Het verbaasd mij dat hij op dit moment weg is gegaan eerlljjk gezegquote:
Of die ligt te lurken in de schaduw!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het verbaasd mij dat hij op dit moment weg is gegaan eerlljjk gezeg
Kon je ze maar weggeven.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:12 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Anders vraag je @:Dotteke om een paar punten
hij moet ook schlafenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het verbaasd mij dat hij op dit moment weg is gegaan eerlljjk gezeg
Nee dat denk ik niet op dit momentquote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:12 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Of die ligt te lurken in de schaduw!
Met zijn alleen tegen 1?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kon je ze maar weggeven.
ZOu een mooi spel element zijn om een keer wat punten aan iemand te mogen geven
Dat is waar, maar meestal niet op zo moment als ditquote:
Nee hoezo met zijn allen tegen eenquote:
Veel posten wil niet zeggen veel punten hequote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:17 schreef Maanvis het volgende:
met duizenden posts in een paar dagen is het gewoon niet bij te houden
Wel.duizend bloksquote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel posten wil niet zeggen veel punten he
klopt maar tegen mensen die hier 24/7 zitten kan je niet opquote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel posten wil niet zeggen veel punten he
Gelukkig lig ik in de nacht in bed en zitten er andere mensen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klopt maar tegen mensen die hier 24/7 zitten kan je niet op
Hier heb ik nog niks van gemerkt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig lig ik in de nacht in bed en zitten er andere mensen.
Snap.jou punt begin er ook.niet eens meer aanquote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klopt maar tegen mensen die hier 24/7 zitten kan je niet op
Nee hoor, tenzij je op de gangen/wc rond blijft hangen. Wij zitten in een oud pand die een paar jaar geleden helemaal is gestript en aan alle gemakken van deze tijd is voorzien.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:26 schreef Dotteke het volgende:
Was het nog erg koud gisteren op je werk Tjalala?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |