Ik moet ook weer klemmen zetten.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:36 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Welke? Het lijkt wel een plaag.
Ow, ik bedoelde die familie met beroerde TV programma's.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:42 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Ik moet ook weer klemmen zetten.
Nou, ik letterlijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:49 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ow, ik bedoelde die familie met beroerde TV programma's.
Nog nooit een hele aflevering van gezien ..quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:52 schreef FaithHealer het volgende:
Maar die Meilandjes zijn zo weer weg hier.
Ook zo'n beroerd programma.
Niet te pruimen die gast. Niet eens grappig.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog nooit een hele aflevering van gezien ..
Ik zapp altijd gelijk weg als die in een programma verschijntquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:13 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Niet te pruimen die gast. Niet eens grappig.
Is dat opgenomen voor de lockdown, vind er teveel mensen zitten ..quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:15 schreef FaithHealer het volgende:
Godsamme, bij VI gaat het er ineens over.
Waarom kijk je naar die bagger?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:15 schreef FaithHealer het volgende:
Godsamme, bij VI gaat het er ineens over.
Ik zit nu te kijken. Ze hebben weer een hoop "bekende Nederlanders" gevonden waar ik nog nooit van gehoord had!quote:
Maar wel een Fokkerquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zit nu te kijken. Ze hebben weer een hoop "bekende Nederlanders" gevonden waar ik nog nooit van gehoord had!
Hmmm, veel plezier danquote:
Ben er ook wel weer klaar mee.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik keek net eve maar tis een of ander kwis... met een hoop gelul ..ik kijk nu Real
Real is ook niet perse leuk om naar te kijkenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik keek net eve maar tis een of ander kwis... met een hoop gelul ..ik kijk nu Real
Vandaag weinig soeps gezien ...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Real is ook niet perse leuk om naar te kijken
Oh ja, een actrice. Komt me wel enigszins bekend voor.... volgens mij uit een TV-commercial ofzo...quote:
Ah, is er toch een bal op tvquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
Hopelijk is vanavond het basketball leuker
Er is niet zo heel veel leuks op tvquote:
Kun je gewoon in lopen hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik verveel me.
Ik dacht ga buiten een rondje lopen maar het is donker, nat en koud buiten.
Dat volg ik eigenlijk niet echt ...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
Hopelijk is vanavond het basketball leuker
De laatste die niet de vriezer in gingquote:
Geen mist? Hier was het zich net minder dan 50 meter.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik verveel me.
Ik dacht ga buiten een rondje lopen maar het is donker, nat en koud buiten.
Had je zelf gebakken?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:59 schreef drakin het volgende:
[..]
De laatste die niet de vriezer in ging
Is wel grappig soms. En andere keren weer zo saai dat het niet lang opstaat.quote:
Het is gewoon weer met onbekende Nederlanders dusquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zit nu te kijken. Ze hebben weer een hoop "bekende Nederlanders" gevonden waar ik nog nooit van gehoord had!
Ik haal bij de scouting, stukken goedkoper en ze bakken echt hele lekkerequote:
En die vries je dan inquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik haal bij de scouting, stukken goedkoper en ze bakken echt hele lekkere
Denken dat ik buiten heb gekeken.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen mist? Hier was het zich net minder dan 50 meter.
Wanneer Mart Smeets commentaar geeft haak ik afquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is wel grappig soms. En andere keren weer zo saai dat het niet lang opstaat.
De laatste 2 jaquote:
Oh ja dat zei je .. Maar genoeg dus om ook een zootje in te vriezenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik haal bij de scouting, stukken goedkoper en ze bakken echt hele lekkere
Soms verras jequote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denken dat ik buiten heb gekeken.
Dat helpt niet neequote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer Mart Smeets commentaar geeft haak ik af
Dan bestel je verse bij de scouts, die hebben toch niets te doen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:03 schreef drakin het volgende:
De laatste 2 ja
Heb ik over een maand nog een oliebol
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denken dat ik buiten heb gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |