Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:05 schreef mario390 het volgende:
kijk deze week schwarzwaldkinik nu ook
Jij staat vrolijk opquote:
In het duits haak ik al af dat lukt nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk ook niet dat jij het iets zal vinden.
https://www.zdf.de/serien/die-schwarzwaldklinik
Ja wel, maar ze starten pas vandaag om 10 uur. En vanaf dan kan je dag en nacht streamen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
is er niet 24 uren stream? wat is dat? geen nachtstream?
half was vor schuldig en half vor nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:07 schreef Dotteke het volgende:
Mario hoe is het met die kidnap zaak afgelopen die je van de week keek?
O lastig om iemand dan veroordeeld te krijgenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
half was vor schuldig en half vor niet
weet ik niet,in de film was toch de kidnapper nur met wollmutz te zienquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lastig om iemand dan veroordeeld te krijgen
Was jij voor of tegen?
Echt een lastige zaak dus. In het echt was hij wel veroordeeld toch?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet ik niet,in de film was toch de kidnapper nur met wollmutz te zien
de komissaar heeft en die hij in verdacht had gefoltert zo dat hij uitzegt, dat zegt nog lang
niet dat hij de kidnapper is
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt een lastige zaak dus. In het echt was hij wel veroordeeld toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
werken dus kan niet kijkenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:20 schreef Tjalala het volgende:
Vergeet jullie straks ook niet de livestream van het kamerdebat te volgen ipv bb de hele tijd!
Dus jij gaat BB niet kijken of weet je het nog niet?quote:
Dat wordt vast wel "aangevuld".quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:14 schreef Dotteke het volgende:
Bevolkingsgroei halveerde in 2020 vanwege corona
https://www.telegraaf.nl/(...)-2020-vanwege-corona
Over die toeslagen zaak? IK kijk dat eigenlijk nooit zo die debatten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:20 schreef Tjalala het volgende:
Vergeet jullie straks ook niet de livestream van het kamerdebat te volgen ipv bb de hele tijd!
Goedemorgen straatquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:23 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dat wordt vast wel "aangevuld".
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)s%20en%20nareizigers.
Iemand nog een huis?
Volgens mij over de vaccinatie maar niet de moeite genomen om het te lezen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over die toeslagen zaak? IK kijk dat eigenlijk nooit zo die debatten.
Het een tijdje gevolgd over corona toen, maar was er al snel klaar mee
Daar worden wel huizen voor vrij gehouden ieder woningbedrijf is verplicht om een aantal woningen voor statushouders in zijn bezit te hebben.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:23 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dat wordt vast wel "aangevuld".
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)s%20en%20nareizigers.
Iemand nog een huis?
doe ik ook nooit staat hier hele dag wel info overquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:24 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Volgens mij over de vaccinatie maar niet de moeite genomen om het te lezen.
Morningquote:
Tja, ze hebben ook niets anders te doenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:24 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Volgens mij over de vaccinatie maar niet de moeite genomen om het te lezen.
Jup... en mijn (fictieve) zoon moet 12 jaar wachten in papa's huis.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar worden wel huizen voor vrij gehouden ieder woningbedrijf is verplicht om een aantal woningen voor statushouders in zijn bezit te hebben.
Hoppa, beentjes uit bedquote:
Ja zo is het wel, hebben wij ook vaak een discussie over. Maar het is het rijk wat bepaald hoeveel % van het woningbezit er moet zijn voor de statushouders.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:26 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Jup... en mijn (fictieve) zoon moet 12 jaar wachten in papa's huis.
Zet je stream dan ook aan dan had ik het gewetenquote:
Ja, daar kunnen ook uren durende discussies over komen...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo is het wel, hebben wij ook vaak een discussie over. Maar het is het rijk wat bepaald hoeveel % van het woningbezit er moet zijn voor de statushouders.
En zoals je zegt 'eigen volk' kan niet aan een huis komen
Vaak zijn er ook geen betaalbare woningen voor jongere en veel te weinig ook nog.
geen seconden met mijquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:29 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Ja, daar kunnen ook uren durende discussies over komen...
Nee, dan was ik wel in bb gegaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zet je stream dan ook aan dan had ik het geweten
Ja uren, alleen je schiet er niets mee op. Het rijk bepaald.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:29 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Ja, daar kunnen ook uren durende discussies over komen...
Wij mogen straks wel weer kiezen!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja uren, alleen je schiet er niets mee op. Het rijk bepaald.
Dat is waar. Ik zou dat ook niet willen hoor. Ik heb ook nooit gesnapt wat mensen er aan vinden om aan zoiets mee te doen.quote:
Idd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik zou dat ook niet willen hoor. Ik heb ook nooit gesnapt wat mensen er aan vinden om aan zoiets mee te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |