Ik geloof dat ze nu gokken op een jaar.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:33 schreef sjorsie1982 het volgende:
Is al iets bekend hoe lang het vaccin beschermd?
Dat is ook gewoon prima en het zou helemaal mooi zijn als dingen gecombineerd zouden kunnen worden. Bijvoorbeeld 2 maandjes in een teststraat, 2 maandjes vaccineren of zoiets en dan kunnen er achteraf altijd wel dingen of taken afgeschreven worden of het laten gelden als stage of iets in die richting. Dit kan gewoon erg nuttig zijn en zelfs leuk voor op het cv.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:47 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Vanuit het ROC hier in Dordrecht, staat de halve verpleeg(st)er opleiding al in de GGD teststraat.
Verwacht dat het niet anders zal gaan met vaccineren.
Van wat ik van een teamgenoot begreep vind zijn dochter het superleuk om op deze manier wat bij te dragen.
Ja dat is ook wat er gebeurt, het geld uiteraard wel als een afgeronde taak / stage.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:49 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon prima en het zou helemaal mooi zijn als dingen gecombineerd zouden kunnen worden. Bijvoorbeeld 2 maandjes in een teststraat, 2 maandjes vaccineren of zoiets en dan kunnen er achteraf altijd wel dingen of taken afgeschreven worden of het laten gelden als stage of iets in die richting. Dit kan gewoon erg nuttig zijn en zelfs leuk voor op het cv.
http://www.telegraaf.nl/n(...)jiazhuang-gaat-dichtquote:Op donderdag 7 januari 2021 11:35 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Gaat ook lekker in China
Volgende keer vragen of die man zijn microfoon uitzet als hij niet aan het woord is. Lijkt me toch wel het minste.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:23 schreef Momo het volgende:
Ik had gisteren een zoom overleg via werk met iemand, die had zijn 6-jarige zoon en 8-jarige zoon ook aan de keukentafel zitten waarvan hij dan ook werkte, mama was wel buiten huis aan het werk. Nou, papa heeft wel 100 keer gezegd sst of stil. Op het eind ook nog een driftbui van 1 van de 2. En dit is iemand in een hoge functie met veel verantwoordelijkheid. Zo kun je toch ook niet werken...
Gelukkig kan je tegenwoordig in Teams/Zoom andere muten.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgende keer vragen of die man zijn microfoon uitzet als hij niet aan het woord is. Lijkt me toch wel het minste.
Wij hadden gisteren met ons koor een zoommeeting. Netjes om de beurt en allemaal muten als je niet aan de beurt bent. Dit was ipv de jaarlijkse nieuwjaarsborrel. Hadden allemaal fles wijn of bier (mannen) gekregen. Was erg leuk.
Nah, ik ben er nog niet helemaal diep op in gedoken. Ik weet ook niet in hoeverre dat echt zin heeft, omdat ik bij lange na niet het niveau en de expertise van de deskundigen in dit filmpje heb. Maar dit zijn niet de minste mensen binnen hun expertise. Als waar is wat zij aankaarten in dit filmpje, dan zouden we nog maar eens heel goed na moeten denken of dit echt is wat we willen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Je weet immers ook de langetermijn gevolgen van het krijgen van corona niet?
Kunnen zij mooi gaan testen of de vaccins daar tegen werken. Voordat die hier is.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:50 schreef Elan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/n(...)jiazhuang-gaat-dicht
Schijnt ook nog eens om die Zuid Afrikaanse variant te gaan waar het vaccin wellicht minder effectief tegen is.
Gisteren bij Jinek sprak Hugo zijn zorgen uit over de Britse variant, maar die is eigenlijk veel enger.
Als die beelden van twitter die ik zojuist postte kloppen met al die ambulances dan hebben ze al aardig wat besmettingen daar.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Schijnt ook nog eens om die Zuid Afrikaanse variant te gaan waar het vaccin wellicht minder effectief tegen is.
Gisteren bij Jinek sprak Hugo zijn zorgen uit over de Britse variant, maar die is eigenlijk veel enger.
Gelukkig is dat een ver-van-ons-bed-show. 👌quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Vanwege ISO zou ik niet eens mogen werken met niet-medewerkers aan tafel. Nu heb ik de luxe van thuis kantoor en geen kinderen. En de collega's met kinderen hebben die luxe ook wel bij ons.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik had gisteren een zoom overleg via werk met iemand, die had zijn 6-jarige zoon en 8-jarige zoon ook aan de keukentafel zitten waarvan hij dan ook werkte, mama was wel buiten huis aan het werk. Nou, papa heeft wel 100 keer gezegd sst of stil. Op het eind ook nog een driftbui van 1 van de 2. En dit is iemand in een hoge functie met veel verantwoordelijkheid. Zo kun je toch ook niet werken...
En gelukkig vaccineren wij in kleine groepjes.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:57 schreef trustychords het volgende:
[..]
Gelukkig is dat een ver-van-ons-bed-show. 👌
Voordeel is wel dat het daar uitbreekt. Flikkeren gewoon de hele stad meteen op slot. Maar dan ook echt volledig.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:56 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Als die beelden van twitter die ik zojuist postte kloppen met al die ambulances dan hebben ze al aardig wat besmettingen daar.
Prikken is een voorbehouden handeling. Dat zullen ze niet mogen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:49 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon prima en het zou helemaal mooi zijn als dingen gecombineerd zouden kunnen worden. Bijvoorbeeld 2 maandjes in een teststraat, 2 maandjes vaccineren of zoiets en dan kunnen er achteraf altijd wel dingen of taken afgeschreven worden of het laten gelden als stage of iets in die richting. Dit kan gewoon erg nuttig zijn en zelfs leuk voor op het cv.
O, geen rechtstreeks vluchten? Gelukkig...quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:57 schreef trustychords het volgende:
[..]
Gelukkig is dat een ver-van-ons-bed-show. 👌
Dus volgend jaar weer prikken?quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:49 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze nu gokken op een jaar.
Hun vaccin ja.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Kunnen zij mooi gaan testen of de vaccins daar tegen werken. Voordat die hier is.
Hallo zeg..quote:
Nothing to see here, move onquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:00 schreef Mammietje het volgende:
[..]
O, geen rechtstreeks vluchten? Gelukkig...
Je hebt dictatuur verkeerd geschreven.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Hallo zeg..
Hoewel China een slecht land is qua mensenrechten toch wel respect voor de mate van daadkracht daar.
Inderdaad daadkrachtquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Hallo zeg..
Hoewel China een slecht land is qua mensenrechten toch wel respect voor de mate van daadkracht daar.
Hij schreef toch daadkracht!quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:06 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Je hebt dictatuur verkeerd geschreven.
Uh, ben vorig jaar rond deze tijd vergeten. Door mindere daadkrachtige aanpak is zo over de hele wereld verspreid.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Hallo zeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |