Eens.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo is het wel, hebben wij ook vaak een discussie over. Maar het is het rijk wat bepaald hoeveel % van het woningbezit er moet zijn voor de statushouders.
En zoals je zegt 'eigen volk' kan niet aan een huis komen
Vaak zijn er ook geen betaalbare woningen voor jongere en veel te weinig ook nog.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:29 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Ja, daar kunnen ook uren durende discussies over komen...
Ja en dan?quote:
ze hoeven in ieder geval niet naar een baasquote:
werk ze ga ook zo auto startenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:33 schreef Straatverlichting het volgende:
Ja.. maar s aan de gang. Tjuus.
Werkse Straatquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:33 schreef Straatverlichting het volgende:
Ja.. maar s aan de gang. Tjuus.
Werk ze!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
werk ze ga ook zo auto starten
Sneeuw, waar is er sneeuw dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:35 schreef Maanvis het volgende:
stelletje gekken zelfs met corona en sneeuw gaan ze toch nog braaf naar hun werk toe ipv thuiswerken
Thuis.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werkse Straatthuis werken of mag je naar de baas?
Scheelt je in ieder geval heen en weer reizenquote:
op mijn radar valt straks sneeuwquote:
O lekker, hoop dat het deze kant op komt. Behalve natte sneeuw die mag wel wegblijven.quote:
tis dus prijsschieten voor welk vaccin je krijgtquote:Daarna volgen de naar schatting 1,8 miljoen mensen tussen de achttien en zestig jaar met een medische indicatie. Volgens de vaccinatiestrategie van het kabinet krijgen zij vanaf februari het coronavaccin van AstraZeneca en Oxford University, dat nog moet worden goedgekeurd.
Vanaf medio maart volgen thuiswonende senioren tussen de 60 en 75 jaar, zowel met als zonder medische indicatie. Naar schatting zijn dat drie miljoen mensen. Zij krijgen het vaccin van Pfizer en BioNTech, waarvan de allereerste doses vanaf woensdag naar medewerkers in onder meer de acute zorg en verpleeghuizen gaan
Ja en die ouderen met indicatie van 60 jaar en ouder kunnen wachtenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tis dus prijsschieten voor welk vaccin je krijgt
ja nou eerst de werkenden dat begrijp ik wel dan krijg je de verspreiding sneller onder contrrolequote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en die ouderen met indicatie van 60 jaar en ouder kunnen wachten
En ook de alleroudste die komen bijna als laatste aan de beurt.
Niet ieder vaccin is ook voor iedereen geschikt Maan.
Dat snap ik ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja nou eerst de werkenden dat begrijp ik wel dan krijg je de verspreiding sneller onder contrrole
We gaan het allemaal wel zienquote:
ook genoeg jongeren die d'r een eind aan maken of niet meer naar buiten durvenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het allemaal wel zien
Denk dat ze meer dan hun best doen om het goed te doen verlopen.
Ken alleen wat oudjes hier die teleurgesteld zijn. Sommige zitten echt al vanaf maart binnen en komen nergens, krijgen ook geen bezoek.
Daar hoor ik weinig over eerlijk gezegd. Maar ze zullen er wel zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ook genoeg jongeren die d'r een eind aan maken of niet meer naar buiten durven
genoeg nieuwsberichtenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar hoor ik weinig over eerlijk gezegd. Maar ze zullen er wel zijn.
Triest dan. Hopelijk kunnen we dit snel achter ons laten.quote:
O je staat op de 4de plaats, bijna 3dequote:Op dinsdag 5 januari 2021 06:57 schreef Maanvis het volgende:
Niet alles, maar gezien de stand is het wel leuk
Ja, ik zag het net ging even kijken toen jij over de stand begon. Ben wel verbaasd dat Mario dan weg is gegaan op dit moment.quote:
NEUHquote:
Je doet het goed dus kan maar zoquote:
Dat was kort maar krachtigquote:
Ik ook, doe net de ramen dicht en de verwarming aanquote:
ik heb een paar uur geleden de verwarming aangedaan omdat het binnen 17,5 graden wasquote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook, doe net de ramen dicht en de verwarming aan
Sokken aan?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb een paar uur geleden de verwarming aangedaan omdat het binnen 17,5 graden was
He dat was het hier ook,quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb een paar uur geleden de verwarming aangedaan omdat het binnen 17,5 graden was
Tja..quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:05 schreef Dotteke het volgende:
Wauw hoe bestaat het
Ziekenhuizen stappen woest naar de rechter omdat extra ic-bedden niet worden vergoed door minister
Ziekenhuizen zijn woest op minister Tamara van Ark van Medische Zorg, omdat die de extra ic-bedden voor coronapatiėnten niet wil vergoeden. Ze hebben een rechtszaak aangespannen, om de minister via de rechter te dwingen alsnog met miljoenen over de brug te komen.
https://www.gelderlander.(...)r-minister~aba1e2e0/
Is toch te erg dit, straks zijn de ziekenhuizen ook nog failiietquote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:07 schreef Maanvis het volgende:
De aanhouder wint!![]()
![]()
Ik ben @:mario390 voorbij!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:07 schreef Maanvis het volgende:
De aanhouder wint!Netjes gedaan maar Mario komt terug en slaat dan genadeloos toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
zou kunnenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Netjes gedaan maar Mario komt terug en slaat dan genadeloos toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |