ja daar lijkt het opquote:
is bagger moet auto rijdenquote:
doe eens niet joh zo onnodigquote:
ow beterschapquote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:26 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb koppijn, kan ik dat wel redelijk negeren, maar slapen lukt niet
quote:
Sorry, is niet lelijk bedoeld.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
doe eens niet joh zo onnodig
nu überhaupt niks geen nederlandse muziekquote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Welke Nederlandse muziek luister jij?
rustig gaan liggen ogen dicht houden en hopelijk vanzelf in slaapquote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:30 schreef Rafeiro het volgende:
Pijn is een emotie, emoties kan je uitschakelen.
Maar dan moet je er bewust mee bezig zijn, dat werkt niet als je wil slapen, haha.
ff blowen werkt goedquote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:30 schreef Rafeiro het volgende:
Pijn is een emotie, emoties kan je uitschakelen.
Maar dan moet je er bewust mee bezig zijn, dat werkt niet als je wil slapen, haha.
quote:
Over drie en een half uur heb ik een telefonische afspraak, denk dat ik nu maar even bewust de pijn uitzet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
rustig gaan liggen ogen dicht houden en hopelijk vanzelf in slaap
Luister je wel vaak muziek?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu überhaupt niks geen nederlandse muziek
wat is kakse? wat id dat vor onzin ?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ben potver nog kei moe kwam gister ook moeilijk in slaap
poepenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is kakse? wat id dat vor onzin ?
quote:
laat maar gaan is ook onzinquote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat bedoelt de onzin op de beeld van maanvis?
kolven is dat je borstvoedig uit je tiet haalt met een apparaat om later aan de baby te gevenquote:
neequote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:46 schreef Rafeiro het volgende:
Kan je .mp4 "filmpjes" hier ook direct neermikken (zichtbaar) if enkel .gif etc?
waarom heb je zo en dome fantasie ?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kolven is dat je borstvoedig uit je tiet haalt met een apparaat om later aan de baby te geven
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:46 schreef Rafeiro het volgende:
Kan je .mp4 "filmpjes" hier ook direct neermikken (zichtbaar) if enkel .gif etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |