkt me toch wel het minste.

Wij hadden gisteren met ons koor een zoommeeting. Netjes om de beurt en allemaal muten als je niet aan de beurt bent. Dit was ipv de jaarlijkse nieuwjaarsborrel. Hadden allemaal fles wijn of bier (mannen) gekregen. Was erg leuk.
Gelukkig kan je tegenwoordig in Teams/Zoom andere muten.
Thank god voor die functie.

Het gros wat geen goede headset heeft en lekker alles door de kamer laat galmen word ik nou niet echt altijd even gelukkig van.

En ja, leuk die dingen, wijk hebben 2x per week socialcall en met kerst/sinterklaas hadden we kadotjes voor elkaar gekocht.
pi_197263820
quote:

[..]

Nah, ik ben er nog niet helemaal diep op in gedoken. Ik weet ook niet in hoeverre dat echt zin heeft, omdat ik bij lange na niet het niveau en de expertise van de deskundigen in dit filmpje heb. Maar dit zijn niet de minste mensen binnen hun expertise. Als waar is wat zij aankaarten in dit filmpje, dan zouden we nog maar eens heel goed na moeten denken of dit echt is wat we willen.

Ik maak me echt een beetje zorgen om de bevolking die wel het vaccin nemen die gebruik maakt van mRNA. Ik ben benieuwd wat de lange termijn effecten gaan zijn. Kan alleen maar hopen dat het meevalt

Dan kun je het wel weer weg zetten als 'slechte bron' en 'onwaar' en weet ik wat. Ik vraag me af in hoeverre hun ideeën ontkracht kunnen worden.
  donderdag 7 januari 2021 @ 11:56:54 #133
3542 Gia
User under construction
pi_197263832
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:50 schreef Elan het volgende:

Schijnt ook nog eens om die Zuid Afrikaanse variant te gaan waar het vaccin wellicht minder effectief tegen is.

Gisteren bij Jinek sprak Hugo zijn zorgen uit over de Britse variant, maar die is eigenlijk veel enger.
Kunnen zij mooi gaan testen of de vaccins daar tegen werken. Voordat die hier is.
pi_197263834
quote:

[..]

Als die beelden van twitter die ik zojuist postte kloppen met al die ambulances dan hebben ze al aardig wat besmettingen daar.
pi_197263844
quote:

[..]

Gelukkig is dat een ver-van-ons-bed-show. 👌
pi_197263848
quote:
15s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:23 schreef Momo het volgende:

[..]

Ik had gisteren een zoom overleg via werk met iemand, die had zijn 6-jarige zoon en 8-jarige zoon ook aan de keukentafel zitten waarvan hij dan ook werkte, mama was wel buiten huis aan het werk. Nou, papa heeft wel 100 keer gezegd sst of stil. Op het eind ook nog een driftbui van 1 van de 2. En dit is iemand in een hoge functie met veel verantwoordelijkheid. Zo kun je toch ook niet werken...
Vanwege ISO zou ik niet eens mogen werken met niet-medewerkers aan tafel. Nu heb ik de luxe van thuis kantoor en geen kinderen. En de collega's met kinderen hebben die luxe ook wel bij ons.
  donderdag 7 januari 2021 @ 11:58:44 #137
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197263869
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:57 schreef trustychords het volgende:

[..]

En gelukkig vaccineren wij in kleine groepjes.
pi_197263888
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:56 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Als die beelden van twitter die ik zojuist postte kloppen met al die ambulances dan hebben ze al aardig wat besmettingen daar.
Voordeel is wel dat het daar uitbreekt. Flikkeren gewoon de hele stad meteen op slot. Maar dan ook echt volledig.

Hier zouden we het eerst een week of twee aankijken.
blablablabla
pi_197263907
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:49 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Prikken is een voorbehouden handeling. Dat zullen ze niet mogen.
pi_197263909
quote:

[..]

O, geen rechtstreeks vluchten? Gelukkig... :)
pi_197263912
twitter
pi_197263926
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:49 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ik geloof dat ze nu gokken op een jaar.
Dus volgend jaar weer prikken?
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197263958
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:56 schreef Gia het volgende:

[..]

Kunnen zij mooi gaan testen of de vaccins daar tegen werken. Voordat die hier is.
Hun vaccin ja.
Ben wel benieuwd of er in theorie morgen een variant kan opduiken waar het vaccin helemaal niets tegen doet en en je weer terug bij af zou zijn.

Of dat dat gewoon niet kan omdat het Coronavirus blijft en er altijd slechts variabelen veranderen.
blablablabla
pi_197263977
quote:
Agos, dat kleintje op die foto! O+
Die is tenminste niet bang een trauma op te lopen! ^O^
pi_197263983
quote:
Hallo zeg..

Hoewel China een slecht land is qua mensenrechten toch wel respect voor de mate van daadkracht daar.
blablablabla
pi_197263999
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:00 schreef Mammietje het volgende:

[..]

O, geen rechtstreeks vluchten? Gelukkig... :)
Nothing to see here, move on
pi_197264013
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:04 schreef Elan het volgende:

[..]

Hallo zeg..

Hoewel China een slecht land is qua mensenrechten toch wel respect voor de mate van daadkracht daar.
Je hebt dictatuur verkeerd geschreven. :P
[..]
pi_197264022
quote:

[..]

Hallo zeg..

Inderdaad daadkracht
twitter
:D :D
pi_197264027
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:06 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Je hebt dictatuur verkeerd geschreven. :P
Hij schreef toch daadkracht! :{w ;)
pi_197264029
quote:

[..]

Hallo zeg..

Uh, ben vorig jaar rond deze tijd vergeten. Door mindere daadkrachtige aanpak is zo over de hele wereld verspreid.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_197264034
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:06 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Inderdaad daadkracht
[ twitter ] :D :D
Zijn ze daar weer een giga uitbraak onder het tapijt aan het vegen ofzo?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 januari 2021 @ 12:07:37 #152
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197264036
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:07 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Uh, ben vorig jaar rond deze tijd vergeten. Door mindere daadkrachtige aanpak is zo over de hele wereld verspreid.
Zij maken die fout tenminste maar één keer :D
pi_197264070
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:06 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Inderdaad daadkracht
[ twitter ] :D :D
Is dat dezelfde WHO die door Trump misbruikt werd om China de schuld in de schoenen te schuiven medio maart?

Dan begrijp ik wel dat ze die niet binnen laten :)
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 januari 2021 @ 12:10:53 #154
416575 crew  Evenstar
pi_197264082
Nou, zit je klaar voor een webinar .. hebben ze een stroomstoring _O-
pi_197264093
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:07 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Ze leren er tenminste van.

Hoe wij in het Westen omgaan gaan met die Zuid Afrikaanse variant is net zo goed spelen met vuur.
blablablabla
pi_197264107
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:10 schreef Evenstar het volgende:
Nou, zit je klaar voor een webinar .. hebben ze een stroomstoring _O-
Nee! :o :X
Ligt dat bij jou of aan hun website? :?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 januari 2021 @ 12:16:09 #157
416575 crew  Evenstar
pi_197264158
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:12 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Nee! :o :X
Ligt dat bij jou of aan hun website? :?
UMCU heeft problemen, weet niet precies wat er aan de hand is, want telefoons liggen er ook uit op onze afdeling lees ik net :D Ben zelf vanuit huis aan het werk en nergens last van.
  donderdag 7 januari 2021 @ 12:18:09 #158
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_197264187
Heeft hier iemand trouwens wat gelezen mbt het vuurwerkverbod en of dit echt minder slachtoffers heeft gebracht / minde rdruk op ziekenhuizen, nu er een verbod was?
  donderdag 7 januari 2021 @ 12:18:49 #159
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_197264200
quote:

[..]

Houden zo!

Maar heer, let op, want juist daarom blijft het ook oppassen geblazen. Ongelukken zitten in een klein hoekje want mazen in het net, bv iemand die deze variant hier op welke manier dan ook onverhoopt binnenbrengt, kunnen ons anti corona systeem gebaseerd op lock downs, vaccinaties etc - uiteindelijk in het honderd laten lopen en om zeep helpen. Als huidige vaccins geen soelaas meer bieden dan is het leed niet te overzien, dunkt mij.

Scjvb
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  donderdag 7 januari 2021 @ 12:20:06 #160
3542 Gia
User under construction
pi_197264226
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:56 schreef Twinkle20 het volgende:

Nah, ik ben er nog niet helemaal diep op in gedoken. Ik weet ook niet in hoeverre dat echt zin heeft, omdat ik bij lange na niet het niveau en de expertise van de deskundigen in dit filmpje heb. Maar dit zijn niet de minste mensen binnen hun expertise. Als waar is wat zij aankaarten in dit filmpje, dan zouden we nog maar eens heel goed na moeten denken of dit echt is wat we willen.

Ik maak me echt een beetje zorgen om de bevolking die wel het vaccin nemen die gebruik maakt van mRNA. Ik ben benieuwd wat de lange termijn effecten gaan zijn. Kan alleen maar hopen dat het meevalt

Dan kun je het wel weer weg zetten als 'slechte bron' en 'onwaar' en weet ik wat. Ik vraag me af in hoeverre hun ideeën ontkracht kunnen worden.
Gelukkig krijg ik wrs het Oxfordvaccin, via de huisarts. Moet er niet aan denken dat dat schrikbeeld in die video, bewaarheid wordt.
pi_197264229
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:16 schreef Evenstar het volgende:

[..]

UMCU heeft problemen, weet niet precies wat er aan de hand is, want telefoons liggen er ook uit op onze afdeling lees ik net :D Ben zelf vanuit huis aan het werk en nergens last van.
Handige timing! :N
pi_197264241
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:07 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Zij maken die fout tenminste maar één keer :D
Zij maken al decennialang de fout van stelselmatige onderdrukking van de bevolking hoor.
pi_197264246
quote:
Het een is een rechtstreeks gevolg van het ander, maar oké.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 januari 2021 @ 12:23:09 #164
416575 crew  Evenstar
pi_197264269
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:21 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Zij maken al decennialang de fout van stelselmatige onderdrukking van de bevolking hoor.
Ja en de ene keer dat ze dat niet doen is er een pandemie :P

(dat bedoelde ik natuurlijk niet :P)

Denk dat niemand hier goedpraat wat China doet qua onderdrukking en mensenrechten en denk ook niet dat iemand hier dat soort maatregelen wil. Gelukkig maar.
pi_197264304
quote:
5s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:18 schreef Cue_ het volgende:
Heeft hier iemand trouwens wat gelezen mbt het vuurwerkverbod en of dit echt minder slachtoffers heeft gebracht / minde rdruk op ziekenhuizen, nu er een verbod was?
Yep, 70% minder vuurwerkslachtoffers:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ent-gedaald-a4026231
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-overzicht-vuurwerk
pi_197264307
China vergelijkt de rabiate idioten in de VS met de protesten tegen de dictatuur in Hongkong. :')
quote:
China waarschuwt burgers in Washington, vergelijkt onrust met Hongkong

China vraagt haar burgers in de VS op te passen voor de onrust in Washington. De ambassade in de VS roept Chinezen op veiligheidsmaatregelen te treffen, schrijft de South China Morning Post.

De woordvoerder van het Chinese ministerie van Buitenlandse Zaken heeft in een eerste reactie uit Peking de bestorming van het Capitool vergeleken met de pro-democratiebeweging in Hongkong. "Met het verschil dat de politie van Hongkong professioneel zijn werk deed en er geen doden vielen."
Daadkracht m'n neus. Dit land is op geen enkele manier een voorbeeld voor Nederland. Ik heb nog liever dat ze alles open gooien dan een Chinese aanpak hier.

(Ja, is een beetje offtopic, maar aangezien het wel raakt aan wat we net bespraken)
pi_197264317
twitter
  Moderator donderdag 7 januari 2021 @ 12:26:04 #168
5428 crew  miss_sly
pi_197264326
quote:
5s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:18 schreef Cue_ het volgende:
70% minder, las ik. Dus substantieel.
Zal even het artikel opzoeken.
  donderdag 7 januari 2021 @ 12:28:44 #169
267443 Cue_
Cuecumbergirl
  donderdag 7 januari 2021 @ 12:29:13 #170
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_197264385
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:20 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Handige timing! :N
Hij had er gewoon geen zin in en heeft de boel gesaboteerd :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_197264397
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:29 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Hij had er gewoon geen zin in en heeft de boel gesaboteerd :Y
Ik denk het ook. Bang voor een gaatje! ;)
pi_197264406
Tokyo een maand in lockdown. Zo te lezen ook met veel dwingende adviezen.

quote:
Japan kondigt noodtoestand af

Zoals verwacht heeft de Japanse regering de noodtoestand afgekondigd voor de hoofdstad Tokio en drie omliggende regio's vanwege de oplopende besmettingscijfers. Premier Suga roept Japanners op om na 20.00 uur thuis te blijven. Restaurants en bars zouden na dat tijdstip moeten sluiten. Op het niet opvolgen van de voorschriften staan trouwens geen straffen.

Winkelcentra en scholen blijven open. Onder meer bioscopen en musea worden opgeroepen om minder bezoekers toe te laten.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 januari 2021 @ 12:30:31 #173
416575 crew  Evenstar
pi_197264408
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:25 schreef DireStraits7 het volgende:
China vergelijkt de rabiate idioten in de VS met de protesten tegen de dictatuur in Hongkong. :')
[..]

Daadkracht m'n neus. Dit land is op geen enkele manier een voorbeeld voor Nederland. Ik heb nog liever dat ze alles open gooien dan een Chinese aanpak hier.

(Ja, is een beetje offtopic, maar aangezien het wel raakt aan wat we net bespraken)
Denk echt dat niemand zit te wachten op zo'n aanpak en of China als voorbeeld ziet hoor.

Wat betreft de VS, iedere staat zit op dit moment gewoon te trollen (en terecht). Turkije was er gisteren ook snel bij bijvoorbeeld. Dat was natuurlijk ook niet toevallig, maar goed off-topic inderdaad :D
pi_197264455
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:30 schreef Evenstar het volgende:
Denk echt dat niemand zit te wachten op zo'n aanpak en of China als voorbeeld ziet hoor.
Ik denk een aantal hier wel hoor. ;)
pi_197264476
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik merkte het ook duidelijk. Normaal kan ik de tv niet horen op max volume en is praten onmogelijk. Nu was het om 12 uur aanzienlijk stiller en kon ik nog de tv horen op normaal volume.
pi_197264500
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:30 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Wat betreft de VS, iedere staat zit op dit moment gewoon te trollen (en terecht). Turkije was er gisteren ook snel bij bijvoorbeeld. Dat was natuurlijk ook niet toevallig, maar goed off-topic inderdaad :D
Tja, wanneer je als land decennia hebt lopen bitchen op andere landen hoe zij hun verkiezingen houden en regelen dan kun je dit verwachten.
pi_197264521
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:56 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Serieuze vraag: als hier ook maar een greintje van waar zou zijn, waarom horen we daar dan niet meer over? En bespaar me argumentatie dat MSM onder overheidstoezicht zou staan en dergelijke. Als er feitelijk bewezen zou (kunnen) worden dat het Pfizer-vaccin gevaarlijk is, is dat groot nieuws waar iedere media mee wil scoren.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 januari 2021 @ 12:35:36 #178
416575 crew  Evenstar
pi_197264526
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:32 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ik denk een aantal hier wel hoor. ;)
Dan sluit ik mij wel bij jou aan hoor, maar het is mij niet opgevallen en ik vind mijzelf soms al best extreem qua maatregelen :D
pi_197264546
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:34 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Tja, wanneer je als land decennia hebt lopen bitchen op andere landen hoe zij hun verkiezingen houden en regelen dan kun je dit verwachten.
Ach de president doet zijn schouders omhoog en gaat weer verder.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 januari 2021 @ 12:37:56 #180
416575 crew  Evenstar
pi_197264568
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Serieuze vraag: als hier ook maar een greintje van waar zou zijn, waarom horen we daar dan niet meer over? En bespaar me argumentatie dat MSM onder overheidstoezicht zou staan en dergelijke. Als er feitelijk bewezen zou (kunnen) worden dat het Pfizer-vaccin gevaarlijk is, is dat groot nieuws waar iedere media mee wil scoren.
100% mee eens.

Ging dat filmpje kijken en na 35 seconden hoor je dan "vaccineren tegen corona is onnodig ...", nou dan weet je ook al genoeg.
  donderdag 7 januari 2021 @ 12:40:17 #181
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_197264603
Tussenstand!

pi_197264617
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:37 schreef Evenstar het volgende:

[..]

100% mee eens.

Ging dat filmpje kijken en na 35 seconden hoor je dan "vaccineren tegen corona is onnodig ...", nou dan weet je ook al genoeg.
Het zijn vrij vaak ook dezelfde koppen die je ziet verschijnen in dit soort filmpjes. Die weer worden rondverspreid door dezelfde engnekken op instagram.
pi_197264623
quote:

[..]

100% mee eens.

Zover kwam ik ook ongeveer! :D
Daarna nog even gekeken wat dit kanaal verder nog publiceerde en toen was ik klaar. :)
pi_197264644
quote:
12s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:40 schreef ondeugend het volgende:
Tussenstand!

[ afbeelding ]
Ah... dat schiet al ekker op! :D
We hebben een teller dus?
pi_197264647
quote:

[..]

100% mee eens.

Ik had niet gedacht dat jij deze troep zou proberen te bekijken...
pi_197264662
quote:
12s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:40 schreef ondeugend het volgende:
Tussenstand!

[ afbeelding ]
  donderdag 7 januari 2021 @ 12:42:57 #187
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_197264665
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:41 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ah... dat schiet al ekker op! :D
We hebben een teller dus?
'Soort van' denk ik.
  donderdag 7 januari 2021 @ 12:43:26 #188
14505 OProg
A Life in Music
pi_197264673
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik begrijp dat vuurwerk nog steeds in best grote getale uit Oost-Europa komt en dat het ook een groot deel is van wat er nu is afgestoken (als dat klopt trouwens).

Ik vraag me wel af hoe het er dan bijvoorbeeld in Duitsland aan toe gaat.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_197264675
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:40 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Zover kwam ik ook ongeveer! :D
Daarna nog even gekeken wat dit kanaal verder nog publiceerde en toen was ik klaar. :)
Nou ben ik nieuwsgierig geworden wat voor troep er nog meer op dat kanaal staat...
  donderdag 7 januari 2021 @ 12:44:27 #190
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_197264690
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:40 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Het zijn vrij vaak ook dezelfde koppen die je ziet verschijnen in dit soort filmpjes. Die weer worden rondverspreid door dezelfde engnekken op instagram.
Zie dat fabeltjesfuik item van Lubach :Y
In de praktijk zie je dat dat idd zo gaat bij dat soort figuren. Heel frappant.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 januari 2021 @ 12:44:27 #191
416575 crew  Evenstar
pi_197264691
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:41 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Ik had niet gedacht dat jij deze troep zou proberen te bekijken...
Ik sta open voor alle meningen en invalshoeken :D
pi_197264703
quote:
11s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:43 schreef OProg het volgende:

[..]

Ik begrijp dat vuurwerk nog steeds in best grote getale uit Oost-Europa komt en dat het ook een groot deel is van wat er nu is afgestoken (als dat klopt trouwens).

Ik vraag me wel af hoe het er dan bijvoorbeeld in Duitsland aan toe gaat.
Ik denk dat er ook veel vuurwerk van vorig jaar overgebleven is. Het was hier vorig jaar zo mistig dat je het nog niet eens kon zien als je het aanstak.
pi_197264715
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:43 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Nou ben ik nieuwsgierig geworden wat voor troep er nog meer op dat kanaal staat...
Doe geen moeite! ;)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 januari 2021 @ 12:46:07 #194
416575 crew  Evenstar
pi_197264724
Rustig op werk, dus ik ga toch dat filmpje kijken, gewoon omdat het kan :D
pi_197264725
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:42 schreef Simmertje het volgende:
[ twitter ]

Om maar even aan te geven dat China niet klaar is met het virus.
Het circus begint weer van voren af aan met die mutaties. Is men zich bewust dat corona constant muteert, en dat wij dus mogelijk jaarlijks in een lockdown loop terecht komen waarin mogelijk constant verschillende vaccins ontwikkeld moeten worden om deze mutaties het hoofd te bieden?

Van corona ga je ook helemaal niet afkomen, aangezien het al een natuurlijk reservoir heeft in de vorm van marterachtigen, en mogelijk nog meer dieren.

In hoeverre gaan de vaccins de mensen helpen die nu al in de ziekenhuizen liggen met een meerderheid, mensen met een gecompriceerd immuunsysteem. Zullen vaccins die mensen wel helpen, en de zorg niet meer belasten? Dat denk ik niet.

Vaccins zijn niet de manier om van deze situatie af te komen, en dit gaat in 2021 duidelijk worden door mutaties.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  donderdag 7 januari 2021 @ 12:46:21 #196
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197264728
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:42 schreef ondeugend het volgende:

[..]

'Soort van' denk ik.
Er zijn ook wereldwijde tellers die elke dag worden ge-update, soms meerdere keren per dag. Ga ervan uit dat de Nederlandse cijfers daar ook spoedig tussen zullen staan.
  Moderator donderdag 7 januari 2021 @ 12:47:00 #197
5428 crew  miss_sly
pi_197264741
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:44 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Ik sta open voor alle meningen en invalshoeken :D
Ik deed gewetensvol een poging, maar bij mij is ie restricted :D
pi_197264756
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:46 schreef Evenstar het volgende:
Rustig op werk, dus ik ga toch dat filmpje kijken, gewoon omdat het kan :D
Ogot.... die komt straks 'woken' terug... _O-
  donderdag 7 januari 2021 @ 12:48:01 #199
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_197264763
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:46 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Er zijn ook wereldwijde tellers die elke dag worden ge-update, soms meerdere keren per dag. Ga ervan uit dat de Nederlandse cijfers daar ook spoedig tussen zullen staan.
Klopt maar vooralsnog ken ik alleen deze en daar staat Nederland nog niet bij.
  donderdag 7 januari 2021 @ 12:49:08 #200
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197264781
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:48 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Klopt maar vooralsnog ken ik alleen deze en daar staat Nederland nog niet bij.
Deze is ook wel handig voor als je de vooruitgang in de VS wilt volgen:

https://www.bloomberg.com(...)global-distribution/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')