Zijn ze daar weer een giga uitbraak onder het tapijt aan het vegen ofzo?quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:06 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Inderdaad daadkracht
[ twitter ]![]()
![]()
Zij maken die fout tenminste maar één keerquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Uh, ben vorig jaar rond deze tijd vergeten. Door mindere daadkrachtige aanpak is zo over de hele wereld verspreid.
Is dat dezelfde WHO die door Trump misbruikt werd om China de schuld in de schoenen te schuiven medio maart?quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:06 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Inderdaad daadkracht
[ twitter ]![]()
![]()
Ze leren er tenminste van.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Uh, ben vorig jaar rond deze tijd vergeten. Door mindere daadkrachtige aanpak is zo over de hele wereld verspreid.
Nee!quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:10 schreef Evenstar het volgende:
Nou, zit je klaar voor een webinar .. hebben ze een stroomstoring
UMCU heeft problemen, weet niet precies wat er aan de hand is, want telefoons liggen er ook uit op onze afdeling lees ik netquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:12 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nee!![]()
Ligt dat bij jou of aan hun website?![]()
Houden zo!quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:57 schreef trustychords het volgende:
[..]
Gelukkig is dat een ver-van-ons-bed-show. 👌
Gelukkig krijg ik wrs het Oxfordvaccin, via de huisarts. Moet er niet aan denken dat dat schrikbeeld in die video, bewaarheid wordt.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Nah, ik ben er nog niet helemaal diep op in gedoken. Ik weet ook niet in hoeverre dat echt zin heeft, omdat ik bij lange na niet het niveau en de expertise van de deskundigen in dit filmpje heb. Maar dit zijn niet de minste mensen binnen hun expertise. Als waar is wat zij aankaarten in dit filmpje, dan zouden we nog maar eens heel goed na moeten denken of dit echt is wat we willen.
Ik maak me echt een beetje zorgen om de bevolking die wel het vaccin nemen die gebruik maakt van mRNA. Ik ben benieuwd wat de lange termijn effecten gaan zijn. Kan alleen maar hopen dat het meevalt
Dan kun je het wel weer weg zetten als 'slechte bron' en 'onwaar' en weet ik wat. Ik vraag me af in hoeverre hun ideeën ontkracht kunnen worden.
Handige timing!quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
UMCU heeft problemen, weet niet precies wat er aan de hand is, want telefoons liggen er ook uit op onze afdeling lees ik netBen zelf vanuit huis aan het werk en nergens last van.
Zij maken al decennialang de fout van stelselmatige onderdrukking van de bevolking hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:07 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zij maken die fout tenminste maar één keer
Het een is een rechtstreeks gevolg van het ander, maar oké.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:04 schreef Elan het volgende:
Hoewel China een slecht land is qua mensenrechten toch wel respect voor de mate van daadkracht daar.
Ja en de ene keer dat ze dat niet doen is er een pandemiequote:Op donderdag 7 januari 2021 12:21 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zij maken al decennialang de fout van stelselmatige onderdrukking van de bevolking hoor.
Yep, 70% minder vuurwerkslachtoffers:quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:18 schreef Cue_ het volgende:
Heeft hier iemand trouwens wat gelezen mbt het vuurwerkverbod en of dit echt minder slachtoffers heeft gebracht / minde rdruk op ziekenhuizen, nu er een verbod was?
Daadkracht m'n neus. Dit land is op geen enkele manier een voorbeeld voor Nederland. Ik heb nog liever dat ze alles open gooien dan een Chinese aanpak hier.quote:China waarschuwt burgers in Washington, vergelijkt onrust met Hongkong
China vraagt haar burgers in de VS op te passen voor de onrust in Washington. De ambassade in de VS roept Chinezen op veiligheidsmaatregelen te treffen, schrijft de South China Morning Post.
De woordvoerder van het Chinese ministerie van Buitenlandse Zaken heeft in een eerste reactie uit Peking de bestorming van het Capitool vergeleken met de pro-democratiebeweging in Hongkong. "Met het verschil dat de politie van Hongkong professioneel zijn werk deed en er geen doden vielen."
70% minder, las ik. Dus substantieel.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:18 schreef Cue_ het volgende:
Heeft hier iemand trouwens wat gelezen mbt het vuurwerkverbod en of dit echt minder slachtoffers heeft gebracht / minde rdruk op ziekenhuizen, nu er een verbod was?
Dat is wel nicequote:Op donderdag 7 januari 2021 12:24 schreef Mammietje het volgende:
Yep, 70% minder vuurwerkslachtoffers:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ent-gedaald-a4026231
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-overzicht-vuurwerk
Hij had er gewoon geen zin in en heeft de boel gesaboteerdquote:
Ik denk het ook. Bang voor een gaatje!quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hij had er gewoon geen zin in en heeft de boel gesaboteerd
quote:Japan kondigt noodtoestand af
Zoals verwacht heeft de Japanse regering de noodtoestand afgekondigd voor de hoofdstad Tokio en drie omliggende regio's vanwege de oplopende besmettingscijfers. Premier Suga roept Japanners op om na 20.00 uur thuis te blijven. Restaurants en bars zouden na dat tijdstip moeten sluiten. Op het niet opvolgen van de voorschriften staan trouwens geen straffen.
Winkelcentra en scholen blijven open. Onder meer bioscopen en musea worden opgeroepen om minder bezoekers toe te laten.
Denk echt dat niemand zit te wachten op zo'n aanpak en of China als voorbeeld ziet hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:25 schreef DireStraits7 het volgende:
China vergelijkt de rabiate idioten in de VS met de protesten tegen de dictatuur in Hongkong.
[..]
Daadkracht m'n neus. Dit land is op geen enkele manier een voorbeeld voor Nederland. Ik heb nog liever dat ze alles open gooien dan een Chinese aanpak hier.
(Ja, is een beetje offtopic, maar aangezien het wel raakt aan wat we net bespraken)
Ik denk een aantal hier wel hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:30 schreef Evenstar het volgende:
Denk echt dat niemand zit te wachten op zo'n aanpak en of China als voorbeeld ziet hoor.
Ik merkte het ook duidelijk. Normaal kan ik de tv niet horen op max volume en is praten onmogelijk. Nu was het om 12 uur aanzienlijk stiller en kon ik nog de tv horen op normaal volume.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
70% minder, las ik. Dus substantieel.
Zal even het artikel opzoeken.
Tja, wanneer je als land decennia hebt lopen bitchen op andere landen hoe zij hun verkiezingen houden en regelen dan kun je dit verwachten.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Denk echt dat niemand zit te wachten op zo'n aanpak en of China als voorbeeld ziet hoor.
Wat betreft de VS, iedere staat zit op dit moment gewoon te trollen (en terecht). Turkije was er gisteren ook snel bij bijvoorbeeld. Dat was natuurlijk ook niet toevallig, maar goed off-topic inderdaad
Serieuze vraag: als hier ook maar een greintje van waar zou zijn, waarom horen we daar dan niet meer over? En bespaar me argumentatie dat MSM onder overheidstoezicht zou staan en dergelijke. Als er feitelijk bewezen zou (kunnen) worden dat het Pfizer-vaccin gevaarlijk is, is dat groot nieuws waar iedere media mee wil scoren.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:56 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Nah, ik ben er nog niet helemaal diep op in gedoken. Ik weet ook niet in hoeverre dat echt zin heeft, omdat ik bij lange na niet het niveau en de expertise van de deskundigen in dit filmpje heb. Maar dit zijn niet de minste mensen binnen hun expertise. Als waar is wat zij aankaarten in dit filmpje, dan zouden we nog maar eens heel goed na moeten denken of dit echt is wat we willen.
Ik maak me echt een beetje zorgen om de bevolking die wel het vaccin nemen die gebruik maakt van mRNA. Ik ben benieuwd wat de lange termijn effecten gaan zijn. Kan alleen maar hopen dat het meevalt
Dan kun je het wel weer weg zetten als 'slechte bron' en 'onwaar' en weet ik wat. Ik vraag me af in hoeverre hun ideeën ontkracht kunnen worden.
Dan sluit ik mij wel bij jou aan hoor, maar het is mij niet opgevallen en ik vind mijzelf soms al best extreem qua maatregelenquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:32 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik denk een aantal hier wel hoor.
Ach de president doet zijn schouders omhoog en gaat weer verder.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:34 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Tja, wanneer je als land decennia hebt lopen bitchen op andere landen hoe zij hun verkiezingen houden en regelen dan kun je dit verwachten.
100% mee eens.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Serieuze vraag: als hier ook maar een greintje van waar zou zijn, waarom horen we daar dan niet meer over? En bespaar me argumentatie dat MSM onder overheidstoezicht zou staan en dergelijke. Als er feitelijk bewezen zou (kunnen) worden dat het Pfizer-vaccin gevaarlijk is, is dat groot nieuws waar iedere media mee wil scoren.
Het zijn vrij vaak ook dezelfde koppen die je ziet verschijnen in dit soort filmpjes. Die weer worden rondverspreid door dezelfde engnekken op instagram.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
100% mee eens.
Ging dat filmpje kijken en na 35 seconden hoor je dan "vaccineren tegen corona is onnodig ...", nou dan weet je ook al genoeg.
Zover kwam ik ook ongeveer!quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
100% mee eens.
Ging dat filmpje kijken en na 35 seconden hoor je dan "vaccineren tegen corona is onnodig ...", nou dan weet je ook al genoeg.
Ik had niet gedacht dat jij deze troep zou proberen te bekijken...quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
100% mee eens.
'Soort van' denk ik.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:41 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ah... dat schiet al ekker op!![]()
We hebben een teller dus?
Ik begrijp dat vuurwerk nog steeds in best grote getale uit Oost-Europa komt en dat het ook een groot deel is van wat er nu is afgestoken (als dat klopt trouwens).quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
70% minder, las ik. Dus substantieel.
Zal even het artikel opzoeken.
Nou ben ik nieuwsgierig geworden wat voor troep er nog meer op dat kanaal staat...quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:40 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zover kwam ik ook ongeveer!![]()
Daarna nog even gekeken wat dit kanaal verder nog publiceerde en toen was ik klaar.
Zie dat fabeltjesfuik item van Lubachquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:40 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Het zijn vrij vaak ook dezelfde koppen die je ziet verschijnen in dit soort filmpjes. Die weer worden rondverspreid door dezelfde engnekken op instagram.
Ik sta open voor alle meningen en invalshoekenquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:41 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat jij deze troep zou proberen te bekijken...
Ik denk dat er ook veel vuurwerk van vorig jaar overgebleven is. Het was hier vorig jaar zo mistig dat je het nog niet eens kon zien als je het aanstak.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik begrijp dat vuurwerk nog steeds in best grote getale uit Oost-Europa komt en dat het ook een groot deel is van wat er nu is afgestoken (als dat klopt trouwens).
Ik vraag me wel af hoe het er dan bijvoorbeeld in Duitsland aan toe gaat.
Doe geen moeite!quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:43 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Nou ben ik nieuwsgierig geworden wat voor troep er nog meer op dat kanaal staat...
Het circus begint weer van voren af aan met die mutaties. Is men zich bewust dat corona constant muteert, en dat wij dus mogelijk jaarlijks in een lockdown loop terecht komen waarin mogelijk constant verschillende vaccins ontwikkeld moeten worden om deze mutaties het hoofd te bieden?quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:42 schreef Simmertje het volgende:
[ twitter ]
Om maar even aan te geven dat China niet klaar is met het virus.
Er zijn ook wereldwijde tellers die elke dag worden ge-update, soms meerdere keren per dag. Ga ervan uit dat de Nederlandse cijfers daar ook spoedig tussen zullen staan.quote:
Ik deed gewetensvol een poging, maar bij mij is ie restrictedquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik sta open voor alle meningen en invalshoeken
Ogot.... die komt straks 'woken' terug...quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:46 schreef Evenstar het volgende:
Rustig op werk, dus ik ga toch dat filmpje kijken, gewoon omdat het kan
Klopt maar vooralsnog ken ik alleen deze en daar staat Nederland nog niet bij.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er zijn ook wereldwijde tellers die elke dag worden ge-update, soms meerdere keren per dag. Ga ervan uit dat de Nederlandse cijfers daar ook spoedig tussen zullen staan.
Deze is ook wel handig voor als je de vooruitgang in de VS wilt volgen:quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:48 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Klopt maar vooralsnog ken ik alleen deze en daar staat Nederland nog niet bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |