SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
FREE @FreshFruitTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
word warmerTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Bijna 3Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
eens kijken of de vrouwen ook zo hard kunnen
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
morguhFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
hey schat wat is er?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
hoiquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
tis weer niet goed
Een gedicht over Maanvis
petTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Wie ?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hoi.maanFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
halloquote:
is BB al bezigTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ik heb geen ideequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Een gedicht over Maanvis
Vroeg zeg.nog.moeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:quote:quote:quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Koffie tijd mensenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
![]()
1
2
3<?php
?>Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
wat doe jij maan?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
in bed youtube filmpjes kijken en DTS-en.quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
big brother gezien mario?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
•
•
•
•Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
big brother gezien mario?![]()
![]()
gaat sneeuwen vandaagFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ja daar lijkt het opquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
is bagger moet auto rijdenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
doe eens niet joh zo onnodigquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik heb koppijn, kan ik dat wel redelijk negeren, maar slapen lukt niet
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
ow beterschapquote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:26 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb koppijn, kan ik dat wel redelijk negeren, maar slapen lukt nietFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Een gedicht over Maanvis
quote:
mario big brother was nog niets an je hebt weinig gemistFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Sorry, is niet lelijk bedoeld.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
doe eens niet joh zo onnodig![]()
Pijn is een emotie, emoties kan je uitschakelen.
Maar dan moet je er bewust mee bezig zijn, dat werkt niet als je wil slapen, haha.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
nu überhaupt niks geen nederlandse muziekquote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Welke Nederlandse muziek luister jij?![]()
rustig gaan liggen ogen dicht houden en hopelijk vanzelf in slaapquote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:30 schreef Rafeiro het volgende:
Maar dan moet je er bewust mee bezig zijn, dat werkt niet als je wil slapen, haha.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ff blowen werkt goedquote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:30 schreef Rafeiro het volgende:
Maar dan moet je er bewust mee bezig zijn, dat werkt niet als je wil slapen, haha.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:
Over drie en een half uur heb ik een telefonische afspraak, denk dat ik nu maar even bewust de pijn uitzet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
rustig gaan liggen ogen dicht houden en hopelijk vanzelf in slaap
En ja dat werkt echt.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
succesFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nu weer gaan liggen met het risico in slaap te vallen is ook niet handig
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
![]()
Een gedicht over Maanvis
Luister je wel vaak muziek?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu überhaupt niks geen nederlandse muziek![]()
ben potver nog kei moe kwam gister ook moeilijk in slaapFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
wat is kakse? wat id dat vor onzin ?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ben potver nog kei moe kwam gister ook moeilijk in slaap![]()
poepenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is kakse? wat id dat vor onzin ?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
laat maar gaan is ook onzinquote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat bedoelt de onzin op de beeld van maanvis?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
is vlaams voor poepenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
en poepen is vlaams voor neukenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
morguh dotFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
kolven is dat je borstvoedig uit je tiet haalt met een apparaat om later aan de baby te gevenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
t gaat sneeuwen dus vandaagFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Kan je .mp4 "filmpjes" hier ook direct neermikken (zichtbaar) if enkel .gif etc?You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
neequote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:46 schreef Rafeiro het volgende:
Kan je .mp4 "filmpjes" hier ook direct neermikken (zichtbaar) if enkel .gif etc?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom heb je zo en dome fantasie ?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kolven is dat je borstvoedig uit je tiet haalt met een apparaat om later aan de baby te geven![]()
![]()
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:46 schreef Rafeiro het volgende:
Kan je .mp4 "filmpjes" hier ook direct neermikken (zichtbaar) if enkel .gif etc?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
is geen fantasie dat bestaat echtquote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom heb je zo en dome fantasie ?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Is geen fantasie is echt wat hij zegtquote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom heb je zo en dome fantasie ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
man3Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
die maandverband-vis nervt me al 2 urenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is geen fantasie is echt wat hij zegt![]()
![]()
maandverbandvis![]()
![]()
![]()
Zal wel niet in Oostenrijk zijn dan dat vrouwen dat doen. Doet me denken aan een maat van me die had een braziliaanse vriendin. zij werd zwanger en toen kwam ze er na een aantal maanden achter dat de baby gewoon via de kut zou moeten komen tenzij er een medische noodzaak is.
Blijkt dat in brazilie alle vrouwen die het kunnen betalen gewoon een keizersnee krijgen
Een gedicht over Maanvis
Ja je kan er niets aan doen. Hij wil net als jou punten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
die maandverband-vis nervt me al 2 urenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goeiequote:
Een gedicht over Maanvis
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:49 schreef Maanvis het volgende:
Zal wel niet in Oostenrijk zijn dan dat vrouwen dat doen. Doet me denken aan een maat van me die had een braziliaanse vriendin. zij werd zwanger en toen kwam ze er na een aantal maanden achter dat de baby gewoon via de kut zou moeten komen tenzij er een medische noodzaak is.
Blijkt dat in brazilie alle vrouwen die het kunnen betalen gewoon een keizersnee krijgen
O is dat zo. Ik beval toch liever dan een keizersnee. Heb ne veel langer nodig om te herstellenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:49 schreef Maanvis het volgende:
Blijkt dat in brazilie alle vrouwen die het kunnen betalen gewoon een keizersnee krijgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
ja dann moet je toch de beeld niet hier plaatsenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:49 schreef Maanvis het volgende:
Blijkt dat in brazilie alle vrouwen die het kunnen betalen gewoon een keizersnee krijgen![]()
wat een flop was bb gisterenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Heb jij bb gekeken gisterenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dann moet je toch de beeld niet hier plaatsenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hoezo ? willt niemand einziehn?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat een flop was bb gisteren![]()
ik kan geen rekening houden met osterreichquote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dann moet je toch de beeld niet hier plaatsenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
was meer gepraat als echte bewoners zien nog. en er was een spel moesten puzzel maken. degene die won imuniteitquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
zijn ze nog niet in huis?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
was meer gepraat als echte bewoners zien nog. en er was een spel moesten puzzel maken. degene die won imuniteit![]()
ja wel als goed is start de streams vandaagquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik kan geen rekening houden met osterreichIk heb stukje gekeken ik vond het nietsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
morguh tjalalaFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Morguh Tjalalaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn fok hero was er ook weer![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
tidelidieeeeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
mijne wel jammer genoegquote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:59 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Rustig aan de wekker is nog niet eens gegaanFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
JIj bent er ook al weer vroeg bij TjalalaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is optijdquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mijne wel jammer genoeg![]()
Hier waren ze de 31ste al naar binnen gegaan en lieten ze dat gisteren pas zienquote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:57 schreef mario390 het volgende:
normal beginnt de stream als mensen
binnen gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja om voor die paar min weer in slaap te vallen heeft weinig nut.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:00 schreef Dotteke het volgende:
JIj bent er ook al weer vroeg bij Tjalala![]()
Mega vroegquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dan slaap je vaak ook weer te vastquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:01 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Ja om voor die paar min weer in slaap te vallen heeft weinig nut.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kon gister niet in slaap komenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
dan kan het nog een odol wordenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:59 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Rustig aan de wekker is nog niet eens gegaanTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ik ook niet,@slaap zit in haar vruchtbare periodequote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Kon gister niet in slaap komenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
en stream nog niet?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier waren ze de 31ste al naar binnen gegaan en lieten ze dat gisteren pas zien![]()
weet niet of ik ga streamen heb wel videolandFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zitten geen echte spraakzame bewoners nog in . wel vannacht twee nieuwe binnen geslopenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Stream begint vanmorgen om 10 uurquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
O dat is echt een leuk serie.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:05 schreef mario390 het volgende:
kijk deze week schwarzwaldkinik nu ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
waarom snurken mannen..
Mario hoe is het met die kidnap zaak afgelopen die je van de week keek?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:05 schreef mario390 het volgende:
kijk deze week schwarzwaldkinik nu ook![]()
Jij staat vrolijk opquote:
begin de dag met dansjeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
In het duits haak ik al af dat lukt nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk ook niet dat jij het iets zal vinden.
https://www.zdf.de/serien/die-schwarzwaldklinik![]()
Ja wel, maar ze starten pas vandaag om 10 uur. En vanaf dan kan je dag en nacht streamen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
is er niet 24 uren stream? wat is dat? geen nachtstream?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
half was vor schuldig en half vor nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:07 schreef Dotteke het volgende:
Mario hoe is het met die kidnap zaak afgelopen die je van de week keek?![]()
O lastig om iemand dan veroordeeld te krijgenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
half was vor schuldig en half vor niet
Was jij voor of tegen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
nog 1 maar wakker worden
ohFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
weet ik niet,in de film was toch de kidnapper nur met wollmutz te zienquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lastig om iemand dan veroordeeld te krijgen
Was jij voor of tegen?
de komissaar heeft en die hij in verdacht had gefoltert zo dat hij uitzegt, dat zegt nog lang
niet dat hij de kidnapper is![]()
Moeilijk ook om je verlies toe te geven Dan ga je dit krijgen als de president zich als een kind gedraagd
Stad Washington aan Trump-aanhangers: houd je vuurwapens thuis
https://www.telegraaf.nl/(...)-je-vuurwapens-thuisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt een lastige zaak dus. In het echt was hij wel veroordeeld toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet ik niet,in de film was toch de kidnapper nur met wollmutz te zien
de komissaar heeft en die hij in verdacht had gefoltert zo dat hij uitzegt, dat zegt nog lang
niet dat hij de kidnapper isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt een lastige zaak dus. In het echt was hij wel veroordeeld toch?![]()
![]()
O het is mogelijk illegaal wat Trump heeft gedaan
Het was ook een slecht zet van hem, wel goed van degene die het opgenomen heeft![]()
https://www.nu.nl/285253/(...)ident-hier-doet.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
werken dus kan niet kijkenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:20 schreef Tjalala het volgende:
Vergeet jullie straks ook niet de livestream van het kamerdebat te volgen ipv bb de hele tijd!Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dus jij gaat BB niet kijken of weet je het nog niet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een gedicht over Maanvis
Dat wordt vast wel "aangevuld".quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:14 schreef Dotteke het volgende:
Bevolkingsgroei halveerde in 2020 vanwege corona
https://www.telegraaf.nl/(...)-2020-vanwege-corona
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)s%20en%20nareizigers.
Iemand nog een huis?* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Over die toeslagen zaak? IK kijk dat eigenlijk nooit zo die debatten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:20 schreef Tjalala het volgende:
Vergeet jullie straks ook niet de livestream van het kamerdebat te volgen ipv bb de hele tijd!
Het een tijdje gevolgd over corona toen, maar was er al snel klaar meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen straatquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:23 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dat wordt vast wel "aangevuld".
Iemand nog een huis?
Volgens mij over de vaccinatie maar niet de moeite genomen om het te lezen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over die toeslagen zaak? IK kijk dat eigenlijk nooit zo die debatten.
Het een tijdje gevolgd over corona toen, maar was er al snel klaar mee![]()
Daar worden wel huizen voor vrij gehouden ieder woningbedrijf is verplicht om een aantal woningen voor statushouders in zijn bezit te hebben.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:23 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dat wordt vast wel "aangevuld".
Iemand nog een huis?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
doe ik ook nooit staat hier hele dag wel info overquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:24 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Volgens mij over de vaccinatie maar niet de moeite genomen om het te lezen.
Morningquote:
* Contra principia negantem disputari non potest *
Tja, ze hebben ook niets anders te doenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:24 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Volgens mij over de vaccinatie maar niet de moeite genomen om het te lezen.
Het is nu geregeld, het gaat nu lopen. Las gisteren dat 1/3 van de mensen De JOng geen goede minister vind door dat er hier later geent gaat worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jup... en mijn (fictieve) zoon moet 12 jaar wachten in papa's huis.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar worden wel huizen voor vrij gehouden ieder woningbedrijf is verplicht om een aantal woningen voor statushouders in zijn bezit te hebben.* Contra principia negantem disputari non potest *
Hoppa, beentjes uit bedquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zo is het wel, hebben wij ook vaak een discussie over. Maar het is het rijk wat bepaald hoeveel % van het woningbezit er moet zijn voor de statushouders.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:26 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Jup... en mijn (fictieve) zoon moet 12 jaar wachten in papa's huis.
En zoals je zegt 'eigen volk' kan niet aan een huis komen
Vaak zijn er ook geen betaalbare woningen voor jongere en veel te weinig ook nog.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Zet je stream dan ook aan dan had ik het gewetenquote:
Ja, daar kunnen ook uren durende discussies over komen...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo is het wel, hebben wij ook vaak een discussie over. Maar het is het rijk wat bepaald hoeveel % van het woningbezit er moet zijn voor de statushouders.
Vaak zijn er ook geen betaalbare woningen voor jongere en veel te weinig ook nog.![]()
geen seconden met mijquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:29 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Ja, daar kunnen ook uren durende discussies over komen...Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nee, dan was ik wel in bb gegaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zet je stream dan ook aan dan had ik het geweten![]()
Ja uren, alleen je schiet er niets mee op. Het rijk bepaald.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:29 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Ja, daar kunnen ook uren durende discussies over komen...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wij mogen straks wel weer kiezen!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja uren, alleen je schiet er niets mee op. Het rijk bepaald.![]()
Dat is waar. Ik zou dat ook niet willen hoor. Ik heb ook nooit gesnapt wat mensen er aan vinden om aan zoiets mee te doen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga zulke discussies niet eens aanFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Idd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik zou dat ook niet willen hoor. Ik heb ook nooit gesnapt wat mensen er aan vinden om aan zoiets mee te doen.![]()
Eens.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo is het wel, hebben wij ook vaak een discussie over. Maar het is het rijk wat bepaald hoeveel % van het woningbezit er moet zijn voor de statushouders.
Vaak zijn er ook geen betaalbare woningen voor jongere en veel te weinig ook nog.Nee hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:29 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Ja, daar kunnen ook uren durende discussies over komen...* Contra principia negantem disputari non potest *
Een gedicht over Maanvis
Ja en dan?quote:
Het zijn toch de grote partijen die aanblijven en die bepalen wie er mee mag regeren.
EN ze beloven a en doen als ze gekozen zijn vaak bWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ze hoeven in ieder geval niet naar een baasquote:
Ja.. maar s aan de gang. Tjuus.* Contra principia negantem disputari non potest *
werk ze ga ook zo auto startenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:33 schreef Straatverlichting het volgende:
Ja.. maar s aan de gang. Tjuus.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Werkse Straatquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:33 schreef Straatverlichting het volgende:
Ja.. maar s aan de gang. Tjuus.thuis werken of mag je naar de baas?
stelletje gekken zelfs met corona en sneeuw gaan ze toch nog braaf naar hun werk toe ipv thuiswerkenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Werk ze!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
werk ze ga ook zo auto starten* Contra principia negantem disputari non potest *
Sneeuw, waar is er sneeuw dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:35 schreef Maanvis het volgende:
stelletje gekken zelfs met corona en sneeuw gaan ze toch nog braaf naar hun werk toe ipv thuiswerkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thuis.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werkse Straatthuis werken of mag je naar de baas?
* Contra principia negantem disputari non potest *
Scheelt je in ieder geval heen en weer reizenquote:
Toch hoor je van veel dat ze juist meer tijd kwijt zijn als ze thuiswerkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
op mijn radar valt straks sneeuwquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
O lekker, hoop dat het deze kant op komt. Behalve natte sneeuw die mag wel wegblijven.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tis dus prijsschieten voor welk vaccin je krijgtquote:Daarna volgen de naar schatting 1,8 miljoen mensen tussen de achttien en zestig jaar met een medische indicatie. Volgens de vaccinatiestrategie van het kabinet krijgen zij vanaf februari het coronavaccin van AstraZeneca en Oxford University, dat nog moet worden goedgekeurd.
Vanaf medio maart volgen thuiswonende senioren tussen de 60 en 75 jaar, zowel met als zonder medische indicatie. Naar schatting zijn dat drie miljoen mensen. Zij krijgen het vaccin van Pfizer en BioNTech, waarvan de allereerste doses vanaf woensdag naar medewerkers in onder meer de acute zorg en verpleeghuizen gaanTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja en die ouderen met indicatie van 60 jaar en ouder kunnen wachtenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tis dus prijsschieten voor welk vaccin je krijgt
En ook de alleroudste die komen bijna als laatste aan de beurt.
Niet ieder vaccin is ook voor iedereen geschikt Maan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja nou eerst de werkenden dat begrijp ik wel dan krijg je de verspreiding sneller onder contrrolequote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en die ouderen met indicatie van 60 jaar en ouder kunnen wachten
En ook de alleroudste die komen bijna als laatste aan de beurt.
Niet ieder vaccin is ook voor iedereen geschikt Maan.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat snap ik ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja nou eerst de werkenden dat begrijp ik wel dan krijg je de verspreiding sneller onder contrrole
Maar het was de bedoeling dat chronisch zieke ouderen het eerst zouden komen.
Nou ja we zien het wel. Het blijkt dat je het toch gewoon nog kan krijgen als je het vaccine hebt gehad en je ook nog mensen kan besmetten.
Zal wel een stuk minder zijn allemaal maar veilig ben je dan toch nog niet .Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tjaTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
We gaan het allemaal wel zienquote:
Denk dat ze meer dan hun best doen om het goed te doen verlopen.
Ken alleen wat oudjes hier die teleurgesteld zijn. Sommige zitten echt al vanaf maart binnen en komen nergens, krijgen ook geen bezoek.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ook genoeg jongeren die d'r een eind aan maken of niet meer naar buiten durvenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het allemaal wel zien
Denk dat ze meer dan hun best doen om het goed te doen verlopen.
Ken alleen wat oudjes hier die teleurgesteld zijn. Sommige zitten echt al vanaf maart binnen en komen nergens, krijgen ook geen bezoek.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Daar hoor ik weinig over eerlijk gezegd. Maar ze zullen er wel zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ook genoeg jongeren die d'r een eind aan maken of niet meer naar buiten durvenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
genoeg nieuwsberichtenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar hoor ik weinig over eerlijk gezegd. Maar ze zullen er wel zijn.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Triest dan. Hopelijk kunnen we dit snel achter ons laten.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hoe sneller oe beterTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Maar sneller zal het niet gaan. Het duurt tot eind september voor iedereen geent is.
Maar goed we gaan het wel zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
alles voor de pntkenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja Doe jji alles voor de punten
Niet alles, maar gezien de stand is het wel leukTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
O je staat op de 4de plaats, bijna 3dequote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:57 schreef Maanvis het volgende:
Niet alles, maar gezien de stand is het wel leukWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gelijk met marioTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja, ik zag het net ging even kijken toen jij over de stand begon. Ben wel verbaasd dat Mario dan weg is gegaan op dit moment.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
NEUHquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Je doet het goed dus kan maar zoquote:
Het is niet druk in de nacht en vroege ochtend.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat was kort maar krachtigquote:
ik heb tyfus koude voetenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik ook, doe net de ramen dicht en de verwarming aanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb een paar uur geleden de verwarming aangedaan omdat het binnen 17,5 graden wasquote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook, doe net de ramen dicht en de verwarming aanTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Wauw hoe bestaat het
Ziekenhuizen stappen woest naar de rechter omdat extra ic-bedden niet worden vergoed door minister
Ziekenhuizen zijn woest op minister Tamara van Ark van Medische Zorg, omdat die de extra ic-bedden voor coronapatiënten niet wil vergoeden. Ze hebben een rechtszaak aangespannen, om de minister via de rechter te dwingen alsnog met miljoenen over de brug te komen.
https://www.gelderlander.(...)r-minister~aba1e2e0/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sokken aan?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb een paar uur geleden de verwarming aangedaan omdat het binnen 17,5 graden was![]()
He dat was het hier ook,quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb een paar uur geleden de verwarming aangedaan omdat het binnen 17,5 graden was
Tja..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:05 schreef Dotteke het volgende:
Wauw hoe bestaat het
Ziekenhuizen stappen woest naar de rechter omdat extra ic-bedden niet worden vergoed door minister
Ziekenhuizen zijn woest op minister Tamara van Ark van Medische Zorg, omdat die de extra ic-bedden voor coronapatiënten niet wil vergoeden. Ze hebben een rechtszaak aangespannen, om de minister via de rechter te dwingen alsnog met miljoenen over de brug te komen.
https://www.gelderlander.(...)r-minister~aba1e2e0/![]()
De aanhouder wint!![]()
![]()
Ik ben @mario390 voorbij!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
Is toch te erg dit, straks zijn de ziekenhuizen ook nog failiietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:07 schreef Maanvis het volgende:
De aanhouder wint!![]()
![]()
Ik ben @:mario390 voorbij!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:07 schreef Maanvis het volgende:
De aanhouder wint!Netjes gedaan maar Mario komt terug en slaat dan genadeloos toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou kunnenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Netjes gedaan maar Mario komt terug en slaat dan genadeloos toe
Een gedicht over Maanvis
Het verbaasd mij dat hij op dit moment weg is gegaan eerlljjk gezegquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of die ligt te lurken in de schaduw!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het verbaasd mij dat hij op dit moment weg is gegaan eerlljjk gezeg![]()
Kon je ze maar weggeven.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:12 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Anders vraag je @:Dotteke om een paar punten
ZOu een mooi spel element zijn om een keer wat punten aan iemand te mogen gevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hij moet ook schlafenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het verbaasd mij dat hij op dit moment weg is gegaan eerlljjk gezegTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nee dat denk ik niet op dit momentquote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:12 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Of die ligt te lurken in de schaduw!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met zijn alleen tegen 1?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kon je ze maar weggeven.
ZOu een mooi spel element zijn om een keer wat punten aan iemand te mogen geven![]()
ik bolk mario al de hele nacht, hij haalt bijna geen punten. meestal houd ik het langer vol dan hijTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat is waar, maar meestal niet op zo moment als ditquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hoezo met zijn allen tegen eenquote:
IK ben zeer zeker niet tegen Mario,
JIj begint over punten en ik zeg dat het een mooi element zou zijn omdat een keer in de maand te mogen doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
met duizenden posts in een paar dagen is het gewoon niet bij te houdenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hopla ben op.werkFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Veel posten wil niet zeggen veel punten hequote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:17 schreef Maanvis het volgende:
met duizenden posts in een paar dagen is het gewoon niet bij te houdenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel.duizend bloksquote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel posten wil niet zeggen veel punten heFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
klopt maar tegen mensen die hier 24/7 zitten kan je niet opquote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel posten wil niet zeggen veel punten heTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Gelukkig is dit een spel en blokt iedereen zelfs werkende mensen of mensen die zeggen het spel niet te spelen
Gelukkig lig ik in de nacht in bed en zitten er andere mensen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klopt maar tegen mensen die hier 24/7 zitten kan je niet op
![]()
Een gedicht over Maanvis
Leuk verhaal
Was het nog erg koud gisteren op je werk Tjalala?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier heb ik nog niks van gemerkt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig lig ik in de nacht in bed en zitten er andere mensen.![]()
Snap.jou punt begin er ook.niet eens meer aanquote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klopt maar tegen mensen die hier 24/7 zitten kan je niet opFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Het is toch wat heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hoor, tenzij je op de gangen/wc rond blijft hangen. Wij zitten in een oud pand die een paar jaar geleden helemaal is gestript en aan alle gemakken van deze tijd is voorzien.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:26 schreef Dotteke het volgende:
Was het nog erg koud gisteren op je werk Tjalala?![]()
Dat is wel lekker, maar de ramen moeten toch af en toe open voor de ventilatie zei je gisteren?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:28 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Nee hoor, tenzij je op de gangen/wc rond blijft hangen. Wij zitten in een oud pand die een paar jaar geleden helemaal is gestript en aan alle gemakken van deze tijd is voorzien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ONZ Is weer leuker nu (@tong80 is terug oa) dus ik hoef minder te DTS-enTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat hoeft niet, maar dat hebben we wel gedeeltelijk. Maar meeste ramen staan op een kiertje tijdens de dag. En als iemand van zijn plek is voor een langere tijd staat die helemaal open. (als het weer te koud wordt doen we die zelf wel weer dicht)quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, maar de ramen moeten toch af en toe open voor de ventilatie zei je gisteren?![]()
Met dit weer merk je al snel dat het wat kouwelijk wordt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:31 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, maar dat hebben we wel gedeeltelijk. Maar meeste ramen staan op een kiertje tijdens de dag. En als iemand van zijn plek is voor een langere tijd staat die helemaal open. (als het weer te koud wordt doen we die zelf wel weer dicht)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ik was blij dat ik mijn winterjas zondagmiddag nog uit de kast heb gehaald.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met dit weer merk je al snel dat het wat kouwelijk wordt.![]()
Een gedicht over Maanvis
Snap ik het is nu 2 graden bbrrrquote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:33 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Ja, ik was blij dat ik mijn winterjas zondagmiddag nog uit de kast heb gehaald.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Koen66quote:
hopquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
was net ff buiten (kerstboom aan de straat zetten) maar het voelde minder brrrrr dan gisterenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Dan moet de stoelverwarming zo maar weer aan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:37 schreef Koen66 het volgende:
was net ff buiten (kerstboom aan de straat zetten) maar het voelde minder brrrrr dan gisteren![]()
Ja wind is nooit lekker dat snerpt overal doorheenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:36 schreef Tjalala het volgende:
[..]
De wind van gisteren was vervelender.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Idd, was blij dat ik zondag nog had hardgelopen toen het nog iets rustiger was qua wind.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wind is nooit lekker dat snerpt overal doorheen![]()
Doe je dat door de week ook hardlopen? Of alleen in de weekende?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:39 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Idd, was blij dat ik zondag nog had hardgelopen toen het nog iets rustiger was qua wind.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als het licht is, dus deze periode lukt door de weeks niet. Normaal is er dan nog de sportschool...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe je dat door de week ook hardlopen? Of alleen in de weekende?![]()
In het donker hard lopen is ook niets. Jammer dat de sportscholen dicht zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:41 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Als het licht is, dus deze periode lukt door de weeks niet. Normaal is er dan nog de sportschool...
Een kennis van mij is trouwens besmet in een sportschool Heeft nog in het ziekenhuis gelegen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja je kunt het overal oplopen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In het donker hard lopen is ook niets. Jammer dat de sportscholen dicht zijn
Een kennis van mij is trouwens besmet in een sportschool Heeft nog in het ziekenhuis gelegen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Morguh GGquote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja je kunt het overal oplopen.helaas ben ik het met u eens.
Goedemorgen Dot!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Lekker geslapen deze ronde?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zit bij een kleinere sportschool, de maximumcapicteit wordt zelden bereikt (mss bij de groepslessen maar daar doe ik niet aan mee). En het ruikt er daarom meer naar schoonmaakmiddel dan, daar waren ze een paar dagen voor de eerste lockdown mee begonnen dat we zelf moeten schoonmaken. Voelt wel een stuk fijner dan die grote sportscholen waarbij iedereen in de rij staat omdat ze van 7 tot 8 mogen sporten... ik ga iig weer even afsluiten, een fijne dag verder!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In het donker hard lopen is ook niets. Jammer dat de sportscholen dicht zijn
Een kennis van mij is trouwens besmet in een sportschool Heeft nog in het ziekenhuis gelegen.![]()
Dat geloof ik graag dat dat fijn voeldequote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:48 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Ik zit bij een kleinere sportschool, de maximumcapicteit wordt zelden bereikt (mss bij de groepslessen maar daar doe ik niet aan mee). En het ruikt er daarom meer naar schoonmaakmiddel dan, daar waren ze een paar dagen voor de eerste lockdown mee begonnen dat we zelf moeten schoonmaken. Voelt wel een stuk fijner dan die grote sportscholen waarbij iedereen in de rij staat omdat ze van 7 tot 8 mogen sporten... ik ga iig weer even afsluiten, een fijne dag verder!
Werkse voor vandaag Tjalala en tot je pauze zal zorgen dat de koffie klaar staat
volWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: