Dat is wel lekker, maar de ramen moeten toch af en toe open voor de ventilatie zei je gisteren?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:28 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Nee hoor, tenzij je op de gangen/wc rond blijft hangen. Wij zitten in een oud pand die een paar jaar geleden helemaal is gestript en aan alle gemakken van deze tijd is voorzien.
Dat hoeft niet, maar dat hebben we wel gedeeltelijk. Maar meeste ramen staan op een kiertje tijdens de dag. En als iemand van zijn plek is voor een langere tijd staat die helemaal open. (als het weer te koud wordt doen we die zelf wel weer dicht)quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, maar de ramen moeten toch af en toe open voor de ventilatie zei je gisteren?
Met dit weer merk je al snel dat het wat kouwelijk wordt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:31 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, maar dat hebben we wel gedeeltelijk. Maar meeste ramen staan op een kiertje tijdens de dag. En als iemand van zijn plek is voor een langere tijd staat die helemaal open. (als het weer te koud wordt doen we die zelf wel weer dicht)
Ja, ik was blij dat ik mijn winterjas zondagmiddag nog uit de kast heb gehaald.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met dit weer merk je al snel dat het wat kouwelijk wordt.
Snap ik het is nu 2 graden bbrrrquote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:33 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Ja, ik was blij dat ik mijn winterjas zondagmiddag nog uit de kast heb gehaald.
Hey Koen66quote:
hopquote:
Dan moet de stoelverwarming zo maar weer aan.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:37 schreef Koen66 het volgende:
was net ff buiten (kerstboom aan de straat zetten) maar het voelde minder brrrrr dan gisteren
Ja wind is nooit lekker dat snerpt overal doorheenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:36 schreef Tjalala het volgende:
[..]
De wind van gisteren was vervelender.
Idd, was blij dat ik zondag nog had hardgelopen toen het nog iets rustiger was qua wind.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wind is nooit lekker dat snerpt overal doorheen
Doe je dat door de week ook hardlopen? Of alleen in de weekende?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:39 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Idd, was blij dat ik zondag nog had hardgelopen toen het nog iets rustiger was qua wind.
Als het licht is, dus deze periode lukt door de weeks niet. Normaal is er dan nog de sportschool...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe je dat door de week ook hardlopen? Of alleen in de weekende?
In het donker hard lopen is ook niets. Jammer dat de sportscholen dicht zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:41 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Als het licht is, dus deze periode lukt door de weeks niet. Normaal is er dan nog de sportschool...
Ja je kunt het overal oplopen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In het donker hard lopen is ook niets. Jammer dat de sportscholen dicht zijn
Een kennis van mij is trouwens besmet in een sportschool Heeft nog in het ziekenhuis gelegen.
Morguh GGquote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja je kunt het overal oplopen.
Lekker geslapen deze ronde?quote:
Ik zit bij een kleinere sportschool, de maximumcapicteit wordt zelden bereikt (mss bij de groepslessen maar daar doe ik niet aan mee). En het ruikt er daarom meer naar schoonmaakmiddel dan, daar waren ze een paar dagen voor de eerste lockdown mee begonnen dat we zelf moeten schoonmaken. Voelt wel een stuk fijner dan die grote sportscholen waarbij iedereen in de rij staat omdat ze van 7 tot 8 mogen sporten... ik ga iig weer even afsluiten, een fijne dag verder!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In het donker hard lopen is ook niets. Jammer dat de sportscholen dicht zijn
Een kennis van mij is trouwens besmet in een sportschool Heeft nog in het ziekenhuis gelegen.
Dat geloof ik graag dat dat fijn voeldequote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:48 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Ik zit bij een kleinere sportschool, de maximumcapicteit wordt zelden bereikt (mss bij de groepslessen maar daar doe ik niet aan mee). En het ruikt er daarom meer naar schoonmaakmiddel dan, daar waren ze een paar dagen voor de eerste lockdown mee begonnen dat we zelf moeten schoonmaken. Voelt wel een stuk fijner dan die grote sportscholen waarbij iedereen in de rij staat omdat ze van 7 tot 8 mogen sporten... ik ga iig weer even afsluiten, een fijne dag verder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |