Zijn ze daar weer een giga uitbraak onder het tapijt aan het vegen ofzo?quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:06 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Inderdaad daadkracht
[ twitter ]![]()
![]()
Zij maken die fout tenminste maar één keerquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Uh, ben vorig jaar rond deze tijd vergeten. Door mindere daadkrachtige aanpak is zo over de hele wereld verspreid.
Is dat dezelfde WHO die door Trump misbruikt werd om China de schuld in de schoenen te schuiven medio maart?quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:06 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Inderdaad daadkracht
[ twitter ]![]()
![]()
Ze leren er tenminste van.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Uh, ben vorig jaar rond deze tijd vergeten. Door mindere daadkrachtige aanpak is zo over de hele wereld verspreid.
Nee!quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:10 schreef Evenstar het volgende:
Nou, zit je klaar voor een webinar .. hebben ze een stroomstoring
UMCU heeft problemen, weet niet precies wat er aan de hand is, want telefoons liggen er ook uit op onze afdeling lees ik netquote:Op donderdag 7 januari 2021 12:12 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nee!![]()
Ligt dat bij jou of aan hun website?![]()
Houden zo!quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:57 schreef trustychords het volgende:
[..]
Gelukkig is dat een ver-van-ons-bed-show. 👌
Gelukkig krijg ik wrs het Oxfordvaccin, via de huisarts. Moet er niet aan denken dat dat schrikbeeld in die video, bewaarheid wordt.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Nah, ik ben er nog niet helemaal diep op in gedoken. Ik weet ook niet in hoeverre dat echt zin heeft, omdat ik bij lange na niet het niveau en de expertise van de deskundigen in dit filmpje heb. Maar dit zijn niet de minste mensen binnen hun expertise. Als waar is wat zij aankaarten in dit filmpje, dan zouden we nog maar eens heel goed na moeten denken of dit echt is wat we willen.
Ik maak me echt een beetje zorgen om de bevolking die wel het vaccin nemen die gebruik maakt van mRNA. Ik ben benieuwd wat de lange termijn effecten gaan zijn. Kan alleen maar hopen dat het meevalt
Dan kun je het wel weer weg zetten als 'slechte bron' en 'onwaar' en weet ik wat. Ik vraag me af in hoeverre hun ideeën ontkracht kunnen worden.
Handige timing!quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
UMCU heeft problemen, weet niet precies wat er aan de hand is, want telefoons liggen er ook uit op onze afdeling lees ik netBen zelf vanuit huis aan het werk en nergens last van.
Zij maken al decennialang de fout van stelselmatige onderdrukking van de bevolking hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:07 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zij maken die fout tenminste maar één keer
Het een is een rechtstreeks gevolg van het ander, maar oké.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:04 schreef Elan het volgende:
Hoewel China een slecht land is qua mensenrechten toch wel respect voor de mate van daadkracht daar.
Ja en de ene keer dat ze dat niet doen is er een pandemiequote:Op donderdag 7 januari 2021 12:21 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zij maken al decennialang de fout van stelselmatige onderdrukking van de bevolking hoor.
Yep, 70% minder vuurwerkslachtoffers:quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:18 schreef Cue_ het volgende:
Heeft hier iemand trouwens wat gelezen mbt het vuurwerkverbod en of dit echt minder slachtoffers heeft gebracht / minde rdruk op ziekenhuizen, nu er een verbod was?
Daadkracht m'n neus. Dit land is op geen enkele manier een voorbeeld voor Nederland. Ik heb nog liever dat ze alles open gooien dan een Chinese aanpak hier.quote:China waarschuwt burgers in Washington, vergelijkt onrust met Hongkong
China vraagt haar burgers in de VS op te passen voor de onrust in Washington. De ambassade in de VS roept Chinezen op veiligheidsmaatregelen te treffen, schrijft de South China Morning Post.
De woordvoerder van het Chinese ministerie van Buitenlandse Zaken heeft in een eerste reactie uit Peking de bestorming van het Capitool vergeleken met de pro-democratiebeweging in Hongkong. "Met het verschil dat de politie van Hongkong professioneel zijn werk deed en er geen doden vielen."
70% minder, las ik. Dus substantieel.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:18 schreef Cue_ het volgende:
Heeft hier iemand trouwens wat gelezen mbt het vuurwerkverbod en of dit echt minder slachtoffers heeft gebracht / minde rdruk op ziekenhuizen, nu er een verbod was?
Dat is wel nicequote:Op donderdag 7 januari 2021 12:24 schreef Mammietje het volgende:
Yep, 70% minder vuurwerkslachtoffers:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ent-gedaald-a4026231
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-overzicht-vuurwerk
Hij had er gewoon geen zin in en heeft de boel gesaboteerdquote:
Ik denk het ook. Bang voor een gaatje!quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hij had er gewoon geen zin in en heeft de boel gesaboteerd
quote:Japan kondigt noodtoestand af
Zoals verwacht heeft de Japanse regering de noodtoestand afgekondigd voor de hoofdstad Tokio en drie omliggende regio's vanwege de oplopende besmettingscijfers. Premier Suga roept Japanners op om na 20.00 uur thuis te blijven. Restaurants en bars zouden na dat tijdstip moeten sluiten. Op het niet opvolgen van de voorschriften staan trouwens geen straffen.
Winkelcentra en scholen blijven open. Onder meer bioscopen en musea worden opgeroepen om minder bezoekers toe te laten.
Denk echt dat niemand zit te wachten op zo'n aanpak en of China als voorbeeld ziet hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:25 schreef DireStraits7 het volgende:
China vergelijkt de rabiate idioten in de VS met de protesten tegen de dictatuur in Hongkong.
[..]
Daadkracht m'n neus. Dit land is op geen enkele manier een voorbeeld voor Nederland. Ik heb nog liever dat ze alles open gooien dan een Chinese aanpak hier.
(Ja, is een beetje offtopic, maar aangezien het wel raakt aan wat we net bespraken)
Ik denk een aantal hier wel hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:30 schreef Evenstar het volgende:
Denk echt dat niemand zit te wachten op zo'n aanpak en of China als voorbeeld ziet hoor.
Ik merkte het ook duidelijk. Normaal kan ik de tv niet horen op max volume en is praten onmogelijk. Nu was het om 12 uur aanzienlijk stiller en kon ik nog de tv horen op normaal volume.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
70% minder, las ik. Dus substantieel.
Zal even het artikel opzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |