is geen fantasie dat bestaat echtquote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom heb je zo en dome fantasie ?
Is geen fantasie is echt wat hij zegtquote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom heb je zo en dome fantasie ?
die maandverband-vis nervt me al 2 urenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is geen fantasie is echt wat hij zegt
Ja je kan er niets aan doen. Hij wil net als jou punten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
die maandverband-vis nervt me al 2 uren
Goeiequote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:49 schreef Maanvis het volgende:
Zal wel niet in Oostenrijk zijn dan dat vrouwen dat doen. Doet me denken aan een maat van me die had een braziliaanse vriendin. zij werd zwanger en toen kwam ze er na een aantal maanden achter dat de baby gewoon via de kut zou moeten komen tenzij er een medische noodzaak is.
Blijkt dat in brazilie alle vrouwen die het kunnen betalen gewoon een keizersnee krijgen
O is dat zo. Ik beval toch liever dan een keizersnee. Heb ne veel langer nodig om te herstellenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:49 schreef Maanvis het volgende:
Zal wel niet in Oostenrijk zijn dan dat vrouwen dat doen. Doet me denken aan een maat van me die had een braziliaanse vriendin. zij werd zwanger en toen kwam ze er na een aantal maanden achter dat de baby gewoon via de kut zou moeten komen tenzij er een medische noodzaak is.
Blijkt dat in brazilie alle vrouwen die het kunnen betalen gewoon een keizersnee krijgen
ja dann moet je toch de beeld niet hier plaatsenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:49 schreef Maanvis het volgende:
Heb jij bb gekeken gisterenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dann moet je toch de beeld niet hier plaatsen
hoezo ? willt niemand einziehn?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat een flop was bb gisteren
ik kan geen rekening houden met osterreichquote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dann moet je toch de beeld niet hier plaatsen
was meer gepraat als echte bewoners zien nog. en er was een spel moesten puzzel maken. degene die won imuniteitquote:
zijn ze nog niet in huis?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
was meer gepraat als echte bewoners zien nog. en er was een spel moesten puzzel maken. degene die won imuniteit
ja wel als goed is start de streams vandaagquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik kan geen rekening houden met osterreich
Ik heb stukje gekeken ik vond het nietsquote:
Morguh Tjalalaquote:
quote:
mijne wel jammer genoegquote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:59 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Rustig aan de wekker is nog niet eens gegaan
Dat is optijdquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mijne wel jammer genoeg
Hier waren ze de 31ste al naar binnen gegaan en lieten ze dat gisteren pas zienquote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:57 schreef mario390 het volgende:
normal beginnt de stream als mensen
binnen gaan
Ja om voor die paar min weer in slaap te vallen heeft weinig nut.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:00 schreef Dotteke het volgende:
JIj bent er ook al weer vroeg bij Tjalala
Mega vroegquote:
Dan slaap je vaak ook weer te vastquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:01 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Ja om voor die paar min weer in slaap te vallen heeft weinig nut.
dan kan het nog een odol wordenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 05:59 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Rustig aan de wekker is nog niet eens gegaan
ik ook niet,@slaap zit in haar vruchtbare periodequote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Kon gister niet in slaap komen
en stream nog niet?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier waren ze de 31ste al naar binnen gegaan en lieten ze dat gisteren pas zien
quote:
Stream begint vanmorgen om 10 uurquote:
O dat is echt een leuk serie.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:05 schreef mario390 het volgende:
kijk deze week schwarzwaldkinik nu ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |