DIe is 10 jaar geleden met pensioen gegaan en nog steeds lult ie je oren van je hoofd... Ik heb hem mn hele leven al gehoord en ben het nu wel zat ..quote:
Ja, ik herkende alleen Jeroen van Inkel, die Erik de Zwart bleek te zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:00 schreef drakin het volgende: [..] Het is gewoon weer met onbekende Nederlanders dus
![]()
Rocky is de Mol zag ikquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik herkende alleen Jeroen van Inkel, die Erik de Zwart bleek te zijn
quote:
Van mij hoeft hij ook niet, die andere zijn beter.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
DIe is 10 jaar geleden met pensioen gegaan en nog steeds lult ie je oren van je hoofd... Ik heb hem mn hele leven al gehoord en ben het nu wel zat ..
Die namen ken ik, jammer toch geen onbekende mensenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik herkende alleen Jeroen van Inkel, die Erik de Zwart bleek te zijn
Ja ik ga even een minuutje stilte houden geloof ik.quote:
Nou de meesten zijn mij wel onbekend maar dat is vaak zo. Er is een groot aantal bekende Nederlanders die ik alleen ken van Wie is de Mol of Expeditie Robinson...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Die namen ken ik, jammer toch geen onbekende mensen
Die laatste kijk ik niet meer sinds de presentator dood ging 😥quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou de meesten zijn mij wel onbekend maar dat is vaak zo. Er is een groot aantal bekende Nederlanders die ik alleen ken van Wie is de Mol of Expeditie Robinson...
En knielen voor je iets doetquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja ik ga even een minuutje stilte houden geloof ik.
Waarom?quote:
Nee een of ander lang meisje .. volgens mij deed ie ooit iets met voetbal en kinderen in de Brasiliaanse Favelas van RIoquote:
Ooit een paar als sociale activiteit met huisgenoten. Had er niet van genotenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb werkelijk waar nog nooit een aflevering gezien
Van Rocky?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb werkelijk waar nog nooit een aflevering gezien
Omdat het een soort van moest dusquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ooit een paar als sociale activiteit met huisgenoten. Had er niet van genoten
Mag paars ook?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Helemaal jezelf in zwart kant hullen
De rug ontzien jaquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kniel als ik iets heb laten vallen of zo
Zwart is wel een echte rouw kleur, paars niet echt.quote:
Deze Rocky heb ik vroeger wel eens gezien toen ..https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/item/rocky/quote:
ER, die ziekenhuis serie?quote:
Ik doe het licht wel uit, zie je er niks meer van.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zwart is wel een echte rouw kleur, paars niet echt.
Ik vind het ook gewoon een debiel programma. Zelfde als dat expeditie Robinson.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat het een soort van moest dusHet trekt mij ook niet aan.
Ow, dat dat het een 'mannetje' zou zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze Rocky heb ik vroeger wel eens gezien toen ..https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/item/rocky/
Als je niet heel gehecht was aan de reactie, mag je ook minder zwart doen. Dan hoef je niet geheel zwartquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik doe het licht wel uit, zie je er niks meer van.
Ow, dan ken ik het nietquote:
Voor een minuut ga ik me ook niet omkleden.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je niet heel gehecht was aan de reactie, mag je ook minder zwart doen. Dan hoef je niet geheel zwart
Dan zal ik ook niet vragen of je BB gaat kijken.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon een debiel programma. Zelfde als dat expeditie Robinson.
Ik houd gewoon niet van die real life shit.
Ken ik dus ook nietquote:
Dat keek ik dan toen nog wel, maar was toch wel iets anders.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zal ik ook niet vragen of je BB gaat kijken.
Maar ik heb ook niets met die spelletjes met dat soort programma's als ER en Mol, vroeger had je ook Fort Boyard, dat was volgens mij ook zoiets.
Gehoord ja, gekeken nee.quote:
Dat FB heb ik ook nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat keek ik dan toen nog wel, maar was toch wel iets anders.
Dat waren wat opdrachten op een fort in de zee ergens en dan weer weg. Niet hele reizen of opgesloten op een eiland.
Weinig aan gemist hoor. Ze gingen het wel weer maken ofzo een tijdje terug.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat FB heb ik ook nog nooit gezien.
Van naam ja, inhoudelijk nee.quote:
Ik vind De Mol heel leuk.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zal ik ook niet vragen of je BB gaat kijken.
Maar ik heb ook niets met die spelletjes met dat soort programma's als ER en Mol, vroeger had je ook Fort Boyard, dat was volgens mij ook zoiets.
Ik vind ER wel leuk, maar De Mol minderquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:43 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik vind De Mol heel leuk.En Fort Boyard keek ik ook heel graag. Maar ER vind ik minder.
Ga jij eens gauw je UI veranderen dan.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind ER wel leuk, maar De Mol minder
Ojaquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:47 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw je UI veranderen dan.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:47 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ga jij eens gauw je UI veranderen dan.
Die nieuwe versie was minder. Ik kan me nog herinneren met presentator Bas ..........quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:46 schreef D. het volgende:
En FB nooit gezien
Was dat niet met Gerard Ekdom?
De nieuwere versier ervan?
Westerweel, of zoietsquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
Die nieuwe versie was minder. Ik kan me nog herinneren met presentator Bas ..........
Mja, zit wat in, al dat soort programma's zijn helaas geBN'iseerdquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:53 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik dacht het niet, die oudere versie. Die laatste met Gerard Ekdom wel.
Ja is met De Mol ook gebeurd inderdaad.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Mja, zit wat in, al dat soort programma's zijn helaas geBN'iseerd
En met ERquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:55 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja is met De Mol ook gebeurd inderdaad.
Die verdienen er de kost meequote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Mja, zit wat in, al dat soort programma's zijn helaas geBN'iseerd
Ja ik ook ...Maar dan komen er teveel nieuwe BNérsquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar ik zou het liever anders zien
Ik denk dat juist de helft een andere baan gaat zoekenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook ...Maar dan komen er teveel nieuwe BNérs
Dan ga ik wel kijkenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:01 schreef drakin het volgende:
Iedereen met een youtube account is bner
Volgend jaar wie is de mol met braddie
quote:
Op de tast, of horend?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom kan een kind van een jaar of 10 a 12 met een blinddoek op een auto van meer dan 20 jaar oud herkennen?
Tastquote:
Ik heb wel een account daar, maar ik doe nooit filmpjes postenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:01 schreef drakin het volgende:
Iedereen met een youtube account is bner
Volgend jaar wie is de mol met braddie
Denk dat zn pa een auto-sloperij heeftquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom kan een kind van een jaar of 10 a 12 met een blinddoek op een auto van meer dan 20 jaar oud herkennen?
ARD 1quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Waar zie je dat?
Ik heb nog nooit auto's gevoeld, dus geen idee of ik dat zou kunnen
Dan hoef je ook geen account te hebben, kijken kan altijdquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel een account daar, maar ik doe nooit filmpjes posten
Jung gegen Alt ofzoquote:
Ja maar ik ben wel abo op een hoop kanalen of kan dat ook zonderquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Dan hoef je ook geen account te hebben, kijken kan altijd
Waarom?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:08 schreef D. het volgende:
Ik kon al kleine jongen auto's aan de koplampen herkennen
Staat hier juist vaak op, relaxt land en relaxte mensenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Zegt me niets, maar ik kijk ook nooit de Duitsers
Onprettige taal om te horen
Ow, nee, dat zal wel nietquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ik ben wel abo op een hoop kanalen of kan dat ook zonder
Goede vraag, ging vanzelfquote:
Zoveel mensen, zoveel meningenquote:Staat hier juist vaak op, relaxt land en relaxte mensen
Ik heb nog geen agenda voor 2022 dat ga ik vergetenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je tegen die tijd even een melding doen?
Gelukkig maar, zou saai worden andersquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Goede vraag, ging vanzelf
[..]
Zoveel mensen, zoveel meningen
Geen Mart iigquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zou saai worden anders
Ow, nouja, dat kijk ik het wel later terugquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog geen agenda voor 2022 dat ga ik vergeten
Ooit wel heel veel gefilmd en nogal wat op youtube gedumpt , hobby van me tot mijn videocamera gestolen werd. Maar nooit op de manier waarop men nu het ene na het andere flutfimpje post. Het is niet leuk meer nuquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel een account daar, maar ik doe nooit filmpjes posten
We gaan niet samen kijken?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nouja, dat kijk ik het wel later terug
Zit net te denken, staat in de agenda van het ene niet vaak al een week van het volgende jaar?quote:
Mijn agenda van 2020 is de enige die ik nog heb, daar staat geen januari 2022 inquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Zit net te denken, staat in de agenda van het ene niet vaak al een week van het volgende jaar?
Dan gebruik je je telefoon er voorquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn agenda van 2020 is de enige die ik nog heb, daar staat geen januari 2022 in
Die is al volquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan gebruik je je telefoon er voor
volquote:
Is goed, kom je hem brengen?quote:
Mail hem welquote:
Maar ik ga drakin zelf niet mailenquote:
Zou ik ook niet doenquote:Op zondag 3 januari 2021 00:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ik ga drakin zelf niet mailen
morgen nog steeds uitslapenquote:Op zondag 3 januari 2021 00:34 schreef marcb1974 het volgende:
maar eens niet te laat naar bed straks,
heb wat in te halen geloof ik.
Ik zit nog steeds aan de plakjes kaas worst en bier vergeten te slapenquote:
quote:Op zondag 3 januari 2021 06:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds aan de plakjes kaas worst en bier vergeten te slapen
quote:
Ja, nou, dat dus waarschijnlijkquote:Op zondag 3 januari 2021 10:47 schreef shiitake het volgende:
Ik zag toevallig gisteravond de aankondiging. Ik kijk wel op tv. Ben toch wel nieuwsgierig.
Ik hou niet zo van betaalde streamsquote:Op zondag 3 januari 2021 10:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Om nou weer videoland abo te nemen daar voor.. want echt heel leuk zal het toch wel niet worden denk ik
Nou dat kon je gewoon via de site bekijken, en was ook maar een klein bedrag...quote:Op zondag 3 januari 2021 10:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van betaalde streams
Daarom ben ik bij UTO bij aflevering 1 afgehaakt
Ik vind betalen voor 24 uur streams terwijl ik er maar een paar kan zien 's avonds zondequote:Op zondag 3 januari 2021 10:52 schreef shiitake het volgende:
Ik ga ook geen streams betalen dit keer. Bij UTO op een gegeven moment wel even gedaan.
En dan gebeurde er eens wat spectaculairs en dan ging het beeld op zwart. Dat vond ik echt belachelijk.quote:Op zondag 3 januari 2021 10:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind betalen voor 24 uur streams terwijl ik er maar een paar kan zien 's avonds zonde
Ja, ook datquote:Op zondag 3 januari 2021 10:56 schreef shiitake het volgende:
[..]
En dan gebeurde er eens wat spectaculairs en dan ging het beeld op zwart. Dat vond ik echt belachelijk.
Ik ga het wel kijken. Die limiet van 3 maanden is erg fijn, niet zo'n eindeloos gebeuren tot St Juttemisquote:Op zondag 3 januari 2021 10:44 schreef D. het volgende:
Ik bedenk me net dat morgen BB gaat beginnen
Ik ben er nog niet over uit
Borderline Babes?quote:Op zondag 3 januari 2021 10:44 schreef D. het volgende:
Ik bedenk me net dat morgen BB gaat beginnen
Ik ben er nog niet over uit
Jij hebt toch een RLS Social Media topic? Dus jij moet het 'beroepshalve' wel volgen dusquote:Op zondag 3 januari 2021 11:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga het wel kijken. Die limiet van 3 maanden is erg fijn, niet zo'n eindeloos gebeuren tot St Juttemis
Hier lullen we ook over onderwerpen hoorquote:Op zondag 3 januari 2021 11:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het leuke van BB kijken vind ik dat je dan tenminste een onderwerp om over te lullen.. dat mis ik hier weleens
In de COS dan hè.
Ach ja, ik keek dat Utopia meestal s'ochtends vroeg eventjes en af en toe s'avonds maar de sjeu was er op een gegeven moment wel van af, 3 maanden is primaquote:Op zondag 3 januari 2021 12:01 schreef D. het volgende:
[..]
Jij hebt toch een RLS Social Media topic? Dus jij moet het 'beroepshalve' wel volgen dus
Maar idd, 3 maanden is te overzien
Ik denk dat ik het ga volgen, en zonder streamsquote:Op zondag 3 januari 2021 12:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach ja, ik keek dat Utopia meestal s'ochtends vroeg eventjes en af en toe s'avonds maar de sjeu was er op een gegeven moment wel van af, 3 maanden is prima
Snap ik maar ik vond het altijd net wat te gestuurd, die uitzendingen.quote:Op zondag 3 januari 2021 12:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het ga volgen, en zonder streams
De hoogtepunten zijn op Fok en en de tv-uitzending wel terug te kijken
Ja, maar da's vandaag de dag helaas bij alles wat 'spontaan' moet lijkenquote:Op zondag 3 januari 2021 12:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Snap ik maar ik vond het altijd net wat te gestuurd, die uitzendingen.
Dat gestuurde zie je in de 24/7 vaak al aankomen .. Maar ik hoop wel dat er nog wat meer bewoners in komen want 8 is maar verrekt weinigquote:Op zondag 3 januari 2021 12:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Snap ik maar ik vond het altijd net wat te gestuurd, die uitzendingen.
Ja de uit te zenden momentjes dropen er vaak van afquote:Op zondag 3 januari 2021 12:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gestuurde zie je in de 24/7 vaak al aankomen .. Maar ik hoop wel dat er nog wat meer bewoners in komen want 8 is maar verrekt weinig
Daar is hier toch een heel subforum voor?quote:
Noem je Drakin nu een Borderline Babe?quote:Op zondag 3 januari 2021 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is hier toch een heel subforum voor?
Ja snap ik... staat er misschien wat lullig.quote:Op zondag 3 januari 2021 12:03 schreef D. het volgende:
[..]
Hier lullen we ook over onderwerpen hoor
En iedereen is vrij om er eentje aan te dragen, of om wel/niet op een ander onderwerp in te haken
Komen er ookquote:Op zondag 3 januari 2021 12:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja de uit te zenden momentjes dropen er vaak van af![]()
Ik denk dat er rap nog 8 bij komen
Dat weet jij beter dan ik danquote:Op zondag 3 januari 2021 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is hier toch een heel subforum voor?
Alsof jij R&P niet kentquote:
Niet elk topic op Fok ken ik uit mijn hoofd.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2021 12:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet elk topic op Fok ken ik uit mijn hoofd.
Je hebt ze geteldquote:Op zondag 3 januari 2021 12:45 schreef Domnivoor het volgende:
Niet alle 2587320 topics uit je hoofd kennen
Tel jij ze niet eens?quote:
Je zal toch maar alle sc's moeten lezenquote:Op zondag 3 januari 2021 12:45 schreef Domnivoor het volgende:
Niet alle 2587320 topics uit je hoofd kennen
Nee ik mis dat autistische trekje netquote:
Lekker, ik maak dat meestal nog op Moeders manier. Ham en kaas en tomatensaus.quote:
Ik met gehakt, paprika, Courgette, saus en strooikaasquote:Op zondag 3 januari 2021 16:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker, ik maak dat meestal nog op Moeders manier. Ham en kaas en tomatensaus.
Strooikaas denk ik altijd aan ditquote:Op zondag 3 januari 2021 17:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik met gehakt, paprika, Courgette, saus en strooikaas
Ik heb deze altijd.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Strooikaas denk ik altijd aan dit [ link | afbeelding ]wwwi m En dat is stinkend goor
Ok potjes kaas is niet mijn dingquote:
Die stinkt wel, maar is best lekkerquote:Op zondag 3 januari 2021 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Strooikaas denk ik altijd aan dit [ link | afbeelding ]wwwi m En dat is stinkend goor
Ik vermijd die potjes sinds ik een kind wasquote:
smaak evolueert met de jaren.. Ik bleef er als kind ook van afquote:Op zondag 3 januari 2021 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vermijd die potjes sinds ik een kind was
Met het verschil dat mijn smaak er op vooruit is gegaan.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
smaak evolueert met de jaren.. Ik bleef er als kind ook van af
Mooi tochquote:Op zondag 3 januari 2021 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Met het verschil dat mijn smaak er op vooruit is gegaan.
Ja ik eet alles wel zelfs die strooikaasquote:
Het komt niet eens uit Amsterdamquote:Op zondag 3 januari 2021 17:40 schreef D. het volgende:
Ik heb deze gisteren gekocht, voor op het uienbrood dadelijk
[ afbeelding ]
Kaas !!!quote:
Uienbrood?quote:Op zondag 3 januari 2021 17:40 schreef D. het volgende:
Ik heb deze gisteren gekocht, voor op het uienbrood dadelijk
[ afbeelding ]
Nee he?quote:
Koop je zo'n zakje en dan krijg je nooit die portie die je wil hebben. Moet je de helft wegmikkenquote:
Jesus dat is lekkerquote:
En dan zitten er wat blauwe spikkels inquote:Op zondag 3 januari 2021 17:49 schreef pullup het volgende:
Of nog een keer pasta vreten om dat zakje op te krijgen
Kun je prima invriezenquote:Op zondag 3 januari 2021 17:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Koop je zo'n zakje en dan krijg je nooit die portie die je wil hebben. Moet je de helft wegmikken
Nee echt?quote:
Ja dat wil wel rottenquote:Op zondag 3 januari 2021 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan zitten er wat blauwe spikkels in
Ok dan ik heb nog nooit kaas in de vriezer gehadquote:Op zondag 3 januari 2021 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
Echt
Doe ik altijd als ik maar een half zakje nodig heb
Van de bakker dat is lekkerquote:
Ik ook niet.. Zo'n zakje gaat wel wat langer mee dan 1 dag .. sluit het wel altijd af met een klipje.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok dan ik heb nog nooit kaas in de vriezer gehad
Er is kaas en kaas he? Supermarkt NEE Kaasboer JAquote:
Er zijn ook kazen die de kaasboer verkoopt die ook gewoon in een supermarkt met beetje uitgebreide kaasafdeling te koop zijnquote:Op zondag 3 januari 2021 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is kaas en kaas he? Supermarkt NEE Kaasboer JA
Ik heb nog nooit een knappe camembert gevondenquote:Op zondag 3 januari 2021 18:03 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn ook kazen die de kaasboer verkoopt die ook gewoon in een supermarkt met beetje uitgebreide kaasafdeling te koop zijn
Ik zal even voor je kijken komende weekquote:Op zondag 3 januari 2021 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een knappe camembert gevonden
Dank jequote:
De supermarkt is nog openquote:
Daar heb ik gisteren de boodschappen voor vandaag al gedaanquote:
Met andere woorden er is niet een stuk behoorlijk uitgelopen camembert te koopquote:Op zondag 3 januari 2021 18:09 schreef D. het volgende:
[..]
Daar heb ik gisteren de boodschappen voor vandaag al gedaan
En ik heb nog 3 stukken kaas uit mijn kerstpakket, die 'moeten' eerst op
Het antwoord op die vraag laat nog even op zich wachtenquote:Op zondag 3 januari 2021 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Met andere woorden er is niet een stuk behoorlijk uitgelopen camembert te koop
Ik ben geduldigquote:Op zondag 3 januari 2021 18:11 schreef D. het volgende:
[..]
Het antwoord op die vraag laat nog even op zich wachten
Ik noem dit nog steeds schaapjeskaas, waarom? Geen ideequote:Op zondag 3 januari 2021 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat je schaapjes met de Alpen associeerde ?quote:Op zondag 3 januari 2021 18:57 schreef espri het volgende:
[..]
Ik noem dit nog steeds schaapjeskaas, waarom? Geen idee![]()
Kreeg het als klein kind al op mn boterham en vind het nog steeds heerlijk, wel op een verse witte boterham, dik besmeerd met roomboter en dan de schaapjeskaas er op. Smullen.
Mijn man griezelt er vanquote:Op zondag 3 januari 2021 18:58 schreef Deisyy het volgende:
Mijn moeder had ook vaak zo'n potje strooikaas staan, het hele keukenkastje stink er altijd naar.
Geen idee, zolang ik me kan heugen aten we dit dus geef mn moeder gewoon de schuld dat ze me verkeerd heeft voorgelicht.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat je schaapjes met de Alpen associeerde ?
Ik kan me dat wel voorstellen, helemaal als iemand niet zo van kaas houdt.quote:
Ik denk dus echt dat laatstequote:Op zondag 3 januari 2021 19:00 schreef espri het volgende:
[..]
Geen idee, zolang ik me kan heugen aten we dit dus geef mn moeder gewoon de schuld dat ze me verkeerd heeft voorgelicht.
Ik heb het al jaren niet op, volgens mij heb ik het nog nooit op, lijkt me ook wel lekker voor over pasta, in ieder geval een stuk smaakvoller dan jong belegen kaasquote:Op zondag 3 januari 2021 19:01 schreef espri het volgende:
Och hij is gek op kaas hoor alleen dit vind hij geen kaas dus.
quote:
quote:Op zondag 3 januari 2021 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik dacht eigenlijk dat loeder onzijdig was.
tis een traditioneel recept uit 1463 van magere Koemelk zout en Alpenkruiden lees ik net op mn potje hierquote:Op zondag 3 januari 2021 19:01 schreef espri het volgende:
Och hij is gek op kaas hoor alleen dit vind hij geen kaas dus.
Ik heb het vast ook wel eens gelezen maar is niet blijven hangen dusquote:Op zondag 3 januari 2021 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
tis een traditioneel recept uit 1463 van magere Koemelk zout en Alpenkruiden lees ik net op mn potje hier
Die alpenkruiden roken volgens mij ook heel sterk.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
tis een traditioneel recept uit 1463 van magere Koemelk zout en Alpenkruiden lees ik net op mn potje hier
Het verschil is een raspquote:Op zondag 3 januari 2021 19:17 schreef shiitake het volgende:
Nou liever andere kaas i.p.v. strooikaas.
Nou die Zwitserse strooikaas van een paar pagina's terug is niet geraspt denk ik.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het verschil is een rasp
( meestal)
Ga je mee doen met dry January?quote:Op zondag 3 januari 2021 19:18 schreef chufi het volgende:
Ik laat net een bubbelglas kapot vallen ... Maar goed dat dit na de laatste fles van deze periode is
ik ga mn best doen maaar met de vrijdagavond bierproeverij in het verschiet gaat dat natuurlijk nooit 100% lukkenquote:
Ik ben het me altijd wel bewustquote:Op zondag 3 januari 2021 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Misschien is "Bewust" Januari wat realistischer
Moet lukkenquote:
Ik denk dan meestal achteraf ....quote:Op zondag 3 januari 2021 19:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is mooi, ik droom weleens een dag voorbij : )
Ik ga voor Amontilladoquote:Op zondag 3 januari 2021 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
dat drink ik nooit , alhoewel ik wel Fino heb staan, maar dat is voor in de keuken
Die tellen we gewoon niet meequote:Op zondag 3 januari 2021 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
ik ga mn best doen maaar met de vrijdagavond bierproeverij in het verschiet gaat dat natuurlijk nooit 100% lukken
Voor ernaast als ik iets sta te kokenquote:Op zondag 3 januari 2021 19:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ga voor Amontillado
Waar gebruik je die Fino voor?
Ja ik ook... hoorquote:Op zondag 3 januari 2021 19:36 schreef espri het volgende:
Ik kook ook heel graag met wijn... Soms doe ik er zelfs wat van in het eten.
In geval van nood kun je ook je eten er mee weg spoelenquote:Op zondag 3 januari 2021 19:36 schreef espri het volgende:
Ik kook ook heel graag met wijn... Soms doe ik er zelfs wat van in het eten.
Zeer belangrijk, spoelen.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In geval van nood kun je ook je eten er mee weg spoelen
Dank u. De nieuwe kalender hangt.quote:
Ik heb zelfs een scheurkalander mogen ontvangen.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank u. De nieuwe kalender hangt.
Ik wens jou ook een leuke nieuwe kalender toe.
Moet je voorstellen als dat straks weer 'mag'quote:Op zondag 3 januari 2021 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe constant denken als ik tv kijk: de mensen staan te dichtbij elkaar!! Oh ze geven handen!!
Nu al gehersenspoeld
"Straks"quote:Op zondag 3 januari 2021 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet je voorstellen als dat straks weer 'mag'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |